Sinds wij onze V5 box hebben vervangen door een V7 box, krijgen wij constant de foutboodschap
" WIFI niet verbonden " op onze Philips smart tv.
Dit terwijl de wifi wel degelijk verbonden is.
Dit hadden wij voorheen niet en het werkt enorm storend.
Hoe kan dit opgelost worden.
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Martin
mss toch eerst eens proberen door de bbox te resetten om te zien of het iets oplevert.
bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Als dit niks oplevert kun je proberen van One SSID te deactiveren: dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1 (daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat) klik op de "One SSID" banner en dan op "OK". Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld, (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
mss toch eerst eens proberen door de bbox te resetten om te zien of het iets oplevert.
bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.
Als dit niks oplevert kun je proberen van One SSID te deactiveren: dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1 (daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat) klik op de "One SSID" banner en dan op "OK". Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld, (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
Probeer dit, probeer dat, reset dit, reset dat. Dat is alles wat jullie kunnen! Ik heb zelf al 10 keer voor die V7 moeten bellen. Telkens een andere medewerker met telkens een ander ‘oplossing’. Niets helpt! Jullie hebben dan maar een technieker gestuurd en daarna ging het wel. Tot gisteren. Dezelfde problemen zijn terug. Hoe is dit mogelijk?
ik stel vast dat de technicus op 11/02 deze PLC’s opnieuw heeft afgesteld. Daar ligt waarschijnlijk de oorzaak. De android decoder kan het best met een kabel verbonden worden.
Dit is inderdaad niet altijd mogelijk, heb je die PLC’s al eens uit het stopcontact getrokken en na 15 sec. opnieuw bevestigd?
Bedoel je de V5 decoder. Die had ik hiervoor. Kan het zijn dat die iets slechter beeld geeft? Ik had deze ook gevraagd omdat die in een kast kon staan, maar als het niet anders kan dan moet het maar. En 2 nieuwe en sterkere adapters zijn ook geen oplossing?
Uit testen is gebleken dat zo’n android decoder liefst rechtstreeks met een kabel verbonden kan worden, dus sterkere adaptors/PLC’s zullen ook niet helpen.
De v5c zend ook uit in HD echter heb je dan wel de apps zoals youtube niet meer.
Gaat dat voor jou om zaterdag of maandag iemand voor langs te sturen? Ik zal de technicus opnieuw nogmaals ter plaatse nazicht laten doen en als het echt niet wil lukken zal ik hem een v5 compact laten plaatsen.
Er bestaan toestelletjes om een ethernetsignaal te transporteren via coax maar of je dan daardoor weer problemen zult krijgen met de v7 dat weet ik echter niet.
misschien kun je dan in de plaats van die coax een ethernetkabel trekken!
loopt die coax niet door een PVC buis want ik heb bij mij thuis zelfs de ethernet kabel nog kunnen bij de coax bijtrekken, natuurlijk zal dit niet altijd lukken afhankelijk van de diameter van die buis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.