Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
BesteOnze afstandsbediening is versleten, oa de “ok” knop doet het (bijna) niet meer.Waar/hoe kan ik een andere afstandsbediening krijgen/kopen? vriendelijke groeten
Bij het gebruik van Webmail krijg ik constant problemen.Niet bereikbaar, niet verzonden kan de mail niet vinden.Graag nieuwe applicaties testen voor het lanceren aub.Dit is totaal onbetrouwbaar !
Hallo,Op 12 Februari bestel ik een (via een maat die het gedaan heeft op zijne naam) S22 Ultra groen 256GB. Er stond toen duidelijk bij; op voorraad. Ik contacteerde gisteren een medewerker van jullie via de chat die tegen mij zei dat de s22 ultra al bij bpost zat. Dus ik mega happy want als die al bij bpost zit dan zou die sowieso wel de 25ste geleverd worden. Bestelnummer:R4WEBSHOP013373734Zie dan helemaal onderaan wat ik in een mail kreeg dernet, wtf.Dit kan echt niet zoiets en het toppunt is dat ik net op jullie site ga gaan kijken beste proximus en wat staat daar? Ja ze, bij de S22 Ultra groen 256GB; IN VOORRAAD staat er nog steeds. En dan krijg ik hier nu kort geleden een email met deze onderstaande uitleg? Kan u zeggen dat ik voor de moment mega kwaad ben, zit hier zo gefrustreerd als iets want ik zit sinds maandag al zonder smartphone en ik kan geen weken meer wachten om een nieuwe, ik zit al op de toppen van mijn tenen want zonder smartphone is lastig. Als dit klopt dan is dit
Momenteel kan ik niet telefoneren; krijg steeds de volgende mededeling: “niet aangemeld bij netwerk” OK.Kan dit zo vlug mogelijk verholpen worden ? met dank en vriendelijke groet Robert Van Heckerobert.vanhecke@skynet.be
Beste, Ondertussen heb ik toch al een jaar het probleem dat mijn decoder ‘s nachts of ‘s ochtends plots geluid begint te spelen door mijn SONOS Playbar via optische kabel. Wanneer er bv. het nieuws klinkt door mijn SONOS, staat de decoder uit (rode lampjes). Wanneer ik de tv en decoder dan aan zet, is er nergens een nieuwsuitzending te bespeuren.Het Geluid komt duidelijk van de optische kabel, want het signaal verdwijnt als de optische uitgetrokken wordt. Op de decoder staat CEC al uitgeschakeld (wat de eerste troubleshoot die ik er over kon vinden). Er is al een eens een technieker langs geweest, en die heeft de decoder gewoon gewisseld. Dit heeft het probleem niet verholpen.
V4 afstandsbediening werkt niet goed meer,sommige toetsen reageren niet.Zou ik een andere kunnen ontvangen?
Enkele toetsen van mijn afstandsbediening v7 voor de android tv decoder werken niet meer. Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?
Ik krijg steeds deze meldingEr is een fout opgetreden. (Foutmelding: 2055) op verschillende toestellen geprobeerd. Ik heb al contact gehad via chat maar deze medewerker melde me dan dat ze voor cloud oplossingen niet via die weg werken. Ik zou dit via mail moeten doen. Maar als je ergens een mailadres kan vinden voor dit dan ben je goed bezig. Ik vind ze in ieder geval niet. Daarom via deze weg. Ik zou per slot van rekening toch graag de cloud oplossing gebruiken die in mijn abonnement zit.Met vriendelijke groeten
Na een recent bezoek van een vertegenwoordiger van Proximus hebben we besloten om Pickx All Star te nemen in ons business abonnement.Zij raadde ons aan om van zodra Pickx geactiveerd is, het sepa-mandaat voor Netflix stop te zetten (om onze individuele aansluiting te stoppen gezien dit nu gefactureerd wordt via Proximus).Echter, Netflix staat niet als domiciliëring bij onze bank.Als ik inlog in mijn account van Netflix kan ik de betalingsmethode enkel wijzigen naar Visa of American Express.Je kan de huidige betalingsmethode enkel wijzigen indien je een andere ingeeft. Uiteraard staat hier via factuur Procimus niet bij.Hoe los ik dit op aub? Dank voor de reactie! Céline
Beste, kunnen de 3 overige poorten op de fiber modem geactiveerd worden? Of zitten die daar maar wat te zitten?Nu krijg ik enkel reactie op poort GE1. Overige poorten geven geen kik. Bedankt!
Kafka ten top: ondertussen 4 de maand dat ik probeer om iets ongedaan te laten maken, vroeger kreeg ik mijn factuur tussen de 7 de en de 10de van de maand, te betalen ergens rond de 25 ste. Dit werkt perfect al meer dan 15 jaar en Proximus heeft nog nooit een rappel of wat dan ook moeten sturen, een trouwe en makkelijke klant die correct betaald, wat wil je nog meer?Sinds november is dit veranderd, zonder dat dit ooit gevraagd is is de facturatie nu rond de 22ste (ik moet mijn onkosten indien voor de 15 de van de maand). Call center elke maand opnieuw gebeld, vriendelijk en beleefd gebleven en telkens de belofte : “alles staat terug zoals vroeger uw factuur valt volgende maand terug rond de 7 ste in de bus” (keep dreaming) al 4 keer de volgende maand gehad, vorige maand was het pas de 25 ste( ze doen er nog een schepje bij), Dit is een bodemloze put en klagen of zelfs de telecom ombudsman inschakelen , boter aan de galg, het helpt niet, vorige maand met hulp van de ombudsdienst zwart
Waarom lukt het mij niet om een pre paid gsm nummer te registreren op mijn naam? mijn eid reader werkt, ik kan deze op andere websites gewoon gebruiken, ik kan er in loggen etc etc. ik heb 4 keer opnieuw de software gedownload en hij vraagt ook mijn pin code en dat werkt allemaal. maar ik blijf dezelfde fout krijgen. contacteer support, maar als ik dat doe dan krijg ik gewoon aan de lijn te horen dat er niet kan geholpen worden en dat je langs de shop moet gaan. ik heb dit net ONLINE besteld om niet langs de shop te moeten gaan. ow ja, ik heb twee gsm’s op proximus in abonnement. maar omdat deze op de zaak staan kan ik daar ook niets mee doen. dus waarom werkt dit niet als mijn eid reader duidelijk wel werkt. kan iemand er voor zorgen dat dit online in orde komt zonder dat ik hier voor moet beginnen rondrijden.
Beste, ik ben lange tijd klant bij jullie. Had graag mijn pakket aangepast naar goedkoper pakket en extra opties zoals bij mijn dochter.Of er evt. een korting kan toegediend worden voor de trouwe klant a.u.b. ?Nu Tuttimus (136 € en heb niet eens netflix of movies,...) . Graag had ik naar Flex S ofzo gegaan. Ik zit met 2 gsm’s. Aangezien ik online pakkets zie die dezelfde prijs of lager zijn met een all stars enzo.04…….30 zit veel in buitenland, belt veel, smst veel, veel internet gebruik. 04…….12 belt en smst heel veel. TV pack graag iets met Netflix, Kinderprogramma’s, Discovery’s, ik vermoed de ALL Stars NL ?Met gratis 1 jaar disney +. Ik heb momenteel ook 3 digi decorders. m.a.w. dit zullen dan 3 andere android decoders worden ? Graag nieuwe prijs berekening en voorstel a.u.b. Met vriendelijke groeten,Dorine
Beste,Onze afstandsbediening werkt niet meer goed. Hij reageert heel slecht op alle toetsen. We moeten verschillende keren drukken vooraleer hij reageert. Er zitten al nieuwe batterijen in en heb ook al een reset uitgevoerd.Wij hebben er éne van een V4 maar hebben nooit een V4 decoder gehad. Wij hadden een V5 met harde schijf en nu al een hele tijd een V5 compact.Kan ik ook een nieuwe krijgen aub maar dan voor een v5 compact ?Alvast bedankt, Luc
Sinds 2 dagen als ik via mijn decoder (v7) naar menu ga , abonnementen vind ik niet meer films en series opvragen ( inbegrepen in mijn pakket pickx alle stars en sports) nog iemand die dit ook heeft ? Of is er een update waardoor tijdelijk films en series opvragen niet gaat ? In de pickx app vind ik ook geen films en series catalogus meer terug. Enkel VOD maar deze zijn apart te betalen .
Beste,ik gebruik vandaag 2 toestellen op hetzelfde telefoon nummer met een DUAL SIM abonnement.1 van de toestellen ondersteund eSIM het andere toestel niet.Kan ik 1 van de SIM kaartjes van het DUAL SIM abonnement vervangen door een eSIM terwijl het andere kaartje het oude gewone SIM kaartje blijft ?Dank voor jullie feedback.
Wij zijn net verhuisd en op onze nieuwe adres hebben wij fiber.Op ons vorige adres was dit een gewone VDSL lijn.Mijn vraag is nu hebben wij een andere B box nodig voor Fiber of niet.Want de technieker die het is komen installeren heeft onze oude B-box en decoder gebruikt.Kan het zijn dat je voor Fiber een andere B box nodig hebt?
Sinds 8 maart 2022 nieuwe BBox laten installeren door technieker Proximus omdat wij heel vaak onderbrekingen hadden op de lijn. Eerste bevinding was prima verbinding. Maar naarmate de week vorderde werd de wifi trager en trager. Proximus zegt dat het intern is maar hoe komt het dan dat dit voordien wel prima functioneerde? Ik word er echt moedeloos en gefrustreerd van. Iemand tips?
Beste Proximusmedewerkers,Sinds een week is er geen geluid bij sommige van onze opnames. En dan echt gedurende de hele opname. Ook niet na meermaals herstarten, resetten van apparaten, kabels eruit en terug erin. Gelukkig niet bij alle opnames. Maar het is wel ontzettend irritant.Sinds gisteren hebben we hetzelfde probleem ervaren met de Proximus filmcatalogus. We hadden de film Tre Piani gehuurd (4,99 euro) en dan bleek daar ook geen geluid bij te zijn. Er was wel gewoon geluid bij de tv-programma's, enkel bij de gehuurde film was er geen geluid. Ook weer van alles geprobeerd, maar zonder succes. Kan een medewerker hier zsm naar kijken? Waar ligt dit geluidsprobleem aan? Het is dus enkel bij sommige opnames en de Proximus filmcatalogus. Met gewoon tv kijken en Netflix is er geen probleem.Kunnen we het geld van de film recupereren? We hebben uiteraard niet gekeken. Speciaal gehuurd voor de mooie Italiaanse taal, die we niet horen. De bovenvermelde gehuurde film vervalt over 33 uren.Bij
Blijkbaar kan ik mijn mails niet meer sorteren/filteren op “ongelezen mails”. Deze map vind ik ook niet terug in mijn inbox. Wie kan me helpen?
Als ik van post wil veranderen, gebeurt dit tergend traag. Soms moet ik tot 10x op een knopje van de afstandbediening duwen, vooraleer er iets gebeurt. Het ligt niet aan de batterijen van de afstandsbediening. Wie weet raad?
Ik heb mijn Skynet account op nieuwe laptop gezet (Windows 10) maar krijg steeds volgende melding : “Dit account kan niet worden geopend. Skynet : mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat”Ik heb reeds van alles geprobeerd maar het lukt niet.Mijn gmail account lukt wel direct,, maar dat gebruik ik eigenlijk niet.Alvast bedankt voor uw hulp!
Graag volgend vraagje in de hoop dat iemand een mogelijke verklaring hiervoor heeft.In MyProximus vind ik bij de rubriek “Internet Comfort” volgend verbruik vermeld:Internet thuis 2.87 TB verbruikt van 5.85 TB (20 dagen resterend)Als ik verder doorklik “meer details over m’n verbuik” vind ik volgende gegevens vermeld1.79 GB (upload)16.43 GB (download)749 uren 22 minuten (time) Toch wel een groot verschil verbruik.Vandaar m’n vraag of iemand hiervoor ‘n verklaring heeft.Met vriendelijke groeten
Dag,Ik zie hier op het welkomstscherm van mijn GSM plotseling staan “stop invasion”. Mag ik vragen dat u mijn GSM niet gebruikt voor uw BigBrother waardeloze feel-good propaganda?Waarom zie ik daar nooit staan: “stop Palestine killings”, “stop Venezuela Sanctions”, “stop killing Yemenis”, “stop Syrian oil theft”, “stop Afghanistan treasury theft”, “stop Iran Sanctions”, “End Saudi dictatorship”, “stop Cuban blockade”, “stop donbass killings”, “stop nato expansion” of “stop american imperialism”?mijn gsmnr is 0476****** Gelieve uw hypocriete propaganda weg te nemen.Dank,PV.
Ik krijg enkel toegang tot mijn NAS als ik hem als DMZ definieer, maar port forwarding werkt spijtig genoeg niet. In het forum heb ik geen oplossing gevonden spijtig. Het gaat niet om 80, 443, etc., hoewel ik die reeds opengezet heb op myProximus.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.