Skip to main content
Vraag

internet

  • February 10, 2022
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

heb smart phone , gebruik nooit internet en toch  word een gebruik aangerekend hoe kom dat.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • February 10, 2022

bijvoorbeeld door updates van het Operating systeem en programma updates 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 10, 2022

Dag @bk289429 er stond nog een oude dienst actief, Mobile Internet One sinds 25/05/2012. In je vorig Pack was deze optie inbegrepen. Door de aanpassing naar Flex Pack op 21/01/2022 werd deze optie automatisch aangepast naar Mobile Internet XS en dat is een betalende versie. Wij annuleerden intussen deze optie en de nodige rechtzettingen werden opgemaakt in je facturatie. Groetjes, Heidi


Martin
  • February 10, 2022

Dat is wat anders, ik dacht dat het over mobiel dataverbruik ging.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 10, 2022

Meestal wel @Martin :wink: