Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb al een jaar flex fiber, 350MB, maar mijn internetsnelheid raakt niet hoger dan 160 à 170MB. Bovendien wordt het radiosignaal, via streaming, regelmatig onderbroken. Is dit normaal? Als men 350 beloofd, waarom krijg ik dan maar 160?Vriendelijke groeten,
Ik heb enkele maanden geleden een abonnement genomen op Netflixwanneer ik een film start zijn de dialogen onduidelijk en gekapt hoe is dit op te lossen ,,,,?,
Beste,Wij moeten ons voor 15/11 registreren bij Proximus om van de gratis installatie op Fiber te kunnen genieten. Ik belde jullie dienst hierover. Men ging mij een mail sturen maar die is nooit toegekomen.Dan heb ik zelf online de registratieplek gezocht en mij geregistreerd. Het systeem gaf echter geen bevestiging (enkel groene vinkjes bij alle velden - misschien was dat de bevestiging). Maar ik heb geen enkele bevestiging in mijn mailbox gekregen dat ik op de lijst sta.Graag had ik hiervan een bevestiging, zodat daar nadien geen discusie over is.Vriendelijke groet
Ik heb vandaag een nieuwe bbox 3v+ ontvangen, maar ik heb geen instructies/labels ontvangen om de oude terug te sturen.
Dear,I receive promotional calls from your agents every while. Your agents keep lying in their communication and promise me in non-existing offers.I would like to ask you to don´t give my phone number to your agents anymore, and I don´t want to receive promotional calls from Proximus anymore.Can you arrange that for me, please?Kind greetings,Sami Azar
Hallo,Al meerdere dagen probeer ik m’n Pay&Go te identificeren maar lukt niet met eID alsook niet dmv herlading.Telkens krijg ik diverse foutmeldingen zoals oa: door technische fout worden uw gegevens niet opgeslagen.Hoe kan dit opgelost worden? Ik ben echter niet van plan om hiervoor naar de shop te komen en hoop op een spoedige oplossing.Alvast dank.
Hoi, Ik heb een 2-tal jaar terug een gsm gekocht in de proximus winkel met een sim-kaartje bij. Toen hebben we die geactiveerd maar dat nr. gebruikte we eigenlijk zo goed als niet dus hebben we het opzij gelegd. Nu wil ik deze wel in gebruik nemen maar dit blijkt niet te lukken. Als ik het wil heractiveren krijg ik de melding dat dit nr. niet bestaat en activatie dus niet mogelijk is. Een smsje sturen naar IDENT met 2x het nr. erna brengt ook niet op want het sms wordt niet verstuurd. Kan dit alsnog geheractiveerd worden of moet ik een nieuwe sim-kaart aanvragen? mvgLesley
Mijn vriendin en ik hebben een verhuis ingepland op 29/10 (bestelnummer staat bij “Ticket”), maar er is nooit een technieker langsgekomen. Wij hadden deze afspraak reeds ingeboekt op 11/10.In een notendop, pas de vijfde helpdeskmedewerker heeft ons een antwoord kunnen geven. Ons oud adres had een koperinstallatie. Onze nieuwe moet op fiber. Om een of andere reden is daardoor de technieker nooit langsgekomen, omdat op ons nieuw adres geen koperinstallatie mogelijk is. De helpdeskmedewerker heeft onze “eerste verhuis” geannuleerd om de juiste in te boeken. Dit pas op 23/11!Er werd ons beloofd dat we teruggebeld gingen worden om een vervroegde afspraak in te boeken.En natuurlijk nooit een telefoon ontvangen. De persoon die we nu aan de lijn hadden zei dat ze geen vervroegde afspraak kunnen geven en dat we sws dienen te wachten tot 23/11.Door corona moeten wij dan ook nog eens telewerken. Onmogelijk natuurlijk.Zo’n slechte service. Niet normaal. Ik ga morgen eens horen bij Telenet en Scarl
Beste Proximus,Ik blijf hier maar dezelfde problemen lezen over storingen op TV in de vorm van een beeld dat blokjes vertoont, bevriest, … , maar een oplossing komt er niet.Ook wij hebben al heel lange tijd hetzelfde probleem:Blokjes en bevriezen van beeld, tegenwoordig gebeurt het ook steeds vaker dat beeld en geluid uit synchronisatie geraken. Tegenwoordig is het eigelijk onmogelijk geworden om via Proximus TV te kijken (uitgesteld OF live, zelfs in niet-HD) wat dus betekent dat Proximus een dienst waarvoor we (dik) betalen al niet levert!Onze historiek is gelijkaardig met andere verhalen die ik hier lees: er wordt steeds gevraagd om toestellen te herstarten en/of resetten (helpt in het beste geval maar zeer tijdelijk), er worden alternatieve betalende oplossingen gesuggereerd (voor iets wat vroeger gewoon werkte), er worden random toestellen vervangen (waarvoor wij dan de factuur krijgen, zonder dat dit iets oplost) en de abonnementen worden steeds duurder. Techniekers stellen domme
Hoe zet ik de huur van 1 van de extra tv boxen en de wifibooster stop?
Ik bestelde een iPhone 13, hierbij moest ik aangeven wanneer ik deze geleverd zou willen hebben.Ik koos hierbij voor dinsdag 9/11, tot op heden zie ik nog geen tracking link verschijnen.De smartphone is reeds betaald, ik kan zowel in de chat als telefonisch niemand bereiken om dit na te kijken.
waarom kan de beltijd niet worden aangepast naar 30 sec bij een gewone prepaid abonnement? Waarom moet iemand een duurder abonnement nemen om die te kunnen wijzigen? Waarom deze vraag? mijn schoonmoeder zit in een nieuw woonzorgcentrum sedert oktober 2019. Er werd toe beslist dat bij de verhuis geen vaste telefoon meer kon worden aangevraagd maar enkel een GSM. Er is een groot verschil tussen opnemen met een GSM of met een vaste telefoon. Natuurlijk bestaat er GSM met grote toetsen. Maar dit gaat over oudere die niet zijn opgegroeid met een GSM. Indien we nu, bijna dagelijks bellen, is dit is een probleem, eerst haar TV stiller zitten, haar vinger in de lucht steken, want wij staan beneden aan het raam en de 15 sec zijn op. Terug bellen lukt niet want ze heeft opgenomen en dus bezet. Een duurder abonnement zou de oplossing zijn maar wat is ze met die data, niets waarom kan Proximus dit niet aanpassen bij een prepaid abonnement om dit te wijzigen naar 30 sec? in Coro
Hallo Tot voor enkele dagen geleden ontving ik mijn skynet-mails in Outlook, maar had ik in de webmail-instellingen aangeduid dat er ook een kopie naar mijn GMail-adres moest worden gestuurd.Sinds de uitrol van de nieuwe webmail vorige week, ontvang ik geen mails meer in Outlook en worden deze enkel nog geforward naar GMail, alhoewel dit zo niet staat ingesteld.Weet iemand waarom dit veranderd is en hoe ik zo snel mogelijk weer naar de vroegere situatie kan gaan? Alvast bedankt
Beste, Wanneer zal Apple Watch series 5 Cellular werken met Proximus? Beschikbaar in alle moderne onderstaande Europese landen maar na 3 jaar nog steeds niet in België? France Germany Spain Italy Switzerland Sweden Denmark Finland Poland Romania bron: https://www.apple.com/watch/cellular/ Groet Steven
Het afspelen van mijn opnames verloopt bijzonder “stroef”: niet vloeiende, schokkerige beelden. Dit valt dan vooral op bij snel bewegende beelden zoals actiefilms of voetbal.Mijn decoder is aangesloten via een kabel.Ik heb al eens de klantendienst aan de lijn gehad hiervoor: decoder gereset en toen leek het even wat beter, maar dag erna weer hetzelfde probleem. Ik denk niet dat het de bedoeling is om iedere dag mijn decoder te resetten en dan telkens mijn favorieten opnieuw in te stellen.Enig idee hoe dit te verhelpen?
Goede morgen We zijn de 9 de van de maand en de aanrekening die normaal op 5 de van elke maand gemaakt wordt staat nog niet online op My Proximus is dit normaal.dank om dit eens na te kijken
BesteMomenteel hebben wij een Flex, Internet, TV en vaste lijn. In het verleden hebben we een 4G modemgekregen en bij een huisbezoek ook een Wifi booster (veel verbindingsproblemen vroeger, hier wordt niets voor aangerekend).De GSM’s van mijn partner en kinderen hebben een abonnement bij een andere provider.Ik zou nu willen kijken om alles bij Proximus te doen.Als ik dit pack samenstel op de site, zie ik twee mogelijkheden: Als we voor standaard zouden gaan (vaste lijn hebben we niet meer nodig), zullen we dan onze Wifi booster en 4G modem blijven behouden? MvgFrederik
ik heb via enjoy meegedaan voor twee ticketten wedstrijd rode duivels tegen estland,heb van proximus een email gekregen dat ik heb gewonnen maar geen ticketten te zien in email,grten
Wegens heraanleg van de straat kon Proximus profiteren van de gleuf erken vaan Fluvius om een nieuwe kabel te laten leggen. En wat blijkt: de nieuwe kabel is geen fiber maar weeral de ouwe getrouwe koperkabel. En zeggen dat 4 jaar geleden de Proximus technieker reeds een fiber kabel had gelegd met de melding dat bij vernieuwing van de kabel zeker fiber zou gelegd worden.
Indien een Pay& Go via e-id van persoon A naar persoon B overgedragen wordt wat gebeurt er met het bestaande/voorhanden belkrediet: gaat dit verloren of blijft dit behouden?Tenzij tegenbericht van een Proximus-medewerker op dit forum ga ik ervan uit dat het voorhanden belkrediet behouden blijft
Vandaag plots een mail van Proximus dat mijn domeinnaam per onmiddellijk werd geschrapt zogezegd op mijn aanvraag, terwijl noch ik, noch iemand van het gezin, hiervoor iets heeft gevraagd en niemand met Proximus contact heeft gehad voor wat dan ook. Blijkt een vergissing te zijn van hun diensten maar niemand wil ook maar enige uitleg verschaffen. Er wordt alleen lakoniek gemeld dat de wijziging (die niemand had gevraagd) werd geannuleerd. Nog een geluk dat ik de mail met de schrapping direct heb kunnen lezen, want anders waren de gevolgen voor ons natuurlijk.Geen excuses van Proximus die dit incident in alle stilte wil toedekken. En nochtans betaal ik al maanden een bijdrage voor deze domeinnaam die vroeger gratis was.
Wat is de procedure (stappenplan) om een verhuis door te geven (al dan niet via MyProximus)?
Hallo,Ik heb 30/10 een abonnement besteld via de webshop, maar heb nog steeds geen service. Is deze nog in behandeling? bestelnummer: R4WEBSHOP0000000klantnummer: 613******
Ik heb recent 2 V7 decoders ontvangen. Ik heb thuis een All Stars pakket. Het is zo dat verschillende films uit de Movies and Series catalogus niet beschikbaar zijn met mijn V7 decoder. Het betreft hier films die niet ingedeeld staan in een subcategorie (bvb: recente films, top films,...). Het enige menu waar ik ze zou in kunnen vinden is de A-Z catalogus, maar deze heeft ook problemen. Ik kan in deze catalogus maar tot de letter D films terugvinden. Ik had dit reeds gemeld aan de technische dienst en zij zouden dit opnemen om de bugs uit het systeem te laten wegwerken, verder hadden ze mij beloofd dat ze mij gingen contacteren voor een financiële tussenkomst, omdat ik niet van mijn volledig pakket kan genieten. We zijn een week verder en ik heb nog steeds geen bericht gekregen voor een financiële tussenkomst.Verder is het ook zo dat ik voor bepaalde series (bvb. Scandal) een aantal afleveringen perfect kan bekijken om vervolgens een aflevering te hebben die niet op de decoder wil afsp
Na meerdere dagen volledig in panne te hebben gezeten met jullie e-mailserver,kan ik nog steeds mijn domein “@proximus.be” niet openen.Ook het domein”@hotmail.com” werkt aan 20 % !!Wat gebeurd er allemaal ??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.