Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste Bij deze wil ik via de ombudsdienst een klacht indienen en kan die dan ook behandeld worden over de werking en service bij proximus.Vorige week donderdagavond omstreeks 21h15 keek mijn echtgenote op haar smartphone en waren plots al haar emails verdwenen,zowel in proximus mail als in outlook.We hebben dan een it-er laten langskomen maar na alle controle kon hij juist maar vaststellen dat het probleem bij proximus lag.Ik heb dan vrijdagvm contact opgenomen met de servicedienst van proximus,zekere Stephanie,en die bracht alles in het werk om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen en ze zou mijn echtgenote op zaterdagvm terugbellen om 9h00,wat niet is gebeurd.Ik heb dan zaterdagnam teruggebeld en dan een andere persoon aan de lijn gehad,deze ging dit opnieuw doorgeven,maar tot op heden nog niets veranderd,haar mails van voor datum van 7/03 zijn nog steeds verloren.Mijn echtgenote is dan ook langsgeweest in de proximuswinkel te Tielt,waar ze als antwoord kreeg : wij kunnen er niets
Vrijdag 11/03 eindigde het contract met mijn werkgever. Mijn abonnement is dan omgezet naar Pay&Go. Ik heb een TOP-UP toegevoegd twv 15 EUR. Mijn netwerk werkt echter niet meer, hoewel ik wel kan opladen.Volgens MyProximus is alles echter in orde:Na opzoekwerk blijkt dat mijn SIM kaart om een of ander onverklaarbare reden opnieuw geactiveerd moet worden. De opties daarvoor zijn:Via SMS => werkt niet want ik ben in het buitenland tot eind April Via de app => gaat enkel als ik admin ben en om een of andere reden ben ik dat niet. Dit proberen aan te passen geeft een foutmelding: Via eID => dat heb ik uiteraard niet bijEen e-mail sturen naar de klantendienst is onmogelijk, de chat werkt niet, en op twitter stoppen ze gewoon met antwoorden.In het kluwen van de website vind ik precies nog een 4e manier om te activeren: door via bancontact nog 1 EUR te betalen. Dat doe ik dan ook maar: Nu zie ik dat mijn credit bedrag inderdaad 16 EUR al bedraagt:Maar nog steeds geen netwerk. G
De laatste tijd hebben we regelmatig dat we een opname willen bekijken. Dat dan het scherm even zwart wordt, dan gaat hij terug naar het menu en verdwijnt de opname. Ik heb gisteren de twee decoders gereset zoals ik hier had gevonden in een andere topic. Maar zouden jullie nu de opname van “de avondshow van Arjen Lubach” van dinsdag (08/03/2022) kunnen terug zetten. Alvast bedankt.
Geachte, Ik merk sinds paar dagen dat de zenderlijst op de Proximus Pickx android app op mn smartphone volledig door elkaar staat.Heb al eens app herinstalleerd,maar alles bleef idem.Mss een bug in de app.Hopelijk dus snel een fix/oplossing grtjs Hans
Beste,Krijg bij opstarten Microsoft 2010 Outlook bericht:Kan de berichtkoppen niet bijwerken. Een IMAP opdracht is mislukt; Protocol IMAP Server imap.skynet.be Poort 993Iemand die een oplossing kent?Groetjes,
Gegroet,Ik bestelde via TV een Android decoder. Snel kreeg ik een bevestigingsmail met instructies. Maar wel in het Frans. Dat is helemaal geen probleem maar toch vind ik het eigenaardig omdat tot nu toe alle communicatie in het nerderlands verliep.Het is zeker niet nodig om een Vlaamse versie van de bewuste mail te zenden, maar misschien moet er ergens iets aangepast worden in mijn gegevens? Vele groeten,Wouter Schutters
Hallo, Op het laatst ontvangen factuur is de korting van vaste klant weggevallen en nu betaal ik 13 euro meer dan vorige maand. Groetjes Kristel.
Al enkele dagen na elkaar : serverfout deze media is niet beschikbaar. Na herstarten decoder zijn de opnames verdwenen. Hoe kan dit opgelost woeden ?
Netflix werkt niet meer op decoder , al van alles geprobeerd ( opnieuw opgestart , cookies verwijder ,b box herstart) iemand nog ideeën ?
Hallo,Ik wil mijn Beovision Eclipse en mijn Beoremote laten samenwerken met mijn AndroidTV? Kan dit. Ik heb de beoremote gekoppeld maar kan de deze niet gebruiken voor op of af te zetten.Bedankt. Olaf
Na thuiskomst van vakantie is ons paswoord van de wifi ongevraagd veranderd. Enkel in de week is de moden even uitgetrokken. Hoe kan dit?
Beste, Graag vernam ik het volgende:Als ik een booster aanschaf om mijn internet signaal te versterken op een plaats waar het signaal zéér zwak is en ik de booster halverwege hiervan opstel kan dit dan ook mijn draadloze verbinding van modem met bridge naar TV verstoren, deze staat wel drie kamers verder ?Thx !
Vandaag mijn gsm ontvangen maar gee oortjes bij zoals beloofd( buds) Wat nu ???? Is toch altijd iets met proximus.
Ik wil “anoniem “ uitzetten op mijn vaste lijn. Online schijnt dit niet meer te gaan. Bel 1987. Als ik 1987;bel krijg ik de melding dat mijn toegangscode, die ik trouwens niet ken of heb, “ongeldig gemaakt is “ 080022800 gebeld en ze kunnen me niet helpen met de toegangscode.Anoniem is intussen wel in orde. Maar 2 x gebeld en niemand kan me blijkbaar helpen meted toegangscode.Alvast bedankt en fijne zaterdagavond.
Ik heb sinds iets meer dan een week voortdurend WIFI-problemen. De afstand speelt geen rol, verbinding blijft onstabiel. Zowel op 2.4 als 5.0 .Is dit een gekend probleem?
Hoe komt het dat de ondertiteling niet synchroon loopt. Ik merk dit probleem het meest op met terzake en de afspraak.
Op bepaalde Franstalige zenders kan bij “gesproken taal en ondertitels” gekozen worden voor onder andere :audio-taal : qaa qad (visual auto ondertitels : qad qaa auto FR (niet altijd) Kan iemand mij uitleggen wat die afkortingen qaa en qad betekenen en inhouden? En waarom die opties er niet in een iets meer verstaanbare taal kunnen worden weergegeven. [Ook van toepassing op niet Franstalige zenders : wat is het nut van de optie <auto> eigenlijk?]
Vandaag een nieuwe afstandsbediening gekregen (v6) na veel miserie en na een spontaan informatie gesprek van ProximusMoet de oude nu teruggestuurd worden (vorige keer was dat niet het geval) en de documenten om het gratis terug te sturen lijken mij niet in orde…. Overal staat bij Bpost ID “invalid” iemand ervaring ?
Hierna eenvoudig de inhoud van mijn e-mails die niet aankomen, wegens niet werkende adressen die Proximus zelf opgeeft om reactie op te geven. Bevestiging van uitgevoerde werken, met daarin e-mailadressen om op door te klikken. Ik klik op het eerste adres, aangezien mijn factuur niet klopt. Maar mijn e-mail keert terug als volgt: Niet wanhopen. Op tweede adres geklikt. Ziedaar resultaat: Dus weet je wat? Dan zet ik maar gewoon mijn e-mail hier op het forum. Kan ik er meteen ook naar verwijzen als ik dit bij ‘De Inspecteur’ op Radio 2 aankaart. Mijn contactgegevens heb ik omwille van privacy hier weggestift. Proximus weet echter perfect wie ik ben, via mijn login op dit forum.
Gisteren mail gekregen dat deze niet kan geleverd worden morgen 25/2,daar ik deze heb gepreorderd.In track sta dat deze wel in voorraad is.
Er is afgelopen nacht bij Proximus zo te zien een update gebeurd.Wat houdt die update voor mij, simpele ziel, al dan niet in ? Een woordje uitleg vanwege Proximus zou niet misstaan, toch ?Voor zover ik kan vaststellen gaat het - opnieuw - over de gesproken taal en ondertitels :die eerder al zo mysterieuze opties “qaa” “qad”, worden nu vervangen door de al even onduidelijke opties “AD”, “AD CC”. Opties die, alhankelijk van de zender, ook telkens weer variëren, en al dan niet beschikbaar zijn.Is het van Proximus teveel gevraagd om ons op zijn minst te laten weten hoe wij die geheimzinnige afkortingen moeten interpreteren en hoe ze te gebruiken, voor al de betrokken zenders.Er wordt, zoals gewoonlijk bij elke update, alweer geen enkele uitleg verschaft !Het is dus opnieuw aan ons, de TV-kijkers, om proefondervindelijk te “ontdekken” welke de aanpassingen zoal zouden kunnen zijn. Aangenaam is dit allerminst.
Ik heb onlangs mijn e-Press op het HLN willen activeren.De activatie bij Proximus is echter wel goed doorgekomen want een paar uur later kreeg ik zelfs een medewerkster aan de lijn met het aangename nieuws dat mijn activatie goed verlopen was en dat ik kortelings mijn account/inlog gegevens zou ontvangen via mail. Ook meldde ze mij dat ik ook een mail zou krijgen met kleine tevredenheidsenquete.Geen enkele van de 2 mails is binnengekomen. Niet de mail voor de activatie en (gelukkig) ook niet de tevredenheidsenquete.Kunnen jullie aub even nakijken wat er verkeerd gelopen is?Met vriendelijke groetenBakke
BesteAfgelopen week heb ik veel problemen gehad met wifi verbinding en ik heb de OneAccess geresetted.Nu heb ik echter het probleem dat de OneAccess ipv lan ip 192.168.0.1 naar 192.168.1.1 gewijzigd is en veel van mijn LAN-apparaten zijn toegewezen op het 192.168.0.x subnetwerk.Hoe kan ik het aanpassen dat mijn bbox3 een LAN IP kiest binnen het bereik 192.168.0.1 - 192.168.0.255?Ik heb reeds de klantendienst gecontacteerd maar dat duurt lang, ik word er maar niet wijzer uit en zo kan ik niet verder werken. Hopende dat de forum users hier misschien wat meer kunnen vertellen.Zelf heb ik ook al proberen in te loggen op de 192.168.1.1 maar daar kan ik niks kiezen.Alvast bedankt voor te lezen en te reageren.Selle
Beste, afgelopen weekend had ik voor het eerst problemen met de Proximus modem. De DSL verbinding viel de hele tijd weg, knipperend lampje op de modem. Ik heb daar omtrent contact gehad met de klantendienst en die konden bevestigen bij de lijn check dat er een probleem gesignaleerd was met de DSL. Ze hadden een callback geregistreerd voor maandagmiddag maar niets meer gehoord.Sinds zondagmiddag tot vanochtend is de verbinding niet meer weg gevallen, of toch niet als ik thuis was. Helaas deze ochtend opgestaan en terug een knipperend DSL lampje.Alle standaard tests zoals heropstarten en reset al gedaan. Ik denk dat er een technieker ter plaatse gaat moeten komen.
Hallo, Als ik op de tab 'Facturen' klik binnen MyProximus krijg ik de volgende foutmelding:404 - Not FoundZie deze screenshot: Al op verscheidene PC's geprobeerd, en ook al alle cache en cookies proberen resetten maar het probleem blijft.Kan dit a.u.b. worden opgelost door een medewerker?Hartelijk dank!Klantennummer, gsm-nummer en emailadres van mijn MyProximus login staan bij de private notities op mijn profiel (het vakje 'Ticket')
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.