Skip to main content
Vraag

wettelijke garantieperiode inroepen

  • March 1, 2022
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Hoe dien ik een aanvraag in om mijn wettelijke garantieperiode in te roepen bij defect van mijn gsm dat ik aankocht op 28 nov 2021. Sinds het begin van de aankoop heb ik af en toe een zwart scherm gehad op mijn gsm. Nu krijg ik hem niet meer aan de praat. De warme startprocedure werkt niet meer. Ik vind nergens een formulier of e-mailadres waar ik mijn aanvraag kan indienen. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 1, 2022

Dag @Lisagsm  eigenlijk kom je best met je toestel langs in een Shop, waar het defect kan vastgesteld worden. Daar wordt dan ook de gepaste procedure opgestart. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 1, 2022

Bedankt. Wij zijn nu op verlof . Moet ik een melding maken want ik kan maar pas volgende week langs gaan in de shop. Waar kan ik de info over de wettelijke garantieperiode terugvinden.  Mvg


Martin
  • March 1, 2022

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 1, 2022

Bedankt allen voor de reacties