Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
De laatste weken blijft alles ongelezen aangeduid alhoewel ik het gelezen heb. Ook krijg ik al enkele dagen geen mails meer binnen.
Webmail niet bereikbaar.Foutcode: “Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.”+Sinds enige tijd nu (weken) komen de mails in mijn inbox (outlook op MacBook) heel traag binnen, en sinds deze morgen, heel heel heel erg traag. Er doet zich steeds een synchronisatie verlies voor, opgelet dit gaat niet over mijn internetverbinding maar over de synchronisatie van outlook op mijn MacBook met de proximus mail server.
knop om door kanalen te gaan werkt niet meer naar boven, enkel bij keihard drukken werkt ie soms nog. Naar beneden nog wel.
Sinds vanmorgen komen mails niet meer door, of ze worden seconden na ontvangst plots automatisch verwijderd. Inbox toont alle berichten van de afgelopen jaren plots als ongelezen. Mails van de laatste 14 dagen verdwijnen ook ineens en komen momenteel niet meer terug na synchronisatie.Chat met proximus medewerker: ah ja, Proximus is op de hoogte van het probleem. We kunnen jammer genoeg niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn…Waarom kan Proximus bij grote technische storingen de klanten niet verwittigen via de homepage van de website, of via een sms? Hierdoor vermijd je dat klanten zelf hun mailbox opnieuw gaan installeren, of allerhande instellingen gaan nakijken terwijl dat helemaal niet nodig is. Door te communiceren moet je ook een hoop onnodige chatgesprekken niet beantwoorden...Hoe moeilijk kan het zijn om op de homepage plaats te voorzien voor dit soort meldingen, waarbij je dan communiceert: er zijn op dit moment storingen met de mailservers van Proximus. U hoeft als klan
Vandaag in Webmail en outlook mails binnen gekregen van dagen eerder.Was 1 belangrijke bij van 19/01 met 3 bijlagen.2 bijlagen kon ik lezen en afdrukken, maar de derde alleen lezen en halfweg stopte het, kon niets meer lezen en in outlook was die mail verdwenen en daarna ook in webmail. En nu? Hoe krijg ik die terug?
Reeds 3 X gebeld met proximus voor het oplossen van mijn probleem. accountinstellingen zoals vermeld https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html?amp;v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm&v1=email werkt niet.In office365 outlook wil dit maar niet lukken.Als antwoord van de operator kreeg ik te horen dat Outlook office365 niet meer zal ondersteund worden.Iemand een oplossing? Ik heb voor mijn werk outlook office zeker nodig.
Sinds vorige week heb ook ik problemen met mijn mails,kan ze niet meer openen. Ik krijg steeds het bericht “ ophalen berichtinhoud mislukt”
Hallo, Als ik mijn proximus tv opstart dan gaat deze altijd naar het info scherm in plaats van naar de laatst bekeken zender :( iemand een idee hoe ik dit verander?
Beste, mijn domiciliëring word de laatste tijd nooit afgetrokken van mijn rekening. Nu had ik het iets minder in de gaten dan anders en is de hele boel afgesloten. Ik heb ondertussen de factuur zo betaald maar ben nog steeds afgesloten van alles. Dit is uiteraard heel vervelend met drie tieners in huis. Is er een mogelijkheid om snel alles terug aan te sluiten aub? Mvg stefanie
Beste,Na hier al eens gezocht te hebben, vermoed ik dat een PXM medewerker me zal moeten helpen…Afgelopen vrijdag heeft men onze aansluiting gewijzigd naar een fiber versie.Alles werkt goed en vlot (internet & TV), enkel de telefoon lijn krijg ik niet aan de praat.We hebben een nieuwe analoog DECT toestel gekocht en gekoppeld aan de groene poort/lijn 1.Als ik het de lijn openleg, hoor ik een kiestoon, maar als ik een nummer bel dan hoor ik precies een heel snelle bezet toon. Als ik met mijn GSM bel naar ons toegewezen nummer, dan krijg ik het bandje te horen dat het oproepnummer niet is toegewezen.Het lampje bij Phone1/Phone 2 is continu blauw opgelicht :Ingelogd op de B-Box zie ik dat de lijn actief is, lukt een ring test, en kan ik ook de uitgaande gespreken zien: Dit doet me dus zeer strek vermoeden dat aan onze kant alles in orde is, maar er bij PXM nog iets dient te gebeuren.En neen, de proximus technieker heeft niet alles getest toen hij vertrok (geen snelheidstest, geen PXM
Beste mensen,Is het mogelijk om aan een nieuwe modem te geraken?Ik zit met de regelmaat zonder Wifi en ik denk door dit probleem ook problemen met mijn repeater die krijgt dan een paswoord van een 30 tal cijfers en letters en moet ik die ook telkens opnieuw configureren.Ik heb al van alles gedaan, heropstart, herinitialisatie…..Derhalve de vraag hoe kom ik aan een nieuwe modem.Grts,Choreftis
Momenteel is gsm nummer gelinkt aan werk, wil dit profiel verwijderen om mijn nummer te linken aan privé Proximus account..Na meerdere gelijkaardige verzoeken op het forum, heb ik intussen alle gevraagde gegevens ingevuld in mij forumprofiel; veel dank aan een medewerker om het ticket te behandelen.
Beste,Ik heb mijn producten opgezegd en heb van Proximus een mail gekregen met label om mijn TV box terug sturen. Wil dat dan zeggen dat mijn B-Box niet terug gestuurd moet worden? Gaat het enkel om de toestellen zelf of moeten er ook kabels teruggestuurd worden? Wanneer krijg ik de eindfactuur? Alvast dank voor uw hulp en uw antwoord op mijn vragen. Mvg, Els
Aan wie het aanbelangt, Reeds twee weken hebben wij geen digitale televisie meer. Na verschillende malen het probleem telefonisch aangekaart te hebben werd steeds een oplossing beloofd, die vervolgens nooit resultaat had. Telkenmaal werd ons gezegd dat het probleem de vorige keer niet correct werd ingevoerd, maar deze keer zou 'alles snel in orde zal zijn'. Het probleem ontstond 2 weken geleden toen we beslisten om onze digitale tv op te zeggen, waarna we 2 dagen later ontdekten dat dit financieel niet voordelig was. Deze opzeg moest dus geannuleerd worden. En dit is blijkbaar onmogelijk. Ons geduld is ondertussen stevig op de proef gesteld. Als hiervoor niet eerstdaags een gepaste oplossing wordt gezocht, zijn wij geneigd om ons contract op te zeggen en een andere provider te zoeken. Groeten, Nicolas De Bacquer
Ik tracht ons nieuw adres / telefoonlijn toe te voegen op de Pickx app. Heb hiervoor al 4 maal met Proximus contact gehad zonder succes. De communicatie wordt zelfs gewoon verbroken en ze bellen niet terug. Zeer onbeleefde call center mensen. Kan iemand mij op dit forum helpen aub
Op maandag 03/01/22 in de Proximus shop een iPhone 13 pro max besteld. Duurder model genomen dan ik aanvankelijk wou omdat dit als enige in voorraad was. Daarom ook duurder pack moeten nemen. Enkel mogelijkheid om te laten leveren via Bpost. Voorschot van 749€ betaald. Op woensdag 05/01 bericht via sms/mail/Bpost app dat toestel geleverd was in afhaalpunt. Echter bij afhaalpunt was niets geleverd! Gestolen door iemand van Bpost? Gestolen door iemand in afhaalpunt? Verloren gedaan (wat een toeval)?...Telefonisch contact met Bpost en zij konden blijkbaar niets doen. Verzender moest klacht in gang zetten. Telefonisch contact met Proximus klantendienst en volgens hen konden zij niets doen: ‘van zodra het pakje was overgedragen aan Bpost was het de verantwoordelijkheid van Bpost’… Herhaaldelijk naar afhaalpunt geweest maar werd geen pakje geleverd. Meerdere keren contact met Proximus klantendienst, zelf terug naar Proximus shop geweest maar daar kon men niets doen voor mij.De klacht zou bek
SORRY MOET NATUURLIJK ZIJN DOORGESTOKEN KAARTdit topic oftewel mijn topic gewoon gesloten door wie , als er op de bal gespeeld word sluiten ze het topic gewoon zo mooi wat hebben de grote bedrijven toch een macht zeg , 3 maanden laten wachten en in plaats van een credit nota gewoon een verhoging van de prijs van de pack mensen trap er niet hier 15 euro extra daar 10,99 extra en onbeperkt ja my ass , overal snoepen ze aan je geld maar bij proximus , eten ze gewoon mee zeer ontevreden geen klantenservice en op het forem doen ze maar wat en ze kijken mee en sturen een beetje bij en je hebt je er maar bij neer te leggen , maar excusses of contact op nemen ho maar
Er is momenteel een probleem bij Proximus met de Email via Webmail | Proximus alsook met de app. Je krijgt de melding Aanmeldfout U wachtwoord is veranderd enz……of Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord………. Als het toch lukt om in te loggen krijg je de melding dat je geen mailboxen hebt. Gewoon afwachten en zeker niet proberen om je wachtwoord te veranderen. Idem via MY Proximus Producten | Proximus daar krijg je de melding Keine Mailboxen Gewoon afwachten Proximus is ermee bezig is een serverprobleem dit is wat ik als uitleg kreeg .
Krijg in het frans een mail dat mijn betaling geweigerd is en bij niet betaling mijn abo afgesloten word.Alles is reeds lang betaald.Graag nazicht;Kl.nr 65****.
Mijn activiteit als zelfstandige is al enige tijd stopgezet. Graag mijn account overzetten naar een privé account.Kan iemand mij helpen?Met vriendelijke groetenEdward
Er zijn vreemde dingen aan de gang. Krijg mijn recenste e-mails niet meer te zien op webmail, maar er verschijnen wel constant lege e-mails.Op mijn GSM loopt alles wel normaal.Zijn er problemen?
Pickx stuurt me berichten over programma’s waarvan Proximus blijkbaar denkt dat ik ze wil zien.Smaken verschillen natuurlijk maar mij boeien ze alvast nooit.Kan ik die berichten ergen uitzette ?
Beste voor mijn moeder wil ik een eenvoudige gsm kopen zeg maar een seniorentelefoon ze moet gewoon kunnen bellen en gebeld worden meer niet nu zijn de meeste van die telefoon enkel 2G hoelang ondersteund proximus dit nog ? het is maar dat we nu ene kopen en enkele maanden later niet meer kunnen gebruiken . Alvast bedankt
Ben reeds jarenlang tot grote tevredenheid gebruiker van thunderbird maar sinds enkele dagen verdwijnen mijn binnengekomen mails ( gelezen& ongelezen) spoorloos na enkele minuten en ook bij het binnenkomen van nieuwe mails, nergens terug te vinden ,niet in prullenbak, spam en dies meer. Het vreemde is dat op het account van mijn echtgenote alles functioneert zoals het hoort, haar mails blijven netjes in haar inbox zitten, tot zijzelf ze naar de prullenbak verwijst.
Sinds vrijdag hebben we een installatie van Proximus, maar helaas merken we bij het bekijken van opnames al meermaals de hele tijd onderbrekingen.Sinds de installatie hebben we al meermaals alles herstart en het is een directe lijn tussen de decoder / V7 / TV.Wat mogelijk een invloed heeft:De eerste dag was er ook wifi gebruik via de smartphone (surfen) maar vandaag totaal niets...Het was 2x tussen 18 & 20u ergensWe spoelen de opname wel veel door (Masked singer, de kids willen enkel de liedjes zien). Maar op zich zou dit toch geen issue mogen zijn, ik vrees als dit nog een paar dagen zo blijft dat we niet lang klant zullen zijn.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.