Skip to main content
Vraag

mobiel internet

  • February 7, 2022
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,

Ik krijg het mobiel internet maar niet aan de praat op mijn samsung s20 fe alle instellingen staan zoals aangegeven maar het werkt gewoon niet

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • February 7, 2022

heb je de instellingen uitgevoerd zoals aangegeven hier → Verbinden met mobiel Internet

Ook eens even het toestel heropstarten.


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 7, 2022

Dit heb ik reeds gedaan


Martin
  • February 7, 2022

heb je de mogelijkheid om sim in een ander toestel te steken om daarmee eens te proberen.

Proximus forummedewerkers kunnen ook eens natrekken of alles bij hen in orde staat.


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 7, 2022

heb net sim kaart in ander toestel gestoken en daar werkt het ook niet


Martin
  • February 7, 2022

Dan zal Proximus medewerker (moderator) eens moeten natrekken of zij niks abnormaal qua setting opmerken en zij kunnen dan nook beslissen of het nodig is je simkaart gratis te laten omruilen in en Proximus shop.


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 8, 2022

ondertussen krijg ik wel het icoontje van 4g op mijn scherm maar nog steeds geen internet


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 9, 2022

Dag @MikeBeeckman vul je in het klantprofiel hier je klantgegevens aan voor nazicht? Groetjes, Heidi