Skip to main content
Vraag

4411 APP werkt niet op 3 telefoonnrs

  • March 3, 2022
  • 5 reacties
  • 566 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Binnen ons pakket hebben wij 4 gsm-nrs. Op 1 werkt de 4411-app zonder problemen op de andere 3 niet.

Wat kan de redenen zijn?

Mvg

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • March 3, 2022

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 3, 2022

Ok bedankt voor de info, maar op mijn nr ontvang ik rechtsreeks een factuur van 4411, de andere 3 nummers worden gewoon geweigerd door 4411. Heeft dit dan ook iets te maken met bovenstaande?


Martin
  • March 3, 2022

mss staat er een blokkering op diensten door derden → Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

maar de proximus forummedewerkers kunnen dit natrekken voor u als ze hier de draad opnemen

de betrokken nummes kun je in je forumprofiel zetten onder het tekstveld ticket :

privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 3, 2022

@C Ocker

het zou nu op al je nummers in orde moeten zijn, best de toestellen nog eens herstarten.

 

Groeten

Geert


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 3, 2022

thx, we proberen het zo snel mogelijk