Skip to main content
Vraag

Overzetting account zelfstandige naar privé

  • January 20, 2022
  • 4 reacties
  • 953 Bekeken

Mijn activiteit als zelfstandige is al enige tijd stopgezet. Graag mijn account overzetten naar een privé account.

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groeten

Edward

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • January 20, 2022

Best dat je hiervoor zoveel mogelijk privégegevens invult/aanvult in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten verbandhoudende bv met je vraag. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 21, 2022

@edward croon Kan u mij bekopte uitleg bezorgen wat u juist wenst aan te passen en op welke naan enz..Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2022

Dus zoals reeds vermeld is mijn activiteit als zelfstandige reeds enkele jaren voorbij. Ik heb een account op ‘My Proximus’ maar deze verbindt mij steeds door naar de business site. Ook ben ik het gezinshoofd en dus beheerder maar kan ik mijn facturen niet raadplegen online. Op de facturen staat zowel mijn gsmnummer, mijn echtgenote haar gsmnummer, thuistelefoon en tv-pack.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 24, 2022

@edward croon  Het klantnummer waar je producten en diensten nu op actief staan is een zakelijk klantnummer (met btw-nummer). Indien je alles wenst over te zetten naar een privé account, zal er een overname aangevraagd moeten worden. Dit kan je doen door het overnamedocument in te vullen via Iemands nummer, tv of internet overnemen | Proximus.

Groetjes,
Antonella