Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Wegens wijziging van het abonnement heb ik 1 TV Box van de 3 die ik heb opgezegd. Nu vragen ze mij om via Bpost 2 TV boxen terug te sturen (labels en dergelijke werden netjes meegestuurd). De nummers van de TV boxen komen niet overeen, dus ik kan niet de juiste TV box terug sturen.Wat nu?
ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
helaas weer problemen met proximus mailde vorige problemen zijn net opgelost en nu zijn het de mails die ik verstuur die niet toekomen bij de ontvanger, het zijn niet alle mails, alleen diegene met een uitnodiging voor een google meetwaar door ik weer verhinderd ben om te werkeniemand een oplossingmvg
Aantal opnames kan ik niet afspelen vanwege foutmelding p131.heb reeds decoder gereset met knop achteraan echter blijkt niet te werken.decoder is aangesloten via kabel denk dat het v7 Android decoder is. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Hoe komt het dat ik steeds de boodschap krijg dat mijn sessie verlopen is waardoor ik geen toegang tot mijn mails krijg? Hoe los ik dit op (graag in simpele taal voor deze digibeet!)?
IK heb na mijn bbox een eigen (externe router aangesloten) Synology RT2600ac, waar wat doet er zich nu voor?Ik kan geen tv meer kijken via mijn TV decoder van proximus. Als ik tv wil kijken moet ik altijd aangesloten zijn op mijn bbox ipv mijn externe router. Bestaat hier een oplossing voor? Alvast bedankt mvg, Kristof
Hoi, Sinds vorige week klant bij Proximus. Tot nu toe alles in orde. Ik heb wel een vraag over de TV Box (heb de V7/Android).Ik heb hier een Nvidia SHIELD staan waar Kodi op staat en waarmee ik content van op een externe pc hier in huis kan bekijken. Aangezien ik op de nieuwe tv box ook apps kan installeren heb ik Kodi daar ook eens op gezet. Het scannen naar de content lukt, alleen het afspelen van 4K content niet. Dan krijg ik van Kodi de melding dat de aanvoer te traag is. Dus mijn vraag is of de tv box enigszins beperkt wordt in streaming snelheid?Met de shield kan ik alles gewoon afspelen zonder problemen. Het is dus echt de tv box die om een of andere reden niet snel genoeg is…Alles is hier aangesloten via kabel, dus geen zwakke wifi. ;)
Al een hele tijd hebben wij een wifi extender op de bovenverdieping. Plots werkte deze niet meer. Er brandde altijd een rood lampje en we hadden geen internet meer. Via de site van proximus kon ik vinden dat ik deze moest resetten en opnieuw verbinden met de plc adaptor die op de benedenverdieping naast de bbox zit. De volledige procedure gevolgd en inderdaad nu brandde het lampje wit. Ik veronderstel dat hiermee alles goed is gelopen en de extender goed verbonden was. Nu is het probleem dat ik deze wifi extender niet meer kan terug vinden tussen de wifi netwerken op mijn gsm. De wifi van de bbox staat er nog tussen maar de extender niet meer. Wat vroeger wel het geval was, die stond er in als wlan en dan nog wat cijfertjes. Ik kan dus ook niet meer verbinden met het wifi netwerk op de bovenverdieping. Hoe kan ik dit oplossen
Beste wij gebruiken thuis INTERNET COMFORT.... betekend dit dat wij binnenkort ook terug gezet worden naar 100 GB data volume per maand? Ik lees op diverse nieuwssites dat proximus de goedkoopste (starters) abonnementen gaat terug zetten na 100 GB data volume per maand.Geen idee of daar INTERNET COMFORT ook bij hoort?Wij hebben thuis dit abonnement al vanaf ongeveer 2008 (was in die periode toen zelfs maar 1 GB data volume per maand) Dus lol, als dit abonnement terug gezet wordt naar 100 GB per maand, dan begrijpen jullie wel dat wij van abonnement moeten veranderen.Ik had daar graag antwoord op gehad, de telefoonlijn staat op mijn ouders naam en ik moet dus mijn ouders deze vraag kunnen voorleggen .. en kan ook niet zomaar zelf gaan beslissen om het internet abonnement te upgraden zonder mijn ouders toestemming.
Na meerdere malen het webformulier http://prx.ms/3r1NOCB te hebben ingevuld voor het probleem met een email adres , nog steeds niet verholpen na 4 weken.Ik krijg via de Proximus Webmail app en website steeds deze melding “Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.” Via Office 365 outlook op computer krijg ik deze meldingen “Verificatie van externe account mislukt” - Request to log in rejected by your internet provider - authentication failure. please contact your service provider ,zowel met Imap en Pop3 instellingen.Heb via MyProximus ook al eens het wachtwoord verandert zoals gesuggereerd maar geen verandering.Betrokken email adres staat in de rubriek Ticket in mijn profiel.
16 februari gsm besteld, 23 en 24 februari mail gehad dat hij er niet ging bijzitte, 24 feb gebeld en ze zeide dat hij er zeker ging bijzitte, niks!! Terug gebeld...., bpost was het probleem, gevraagd ofdat zij konde belle, moest ik zelf doen??!! Maandag terug gebeld zelfde zever...., vndg terug gebeld eindelijk een case opgemaakt maar toch door verwezen naar bpost, dan toch maar gebeld en tarara track en trace nr, met een referentie nr kunne ze geen klote bij bpost natuurlijk, alle terug gebeld en eindelijk fatsoenlijke uitleg over een te kort aan chips en toestelle vanuit samsung zelf?? ok laatste x pre order gedaan, bij orange had ik over de 500 euro korting met nieuw abbo en inlevering oud toestel, klaar! hopelijk heb ik hem nog deze week pfffff wa een service man man!
Hoe dien ik een aanvraag in om mijn wettelijke garantieperiode in te roepen bij defect van mijn gsm dat ik aankocht op 28 nov 2021. Sinds het begin van de aankoop heb ik af en toe een zwart scherm gehad op mijn gsm. Nu krijg ik hem niet meer aan de praat. De warme startprocedure werkt niet meer. Ik vind nergens een formulier of e-mailadres waar ik mijn aanvraag kan indienen.
Beste,na mijn omschakeling naar het Fiber Flex pakket stel ik vast dat ik nog altijd gefactureerd wordt voor het “Boeket Multi Nl”.Ik wil deze optie onmiddelijk stopzetten, maar na wat zoekwerk in MyProximus kan ik dat blijkbaar niet zelf uitvoeren.Willen jullie het “Boeket Multi Nl” dus onmiddelijk schrappen van mijn optielijst/factuur ?groeten,Marc D.
chatbot gaat niet,mail sturen naar jullie gaat ook niet want gelijk hoe of waar je op klikt er gaat altijd een andere pagina open, wat voor zotteboel is dat hier op jullie site
Hallo Allemaal, Wij hebben op 2 plaatsen een proximus abonnement. Ene een starter en andere een full met tv etc.De ene heeft 100GB de andere een 150GB volume.Is het mogelijk om dit betaalde downloadvolume over te dragen naar mijn ander account of zelfs by default alles in 1 pot te gooien zodat ik op 2 plaatsen kan beschikken over die 250GB waarvoor ik ook betaal? Mvg
9 januari klant geworden (al VEEL spijt!) Producten toevoegen via My Proximus lukt niet, dus ik kan geen gebruik maken van welk voordeel dan ook (HLN abonnement, app gebruiken, op meerdere schermen kijken,...) Na vele telefoons: blijkbaar nog een ander klantnummer verbonden aan MIJN emailadres (ik ben nog geen klant, dus ergens een fout) Ging binnen de 48u opgelost zijn Week erna nog niets opgelost, probleem zou zitten dat ik geen beheerder ben, ik kan mezelf geen beheerder maken want ik heb geen tel. nr van Proximus Na weer een hoop telefoons gingen ze mij vorige week via de post gegevens doorsturen waarmee ik opnieuw zou kunnen registreren. Rarara, een week verder en NOG NIETS ONTVANGEN. Ik denk dus, soit, we registreren wel onder een ander e-mailadres. Dat lukt dus ook niet want ik heb nog geen factuur ontvangen dus ik kan de laatste stap niet doen (Gelieve uw MyProximus activatiecode en uw factuurdatum in te geven.) Dus, WEER telefoon naar de KLANTENdienst (ik stel me grote vrag
Beste, Sinds een tijd krijg ik de volgende melding, zie begevoegde printscreens.Kan je nakijken of alles goed gekoppeld is? 2 vd 3 nummer hebben wel toegang tot de diensten, maar ik als administrator van de account niet.Klantnummer: 620030798MvgJurgen
Beste,In Januari schafte ik een internetabbonement aan. Deze maand verbruikte ik iets meer en geraakte ik wellicht aan de limiet, want het internet is plotseling zeer traag geworden.In My Proximus wou ik even 20GB aanschaffen, maar ik kan het nergens doen, en in geen enkel tabblad is zichtbaar dat ik in de eerste plaats zelfs een internetabbonement heb.Kan er hier iets aan gedaan worden?Mvg,Bruno
Zag een eens een aantekening van €0,50 voor een MMS in MyProximus. Kijk bij berichten en zie daar geen foto bijstaan. WhatsApp en Messenger vallen onder de mobiele data. Inkomende berichten van PX en 8999 van PX over verlenging van de voordelen. Kan iemand mij zeggen waar dit vandaan kan komen. Alvast bedankt voor het antwoord 😷🤔🤗
Ik heb onlangs mijn abonnement van mijn vorige werkgever laten omzetten naar pay and go met behoud van nummer. Vandaag heeft mijn nieuwe werkgever meegedeeld dat deze pay and go werd overgeschakeld naar een abonnement van hen, met behoud van nummer en simkaart, maar ik zit nog steeds op pay and go (want als ik probeer te bellen krijg ik de boodschap dat ik moet herladen). Wanneer zou deze omschakeling in orde komen? Alvast bedankt.
Op regelmatige basis meld Proximus mij dat er een e-mail probleem is.Reed lange tijd vermoed ik dat ergens in de routines en velden nog wordt verwezen naar het originele e-mail adres dat ik had @antwerpen.be. Deze bestaat nu reed lange tijd niet meer en op mijn profiel staat een correct @proximus.be adres. Nu krijg ik weer via MyProximus de melding dat er een coms probleem is… e-mail adres…. Ik kan dit dit veranderen daar alles voor mij juist staat. Kan je je technische diensten eens een echte trace laten uitvoeren om het VERBORGEN veld met het oude adres op te sporen en uit de routines te halen ???
Deze melding heb ik al een maand:Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.De helpdesk is NIET bereikbaar - en als je ze aan de lijn hebt leggen ze in. Dringend een oplossing nodig !!!!!!
Ik heb sinds enkele weken een android tv box. Hij geeft constant foutmeldingen. Ik heb hiervoor al 10 keer gebeld naar de technische dienst en kreeg telkens 10 verschillende ‘oplossingen’. Ze werken totaal niet. Ze hebben dan een nieuwe opgestuurd, maar zonder resultaat. Dan maar een Wifi booster geprobeerd. Ook zonder resultaat. Daarna hebben ze een technieker gestuurd. Daarna ging het een paar weken goed tot gisteren weer dezelfde foutmeldingen terug kwamen. Graag zou ik dit definitief opgelost willen zien. We zijn ondertussen 2022 en bij Proximus is het dus niet mogelijk om deftig tv te kijken! PS: de problemen doen zich nu nog enkel voor bij opnames of uitgesteld kijken
BesteWij hebben een tablet Kurio Tab Ultra Studio 100 gekocht en deze vandaag ontvangen. Alles werkt naar behoren behalve dat ik niet kan inloggen in de app. Eerst laten updaten, dan verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alle internetrestricties afgezet. Ondertussen ook al een bericht bij Kurio nagelaten (uiteraard een wachttijd daar), dus nu langs deze weg ook maar een poging wagen.De app gratis werkt, de pass werkt op de TV, nu graag nog mobiel ook natuurlijk, maar daar druk ik ofwel bij het maken van het profiel of dan verder op een slotje en ik kom dan wel op de pagina ‘heeft u al een pass - login’ terecht, maar daar blijft de Kurio Ultra Tab op hangen.Iemand hiermee bekend?Mvg
Wij zijn vandaag overgestapt van Scarlet naar de gewone Proximus Flex S. We hoopten dat voor zo'n 25 euro meer per maand het internet ook sneller zou zijn. Het is echter nog trager, zowel via wifi als ethernet (zelfde resultaten: 12mbps download, 5mbps upload). Bij Scarlet haalden we nog 18Mbps download (wat ook erbarmelijk is eigenlijk maar bizar genoeg meer was dan nu, terwijl we dachten dat die op de opties na hetzelfde waren). De smart tv geeft nu ook melding dat de "huidige invoerresolutie" te laag is en we "de bron" moeten controleren, hiervoor kregen we nooit die melding. Wat kunnen we hieraan doen? Ligt het aan de bekabeling in de straat? Aan onze bekabeling?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.