Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Check Proximus TV werkt niet in 9880 Aalter, Barelstraat (alle hnrs)
Na verhuis werden nieuwe b-box en decoder geplaatst. Wat moet er gebeuren met de oude toestellen?
Ik zit in buitenland en dacht zonder probleem met mijn pickx app naar tv of naar opnames te kunnen kijken. Maar telkens krijg ik de melding dat streaming niet beschikbaar is.Op het forum zie ik dat dit probleem veelvuldig voorkomt, maar een werkende oplossing wordt nergens aangeboden.In België werkt alles perfectIk heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.Ik vind het in feite erg dat bij aankoop stoer gedaan wordt over de mogelijkheden, maar dat je moet vaststellen dat het systeem niet werkt. Fouten die al meer dan een jaar aanslepen op het forum blijven voorkomen.Het stelt me teleur
gisteravond laat kreeg ik de melding dat de server niet beschikbaar was, vanmorgen tv eens aangestoken en ik moest de decoder herstarten, gedaan maar ik kreeg tussendoor toch weer een melding server niet beschikbaar heel kort maargisteren stond er op het scherm dat het geen zin had de decoder te herstarten omdat er daardoor data zou verloren gaannog iemand dit probleem gehad, hopelijk is het vanavond helemaal inorde
Hoe kan ik de proximus app voor smartphone instellen dat hij de postvakken in toont? Vroeger was het zo! Wat nu? Dank bij voorbaat
ik heb al een tijdje problemen met het internet. betaal meer dan genoeg en dan verwacht ik dat het perfect werkt. Er is enkele maanden geleden een technieker langs gekomen en alles netjes gedaan, maar nu weer problemen...
Sedert de vernieuwing van het email programma vind ik niet meer waar en hoe het archiveren gebeurt. Kan iemand le helpen?
Beste, Wij hebben net ons abonnement opgezegd omdat we zijn verhuisd en gekozen hebben voor een andere provider. We hebben een mail ontvangen om de TV box en router terug te sturen via de post. De persoon die ons huis heeft gekocht zou wel graag TV en internet van proximus overnemen. Is het dan mogelijk dat zij de TV box en router dan bijhoudt? of moet ze een nieuwe gaan halen? Mvg
Beste, ik heb mijn wifi booster ontvangen. Domme vraag nu : moet ik alvorens te beginnen met de synchronisatie van de wifi booster mijn beide PLC adaptors verwijderen (gewoon uittrekken?)Bedankt voor jullie hulp
Paswoord Proximus is gehackt en ik kan het niet veranderen wegens technisch probleem op Proximus. Wat kan ik doen? Proximus is niet bereikbaar.
Ik zie hier dat er t´een en t´ander veranderd is aan de vormgeving van de webmail.Om een bijlage op te slaan naar een map in verkenner was dat voor een paar dagen geen probleem maar nu lukt het mij niet meer.Ik kan wel opslaan als EML maar dat werkt langs geen kanten.Gemakkelijk is anders.
Hallo, ik ben recent overgeschakeld naar Proximus met mijn mobiel abonnement. Als ik op 5G zit dan hoor de beller met niet maar ik hun wel, is dat een gekend probleem? Nog mensen die er last van hebben? Mijn iPhone is de 13
Het zal binnenkort 1 jaar geleden zijn dat we (verplicht) overschakelden van een ISDN naar een VOIP lijn voor de dokterspraktijk. Sinds dag 1 van die overschakeling zijn er frequent problemen met oproepen waarbij één van beide of beide partijen elkaar niet horen (geen audio - dead-air). Ik geloof dat we dit probleem al 4-5 keer bij Proximus hebben gemeld, er gebeurt steeds wel iets, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Escalaties naar hogere technische autoriteiten of de ombudsman brachten evenmin soelaas.Wat moet er gebeuren om een oplossing te krijgen?
Stelde vandaag vast dat gisteren 3 (DRIE) keer een bedrag van 4,99 Euro voor Demon Games werd aangerekend.Chatten hielp niets, en op basis van andere commentaren blijkt dat Proximus hier actief meewerkt aan fraude.Ik denk dat de eenvoudigste oplossing erin bestaat een andere provider te zoeken, aangezien er met proximus te regelmatig onregelmatigheden voorkomen. De meeste medewerkers doen hun best om je te helpen, maar hun middelen zijn beperkt. De enige (spijtige) oplossing is dus proximus vermijden.
Beste,Deze week heb ik een bestelling geplaatst in jullie webshop met ref R4WEBSHOP012179993. Deze blijft al de hele tijd staan bij ‘bestelling ontvangen’. Dat terwijl volgens mij alle nodige documenten in orde zijn en de levertermijn van 2/3 dagen intussen verstreken is... De bestelling is vrij dringend gezien mijn huidige telefoon het begeven heeft… Graag had ik geweten wanneer ik mijn bestelling zou kunnen ontvangen?Alvast bedankt,Amber
Al enige tijd ondervind ik problemen met de pickx app op Apple TV 4K . Deze hapert; blijft in loading status , blokkeert en de tv gids wordt niet geupdate.Na wat onderzoek zou op de Apple TV de pickx versie 5.6.4 moeten geinstalleerd zijn.Helaas zie ik dat ik nog steeds met de versie 5.0.0 zit. verwijderen , factory reset enz. brengt geen oplossing , telkens de app geinstalleerd wordt uit de store is dit steeds de versie 5.0.0.De proximus helpdesk zegt dat dit niet mogelijk is , en dat ik met de OS 15 zeker de app versie 5.6.4 moet hebben . mijn versie dateert volgens hen van 2019 maar in de info op de app store zie ik 10 september 2021 staan. heeft iemand een idee ?
Mijn beltegoed is op door het meermaals en langdurig wachten op de helpdesk van proximus.Ik dacht dat dit een gratis nummer was?Ik heb amper een normaal gesprek gevoerd, en zou nog veel beltegoed moeten overhebben.Graag zou ik dit gecorrigeerd hebben, ipv een extra bedrag op de factuur.
Sinds kort gebruik ik een RE650 repeater, soms gebruik ik er nog een andere maar ik haal die dan uit de stekker omdat dit vaak voor problemen zorgt.Maar ook met deze ene ingeschakeld die ik nodig heb voor de bel van de voordeur die +20m verder aangesloten is… Zonder deze repeater kan de bel de wifi niet vinden, maar sinds deze is aangesloten lijkt het alsof we vaak problemen hebben met IP adressering… ik heb de indruk dat er ip conflicten ontstaan en had dus graag gebprobeerd om mijn bel, printer en bepaalde computers een vast IP te geven om dit te vermijden maar ik zie die optie niet in de router. Ik zag op het internet dat de slimme wifi kon helpen maar ik zie die optie ook niet in mijn app, aan wat ligt dat? Ik zag dat Proximus zelf boosters aanbiedt maar ik ben niet bereid om hier maandelijks voor bij te betalen, ik vind dat persoonlijk geen service maar een éénmalige hardware aankoop die je eens moet instellen. Alvast bedankt voor de hulp
Welke aanrekening moet er nu betaald worden. ?2 rekeningen ontvangen -70,41 of 40,53 bij facturen betalen > absoluut niet duidelijk !U kan mij mailen.
Zo graag overschakelen van mijn bestaand abonnement (Pack Internet Maxi + TV + Maxi Tablet ) naar deze formule: Internet Maxi met behoud van mijn 2 GSM abo’s. (dus geen TV met decoder meer)Via de myproximus app kan ik dit niet aanpassen, wel het internet maxi aanvragen maar zonder die 2 telefoon abonnementen.De decoders (heb er 2) en dat tabletje ergens binnenbrengen zou geen probleem zijn voor mij.Alvast bedankt voor eventuele reply of indien mogelijk de aanpassing van het abonnementKlantnummer: 605******
Beste, Ik zou graag mijn vaste lijn opzeggen en de andere producten uit mijn abonnement houden. Kan iemand mij helpen? Mvg, Günther Kostka
BesteDe klanten van Vlaanderen zijn vind ik benadeeld tov de franstalige keuze zenders nml zij kunnen naar de zenders AB3 en Action die de hele dag gratis films aanbieden.Wij hadden graag ook 2 gelijkwaardige zenders in ons aanbod.Vb Paramountchannel enz...
Ik vroeg me af of iemand weet in hoeverre je “veilig” bent bij Proximus tegen een zogenaamde sim-swap. Uiteraard is het handig voor ons als gebruiker om snel van sim te kunnen wisselen en dit zomaar aan te vragen, maar welke bescherming is er bijvoorbeeld om te vermijden dat dit zou gebeuren door iemand anders dan de eigenaar van de betreffende nummer/abonnement? Stel: een nr zat ergens in een datalek, kan iemand dat de data bemachtigd dan gewoon trachten een sim swap te doen om controle te nemen over je nummer (en eventuele bijhorende 2FA, etc)?
Tot voor kort had geen problemen om vanuit mijn skynet-mailbox een mail te sturen naar een scarlet-mailbox.Sinds een paar weken komen mijn verzonden mail op een scarlet-adres niet meer toe. Ik ontvang dan telkens volgende foutmelding:5.x.1 - Maximum number of delivery attempts exceeded. [QuickBounce] 452-'4.2.1 message 0A2AUohU012067 from 195.238.22.129 deferred: please try again in a few minutes - http://www.scarlet.be/pm/?e=t06&m=0A2AUohU012067' Mails versturen vanuit mijn Gmail-mailbox komen wel toe op het desbetreffende scarlet-adres. Mails ontvangen vanuit een scarlet-mailbox geeft geen enkel probleem; het zit dus enkel in de verzending vanuit mijn Skynet-mailbox.Ik heb al telefonisch contact gehad met een Proximus-medewerker, maar zonder resultaat.
Ik ben een van die “sukkelaars” die het anno 2020 nog steeds moet stellen met een ADSL2+ verbinding met 12Mbps download en 500kbps upload (u leest het juist: NUL komma vijf Mbps upload). Nu hoor je mij zelfs niet klagen over de downloadsnelheid, maar de 0,5Mbps upload begint toch echt een probleem te worden (denk maar aan thuiswerken, devices die alles opslaan in de cloud, etc.). Een bestand van 1GB uploaden (geen uitzondering) duurt letterlijk UREN. Eigenlijk is het ronduit schandalig, dat men dit service level nog durft aan te bieden onder de noemer “breedband”. Ik betaal hiervoor wel de volle pot (wat is het, 60 euro/m?) en dit al bijna 10 jaar lang, je zou dan denken dat Proximus wel eens langskomt om een lijnkaartje te upgraden naar VDSL2 maar neen … Blijkbaar moeten de oude ADSL kaarten blijven draaien tot ze weggeroest zijn Het lijkt ook onmogelijk om een eerlijk antwoord te krijgen van Proximus over wanneer/of er ooit een upgrade komt. Vorig jaar had ik al eens geinform
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.