Skip to main content
Vraag

p131

  • February 22, 2022
  • 6 reacties
  • 1789 Bekeken

Aantal opnames kan ik niet afspelen vanwege foutmelding p131.

heb reeds decoder gereset met knop achteraan echter blijkt niet te werken.

decoder is aangesloten  via kabel denk dat het v7 Android decoder is.

 

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • February 22, 2022

Ter info: het laatste dat hier als eventuele oplossing gepost werd is het volgende:

Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder. Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.


  • Auteur
  • Rising star
  • February 23, 2022

Spijtig genoeg kan ik de opname niet opstarten en dus ook niet stopzetten.

 

dus zie niet goed in hoe ik dit moet doen


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 25, 2022

@Baudts  Bij welke opnames krijg je deze melding ? Dan kan ik ze eens verwijderen en er terug op zetten. 

Andere opnames en live tv,… werken wel zoals het hoort ? 


  • Auteur
  • Rising star
  • February 25, 2022

Ik zie dat de op alle ondertussen zelf al is verdwenen dus ik kan u de exacte nummer van de aflevering niet meer geven. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 2, 2022

@Baudts 

heb je inmiddels nog problemen gehad met de opnames?

 

Groeten

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • March 2, 2022

Met nieuwe opnames tot op heden niet. De oude waarmee ik problemen had zijn spijtig genoeg verdwenen uit mijn opnames. 
 

ik hoop dat deze problemen niet terug komen.