Skip to main content
Vraag

Skynet op nieuwe laptop Windows 10

  • January 11, 2022
  • 15 reacties
  • 660 Bekeken

Ik heb mijn Skynet account op nieuwe laptop gezet (Windows 10) maar krijg steeds volgende melding : “Dit account kan niet worden geopend. Skynet : mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat”

Ik heb reeds van alles geprobeerd maar het lukt niet.

Mijn gmail account lukt wel direct,, maar dat gebruik ik eigenlijk niet.
Alvast bedankt voor uw hulp!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Martin
  • January 11, 2022

bedoel je dat je het account in een mail client geconfigureerd hebt hebt zoals bv. windows Mail of thunderbird ….

Kan je nog altijd inloggen op http://webmail.proximus.be 

NB: morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs op het forum.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2022

Ja, mijn gmail account heb ik ook op deze nieuwe laptop ( Windows 11) gezet

skynet werkt perfect op ipad en iphone 

skynet is accounts administrator maar als ik het als nieuwe account (voor mail) wil invoeren krijg ik melding: geen info gevonden voor dit account


Martin
  • January 12, 2022

En je hebt de instellingen gebruikt zoals aangegeven
hier → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2022

Ja, dat heb ik gedaan

Maar bij server voor binnenkomende mail kon ik enkel invullen : imap.proximus.be ( 993:1 kon ik er niet bijzetten

en bij server voor uitgaande mail : relay.proximus.be ( 587:0 kon ik er niet bijzetten)


Martin
  • January 12, 2022

Raar dat wordt er bij automatisch ingevoerd als ik het account aanmaak onder Windows MAIL:

Mss is het dan één van de problemen onder Proximus Mail, maar daarvoor zou iemand van de Proximus forummedewerkers dit eens moeten opvragen bij de bevoegde dienst.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2022

Zo zag het er bij mij uit: 

 

 

 


Martin
  • January 12, 2022

Er zijn inderdaad problemen met proximus Mail ik heb eens aan een vriend gevraagd (omdat ik mijn skynet account niet wil wissen en opnieuw installeren) om op zijn windows pc in windows mail eens een skynet mail account aan te maken, en inderdaad hij krijgt de zelfde foutmelding. 
Dus iemand die al een account had voor de problemen begonnen zijn met prox Mail, is het geen probleem in windows Mail maar om er een nieuw account aan te maken zijn er wel problemen blijkbaar.

PS: hij heeft dan zelf imap.proximus.be:993:1 en relay.proximus.be:587:0 ingevuld en werd het account aangemaakt zonder foutmelding, maar al de mappen blijven leeg !!!!!


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2022

Ik heb ook geprobeerd om die cijfers die erna staan in te vullen, maar ik kon niet verder invullen dan het dubbel punt, het lukte niet om 933:1 enzo in te vullen

 

WAT NU AUB???


Martin
  • January 12, 2022

Dat moet ik uiteraard aan een proximus forummedewerker overlaten om van hen te horen of er hiervoor oplossingen in de maak zijn?

Al is het wel raar dat het bij u niet mogelijk is om die :933:1 toe te voegen, maar zelfs dan nog, het werkt ook niet als je het wel kunt invoeren.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2022

Heeft u contact met een Proximus forummedewerker aub?


Martin
  • January 12, 2022

Het is gewoon afwachten tot hier iemand van hen reageert. 

maar aangezien de vele problemen die gemeld worden vrees ik er voor dat ze al een oplossing zullen hebben, enfin we horen het wel.


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2022

Hopelijk duurt dit niet te lang, zou erg graag aan de slag gaan met mijn nieuwe laptop

Bedankt !


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 15, 2022

Beste Martin, ik heb nog steeds niks vernomen van Proximus

En het probleem is er nog steeds

 

kan je mij hier iets adviseren aub?

 

Alvast bedankt, Annik


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 25, 2022

@Annik J Sorry dat de we niet sneller op je post hebben geantwoord. Ondervind je dit probleem nog steeds ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 15, 2022

Beste Hadewych,

Ja, dit probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik hoop dat u mij kan helpen!!

Mvg,

Annik