Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Nu al maanden herhaaldelijk grote problemen met het versturen van Mail, traag, inlogproblemen servermeldingen en je mail geraak niet verstuurd.Soms gaat het een tijdje goed en dan herbegint het weer.Tientallen keer contact opgenomen met Proximus die doen misschien wel iets maar het raakt niet opgelost intussen komen de facturen wel toe daar zijn dan geen problemen.Gelukking dat ik Gmail nog heb en daarvan krijg ik geen factuur.Zou toch niet mogen van zulke firma dat er eens iets misloop ja maar geen maanden aan een stuk
Hallo, ik ben van plan om een GPS tracker aan te schaffen. De meeste trackers werken op het 2G netwerk, maar hoelang blijft dit nog bestaan ?
I would like to be able to get a public IP on my proximus SIM card. It doesnt have to be static, but I would like it to be public so I could perform port forwarding. My phone number details are in my private profile
mails niet meer consulteerbaar / gebruik @skynet.be niet meer mogelijk / contract met proximus stopgezet o.a. wegens dit probleem & verhoging naar 99,99€ & consult via outlook, via gsm, via eender welke weg is niet meer mogelijk na dubbel telefonish contact via 0800 nog steeds geen reactie ontvangen of nog niet geholpen intussen overgestapt naar telenet
Ik heb via Proximus een extra optie op de studio 100 go pass. Op tv werkt alles prima maar als ik de app installeer op zowel mijn gsm of tablet en mij wil aanmelden als Proximus klant komt er op ‘aanmelden mislukt. U hebt geen recht op dit abonnement’ terwijl ik wel degelijk de optie heb en ervoor betaal.
Mijn Wi-Fi Booster is verbonden met de modem via een ethernetkabel, vervolgens via de tweede poort op de Wi-Fi Booster naar de TV-Box.Mijn vraag is nu welke ledjes moeten er branden op de Wi-Fi Booster?. Bij mij branden enkel Power- en Access Point. Link Quality en 2.4 Ghz branden nooit, Wi-Fi 5 Ghz flikkert bij gebruik van Wi-Fi.
Sinds er weer eens een vernieuwing aan de software van de TV-decoder doorgevoerd werd, vraagt die na elke stroomonderbreking, netonderbreking of vernieuwde software om de privacy instelling in te geven. Het zou voldoende moeten zijn als we die één keer ingeven hebben, dat die instelling bewaard wordt.Bovendien gaat het programma laden niet verder zolang er geen keuze gemaakt is. Dat geeft problemen voor oudere mensen die met al die knopjes niet meer overweg kunnen. Zij blijven met dat beeld en geraken niet verder. Het zou dus wel aangewezen zijn om na enkele minuten ervan uit te gaan dat men maximale privacy wil en het programma dan automatisch verder gaat. Nu moet ik voor dergelijke onnodige "probleempjes" telkens een grote verplaatsing doen om een bejaard persoon uit de nood te helpen. Ik zal zeker niet de enige zijn met dat probleem.Gezien jullie netwerk toch niet het meest stabiele is komt het meer voor dan mij lief is. Voor jullie een kleine wijziging, voor mij een grote verplaats
Beste, Hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account van onze opgezegde lijn waar we geen actieve diensten meer hebben?Wij hebben een nieuwe lijn en ik wens hiervoor hetzelfde mailadres te gebruiken voor de myproximus account.MvgF.
Goedemiddag,Mijn vriendin en ik hebben beide een Proximus simkaart van verschillende werkgevers. Zij heeft dezelfde gsm als mij (Samsung A41) en krijgt wel een VoWifi icoontje, maar ik niet. We hebben beide VoWifi aan staan in de instellingen. Zou het kunnen dat VoWifi niet geactiveerd is voor mijn nummer?
Op dit moment hebben we 2 gsm-nummers (met opeenvolgende nummers, dus 04ab/cdef02 en 04ab/cdef03), het ene nummer in ons privé-pack (internet/gsm/televisie), het andere nummer in een werkgerelateerd abonnement.Graag zou ik nu een extra abonnement afsluiten in ons privé-pack met een nummer dat aansluit bij de andere twee (ik weet dat het nummer 04ab/cdef01 niet in gebruik is).Hoe wordt dit geregeld?
Beste mensen,Het gebeurd de laatste tijd meer en meer dat een correspondent ons opbelt en dat wij hem/haar wel horen maar hij/zij ons niet, als wij dan terugbellen is het meestal dan wel in orde.Is er een mogelijkheid te achterhalen wat het probleem kan zijn?Jean-Pierre Ilmer
Net telefonisch contact gehad met de klantendienst van Proximus en zij bevestigen dat er een algemeen probleem is met de Proximus Picks app. Dus wie wilt kijken via de app op hun smartphone of op hun smart device (Apple TV, ...) zal momenteel niet lukken. Android niet getest...Op de smartphone (iPhone) krijg ik de boodschap “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.
Ondertussen al paar maanden klant van proximus en alleen maar ellende gehad niet kunnen bellen thuis en de wifi is ook matig. Hier is LETTERLIJK meer dan 20 keer voor gebeld ze hebben van alles beloofd maar er is niks van gekomen. Ik zou worden teruggebeld is niet gebeurd, er zou een technieker komen dit is ook nooit gebeurd. En ik maar de rekeningen betalen te gek voor woorden dit.
heb smart phone , gebruik nooit internet en toch word een gebruik aangerekend hoe kom dat.
Ik heb gisteren online mijn verhuis doorgegeven en heb R4WEBSHOP013338998 gekregen. In MyProximus staat er om de verhuis te finaliseren, ik nog mijn bestelling moet vervolledigen met een datum waarop de diensten worden stopgezet op het oude adres en de diensten geactiveerd worden op het nieuwe adres.Helaas bij het openen van die pagina, krijg ik telkens de onderstaande foutboodschap (in een prachtige Nederlandse zin):“Er ging iets fout! Er is een technisch probleem opgetreden waardoor u uw bestel niet kan controleren. Wij raden u aan het later opnieuw te proberen. Onze excuses voor het ongemak.”Hoe kan ik hier nu mee verder?
Hetzelfde probleem als deze persoon. Gisteren naar de proximus fysieke shop gegaan omdat ik de studio 100 pass niet kon activeren.Zij brachten dit zogezegd in orde maar was dus niet het geval. Ze waren trouwens ook niet op de hoogte dat het kan zonde TV abonnement. (terwijl dit wel duidelijk vermeld staat op de website van studio100, misschien dit beter een communiceren Met jullie werknemers OF studio 100??) volgens mij kennen veel. Mensen dit probleem! Nu kon ik het deze morgen wel zelf activeren en kreeg hier ook een bevestiging, staat ook actief op myproximus van maar de app werkt nog steeds niet... Ik heb geen geldig abonnement... Leg dat maar weer eens uit aan je kind dat het nog altijd niet werkt… Ik hoop dat het geen 6 maanden duurt zoals bij de persoon in het vorige topic, want betalen voor iets wat niet werkt... Nee bedankt! Hopelijk een oplossing op hele korte termijn! Met vriendelijke groeten Vicky Logghe
BBC 1 aan het kijken . Valt plots uit en BBC2 ook. Al de rest werkt perfect. In de straat is men Fiber kabels aan het leggen. Verband ?. Heropstarten decoder helpt niet.
Bij mijn laatste aanrekening werd de promotie voor “Trouw beloond telefoonlijn” voor 12,10 € niet meer verrekend. Ik ben hiermee niet akkoord.deze ingreep werd vooraf niet gecommuniceerd de klantendienst zegt dat deze inderdaad is weggevallen en deze opnieuw moet worden ingegeven voor alle klanten klantendienst zegt dat dit maar een cadeau is, zoals een Sinterklaas cadeau, waarop je niet automatisch recht hebt klantendienst zegt nog wel 5 € te kunnen toekennen Ik wens als jarenlange (> 40 jaar) klant dat dit meteen wordt rechtgezet. Zo behandelt men zijn trouwe klanten niet.
Beste,Ik krijg het mobiel internet maar niet aan de praat op mijn samsung s20 fe alle instellingen staan zoals aangegeven maar het werkt gewoon niet
Promotiekorting van 12,10 ‘uw trouw beloond telefoonlijn’ verliep op 31.01.22 .Vorige week gebeld opdat dit kan verlengt worden: antwoord uw korting loopt nog tot 28.02.22, gelieve begin maart terug te bellen? factuur van februari aangekregen promotiekorting geschrapt !!! vandaag 09/02/22 gebeld , klopt wel degelijk volgens uw collega,verschillende keren werd er geprobeerd dit recht te zetten lukte niet ; niemand bereikbaar om dit te verhelpen , na 30 minuten verbinding verbroken ,kan dit nu echt niet rechtgezet worden ? Zijn al 40 jaar trouwe klant, maar echte klantenbinding is blijkbaar niet van toepassing van dit bedrijf
Beste, ik heb sinds een week via Proximus een smartphone met abonnement, nl. iPhone 11 refurbished. De iPhone werkt goed, enkel bij telefoongesprekken merk ik op dat ik de persoon aan de andere kant van de lijn niet goed hoor, opeens klinkt alles stiller en/of opeens hoor ik niks meer. Waar of bij wie kan ik dit probleem melden? Alvast bedankt. Charlotte
Beste,Ik check nu al een tijdje de website, maar ik heb gezien dat de Iphone 11 128GB al lange tijd niet op voorraad is. Komt deze nog terug op voorraad of niet meer? Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Kaouthar Kasmi
Aangezien de Sagemcom bboxv3+ geen Hairpinning ondersteunt, moet ik op zoek naar andere oplossingen. Een goeie uitweg is het opzetten van een aparte PPPoE verbinding, door de Sagemcom, via PPPoE passthrough. Mijn Unifi router krijgt dan een eigen WAN adres en hairpinning werkt perfect.Belangrijk nadeel is echter dat de Sagemcom op die manier een beperkende factor lijkt te zijn. Immers, wanneer ik mijn eigen router via dubbele NAT verbind, haal ik vlot 800-900mbit/s. Via PPPoE-passthrough echter, zakt dat naar 500-600mbit/s. Beetje onzin, aangezien ik expliciet bijbetaal voor 1GBit/s.De schuldige hierin is quasi zeker de Proximus-modem, aangezien het probleem zich voordoet met routers van verschillende merken en types die ik getest heb. Ik had gedacht dat het mogelijk was om een mini-switch achter de fiberaansluitdoos te zetten en daarop de bbox en mijn eigen router. Zo kan mijn eigen router gewoon zelf een PPPoE verbinding opzetten, zonder passthrough over de Sagemcom router.Helaas li
Vroeger stond er bij de factuur een exell teken dat je details kon raadplegen.In de nieuwe vorm is dit exell teken weg. Je kan wel de factuur downloaden dan op de drie puntjes drukken en dan ga je naar my proximus maar daar is geen detail te vinden over de gebelde nummers. Niet in lopende maand en ook niet in maand januari. Bij februari helemaal geen antwoord en bij januari oeps er loopt iets mis. Telkens bellen en per post opsturen ipv vroeger opslaan.
Beste, Als ex klant heb ik een skynet email adres en gezien Proximus nu ook gratis email aanbied, ook aan niet klanten zou ik deze graag behouden.Indien dat kan, zou ik graag weten of ik hiervoor iets moet doen en zo ja, wat. Alvast bedankt, Pieter Leyssens
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.