Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hi,Ik ben een fiber klant en maak gebruik van een cloud telefonie platform van FONZER. Zoals de meeste VOIP platformen mag de optie SIP ALG niet aanstaan in de router.Deze functie is niet aanpasbaar door de gebruiker zelf.Gelieve deze functie uit te zetten op mijn router.Ik weet dat jullie dit voor business klanten zonder problemen uitzetten, voor residentiele klanten lijkt dit een moeilijke opdracht.Alvast bedankt,Filip
Op 2 maart heb ik bij Proximus Oostende een gsm én accessoires besteld en volledig betaald; Daarnaast moest mijn mobiel nummer ook overgedragen worden van Orange naar Proximus. Dat laatste ging binnen 48 uur gebeuren. Vandaag 5 maart is er nog steeds niets uitgevoerd.De bestelde accessoires heb ik ontvangen via GLS. Alles is normaal verlopen. De telefoon niet. Bij Proximus is er geen enkel spoor terug te vinden van mijn bestelling en aanvraag?! Het lijkt wel of ik niet in die winkel geweest ben. De enigste bewijzen die ik heb zijn de kastiketten (die ook als garantie gelden) en e-mails over de accessoires. Al twee keer gebeld met de klantendienst. Ze vinden niets terug. Ik moet naar de winkel. In de winkel vinden ze in het systeem ook niets terug.De aanvraag voor overdracht werd opnieuw opgestart. Ik heb intussen een tweede simkaart ontvangen.Wat loopt hier fout? Ik hoop dat ze bij Proximus niet te lang zullen moeten nadenken over hoe ze dit zullen oplossen. Ik wil SNEL mijn telefoon
Blijkbaar zou de nieuwste modem wifi ax of WiFi 6 uitgebracht, kunnen we hem ergens uittesten?
De eerste blikvangers van Pickx+, dat wordt opgenomen in het All Sports-pack, het All Stars-pack en de M&S-pas van Proximus, zijn internationale sterren. Met Amerikaanse talkshows als TheLate Late Show van James Corden en The Drew Barrymore Showwil Proximus de zender vanaf 29 april lanceren. Op Pickx+ moeten echter ook lokale tv-programma’s te zien zijn.En alweer niet voor het basispakket. Al een hele hoop zenders, BBC etc, worden niet omgezet van SD naar HD. Basispakket lijkt wel afgeschreven. Wordt niet meer geüpgraded. Heel heel jammer 😷😥😪
Ik heb een Proximus decoder met afstandsbediening met radiofrequentie maar de decoder heeft geen analoge audio uitgang. TV-decoder V5-compact Ik zou nu de radiosignalen vanaf de decoder willen aansluiten op mijn huisversterker. Kan ik de decoder ( met radiofrequentie afstandsbediening) omwisselen naar een type met analoge uitgang?
Hallo,is het mogelijk om VoLTE en VoWiFi te activeren op de beide nummers verbonden aan mijn klantnummer? Alvast bedankt!
Sinds de laatste update App Pickx Apple TV (1.5.1) ervaar ik dat opnames niet meer starten waar je eventueel bent gestopt met kijken.. Bij het terug bekijken start de opname steeds terug van het begin. Je hebt onderaan de preview wel een “rood lijntje” dat een aanduiding geeft dat je reeds een gedeelte hebt gezien, maar toch start de opname telkens terug van het begin. Maw je krijgt niet de optie “verder kijken”.Dit is het geval als er meerdere opnames zijn (vb enkele feuilletons van een bepaalde reeks). Als het slechts een “losstaande” opname is, krijg je wel de optie Verder kijken en loopt het juist.Iemand gelijkaardige ervaring ?
21-2-2022 12.26hallo,Sedert enkele dagen komen geen mails meer binnen in de INBOX , noch op PC noch op SmartphoneIk kan wel versturen en ze worden ontvangen maar krijg zelf niets binnenIk verwacht dringende mail.
Bij bestelling werd gekozen voor een nieuw nummer, er was evenwel geen mogelijkheid aan te duiden om te kiezen voor een “silver nummer” (6 cijfers vergelijkbaar met deze van mij vaste lijn) geen veld bemerkingen, bijkomende info of dergelijke is blijkbaar aldaar beschikbaarKan dit via dit forum verholpen worden?Nummer bestelling webshop en nummer vaste lijn zijn voorhanden in het vrije veld ticket
Opzeggen slimme diensten lukt me niet via 1987. Via de website wordt daarnaar verwezen maar de optie is nergens te vinden in deze phonemanager.
Ik kochtte op 25/02 een iPhone 13 pro max met een afbetalingsplan met een abonnoment van 40€. Ik krijg al op 04/03 een factuur van 95 euro!! te betalen op 18/03. Zelfs nog geen maand voorbij! Ik zie nog op mijn factuur DataPhone 3GB => 28 euro… Wat is dit??? Ik heb dit niet besteld. Ik heb unlimited 50GB waarom staat er dan nog 3GB extra voor 28 euro?! Ee werd aan mij zelfs niks gezegd toen ik dit gekocht heb! Wat is dit? Ik ben zeer teleurgesteld dat jullie extra kosten aanrekenen zonder mij op de hoogte te houden toen ik het gekocht heb. Net nieuwe klant en zo snel slechte ervaring…
Hallo,Ik heb al een aantal uur dat ik mijn 4g niet kan gebruiken en ik kan ook geen briechten versturen door "fout 50" maar ik kan wel nog ontvangen kan iemand mij misschien helpen
Heb mijn internet aangevraagd eind december na 4 afspraken die geannuleerd worden door de installateur heb ik nu al 10 weken geen internet en tv mag afspraak nr 5 maken zodat de installateur voor de 5de keer kan annuleren en dit is allemaal normaal voor proximus al mijn verlofdagen in de prullenbak. Via de chat word je toch niet geholpen en telefonisch ook niet. Bij deze zal het hier eens proberen.
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Proximus. Maar nu vind ik de zender Bbc first niet terug?
Gisteren wilde we nog eens een film zien via vod op tv. Enkel bij het ingeven van de betaal pincode gaat hij steeds in foutmelding : SYS_1. Contact opgenomen via chat van Proximus en na veel vijven en zessen werd alles doorgegeven aan de expert , die mij rond 16.00 zou bellen. Helaas gisteren geen contact gehad. Vandaag nog steeds hetzelfde probleem , dus terug contact via chat en weer de belofte dat ze me om 16.00 gaan bellen. U raad het al. Geen telefoon gehad. Dus maar zelf met Proximus gebeld, nogmaals heel die uitleg moeten doen en dan krijg je als antwoord : ze gaan u terug opbellen (terugbel verzoek) Nu is het 18.00 en nog steeds wachtende. Gisteren heb ik mijn decoder zelf heropgestart en nadien Proximus ook nog met een update en terug opgestart. Enkel niks als resultaat.Als ik andere codes ingeef geeft hij telkens aan dat het niet de juiste is. Staat standaard bij mjn weten op 1234 ingesteld. Wie weet er raad?
Beste, is het mogelijk Mobile Internet XXS uit mijn pack te halen a.u.b.het is misschien nog een paar maanden gratis, maar ik maak er toch geen gebruik meer van,ik heb die sim al uit mijn 2de mobiel gehaald, dus graag een annulatie daarvan als het mogelijk is. alvast bedankt.
Alles reset, lampjes branden maar toch geen internet
Sinds wij onze V5 box hebben vervangen door een V7 box, krijgen wij constant de foutboodschap" WIFI niet verbonden " op onze Philips smart tv.Dit terwijl de wifi wel degelijk verbonden is.Dit hadden wij voorheen niet en het werkt enorm storend.Hoe kan dit opgelost worden.Alvast bedankt.
@tina.b @AntonellaD @GeertC @Luc.M @HadewychT @YorickP @jonathandr Vandaag is de verhuis van onze producten bij Proximus van het oude naar het nieuwe adres uitgevoerd. Eerst leek het er op dat het om een bepaalde reden niet zou lukken, maar de technieker heeft prima werk geleverd, waarvoor dank.1) Echter zijn onze opnames op korte en lange termijn allemaal verdwenen. Kunnen deze opnames nog teruggehaald worden?2) Is onze verhuis ook bij jullie goed ‘doorgestroomd’, m.a.w. is alles volledig in orde? Op MyProximus ziet alles er in orde en voltooid uit.Bedankt voor de informatie.
Overal waar ik op klik om klacht in te dienen word ik terug gezonden naar myproximus. Dat is helemaal niet wat ik wil. Schandalig dat ze op die manier proberen te omzeilen om klachten te ontvangen in plaats van te luisteren en er wat aan te doen! Als de problemen blijven aan houden zal ik vlug weer verranderen!!
Beste, Ik heb thuis een Bbox3 modem. Sinds een tijdje is mijn Interne LAN snelheid trager en trager aan het worden. Van mijn vaste PC naar mijn NAS haalt hij nog maar 10 mbps (beide hebben een gigabit poort en zou snelheden tussen de 50 a 80 mbps moeten halen). Beide zitten met een degelijke CAT5e kabel rechtstreeks in de modem. (kabel al vervangen en gewisseld om te testen, andere poorten etc). De lichtjes vanachter op de modem wisselen ook willekeurig oranje/groen bij hersteken kabels/heropstarten modem. Soms krijg ik 100 mbps , soms 1000. zowel op vaste PC , laptop , NAS, decoder/… De modem is duidelijk het noorden kwijt bij het toewijzen van de juiste snelheden aan de juiste poorten. Om helemaal zeker te zijn heb ik even een gigabit switch geleend en alles verbonden , dan is de snelheid tussen al mijn apparaten prima , word 1000 mbps direct herkend en kan ik kopieren aan de verwachte snelheden. Waar kan dit aan liggen bij de modem? defect/te vervangen? Ik heb namelijk niet meer L
Beste,Begin februari had mijn moeder plots geen beeld meer. Haar decoder was verbonden met de modem via plc adapters.Na alles 20x reboot te hebben zonder sukses is er eindelijk een technieker langsgekomen.Die heeft de PLC adapters vervangen door een wifi booster (staat op stand “station”) en de modem vervangen door een nieuwe.Dit heeft een paar weken goed gewerkt.Nu sinds vorig weekend heeft ze constant last van blokes op tv, zowel bij live tv kijken, maar programma’s herbekijken is gewoon onmogelijk.Alweer de helpdesk gecontacteerd (zonder overdrijven 2u mee aan het babbelen geweest via chat) en heel de boel herhaaldelijk gereboot en gereset, zonder sukses. Uiteindelijk heb ik na lang aandringen een nieuwe tvbox opgestuurd gekregen (aangezien de rest van de apparatuur nieuw is en die nog niet was vervangen).Vandaag toegekomen en net geïnstalleerd. Nog steeds zelfde probleem.Begin radeloos te worden hier…Heeft iemand een idee wat dit kan zijn ? Alvast bedankt voor uw hulp en feedba
Beste,Proximus besliste vorige jaar al om iedereen die nog op zeer oud comfort pack te forceren naar Flex.Ik had dit aangekaart men zou dit aanpassen.Ik had dan extra korting gekregen en vandaag nu ineens niets meer en mijn reeds oudere korting verdwijnt ook.Ik stijg dus van 54euro per maand naar 75euro per maand en nog niet eens op een jaar tijd!Het word moeilijk om als 10+ jaren klant proximus trouw te blijven, zeker als men bij de klantendienst aan telefoon zegt, ga dan maar op een ander zoeken!
Hallo,Binnen ons pakket hebben wij 4 gsm-nrs. Op 1 werkt de 4411-app zonder problemen op de andere 3 niet.Wat kan de redenen zijn?Mvg
Heeft er iemand ook een probleem gehad met de pre order ?Uiteindelijk krijg ik te horen dat er juist niks is gepre ordered bij mij. en dit na 3 weken heen en weer communicatie met proximus.als er geen stock voor 10 maart is ga ik toch na 6 jaar na orange want de promo van samsung wil ik toch niet missen .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.