Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Dag iedereen, Ik wil graag mijn V7 decorder aansluiten. Ik heb vorige week een Flex abonnement aangeschaft. Nu is mijn probleem dat mijn wifi decorder op een andere plaats hangt (in de berging) dan waar mijn TV staat (in de woonkamer). Wat kan ik doen?
Ben jij een enthousiaste klant en maak jij je familie, vrienden en kennissen warm voor Proximus? Dat appreciëren we! En als ze nieuwe klant worden, krijg jij punten voor leuke cadeau's. Hoe werkt het? Vraag toestemming aan de potentiële klant om zijn/haar gegevens aan ons door te geven Vul het formulier in (je hebt hiervoor je klantnummer nodig) Een van onze verkopers belt de potentiële klant op Hij/zij wordt klant? We belonen jouw inspanning met 1500 punten per geactiveerd product Je wordt per e-mail verwittigd wanneer de verkoop in orde is Vul het formulier in Hoe punten sparen en inwisselen?Punten sparen gaat heel eenvoudig en hoe meer potentiële klanten je aanbrengt, hoe meer punten je ontvangt:Bij een eerste verkoop krijg je jouw login en wachtwoord voor het Ambassador Program toegestuurd. Je krijgt de punten zodra de nieuwe klant het contract ondertekend heeft. Aan het begin van elke maand worden je punten toegevoegd aan je account. Je punten zijn 2 jaar geldig. Via het A
Sinds een aantal dagen ben ik quasi onbereikbaar geworden in mijn appartement.Al 2 jaar werk ik bijna non stop thuis zonder problemen met mijn mobiel netwerk en sinds een dag of drie ben ik gewoon amper bereikbaar. Ik kan niet meer bellen, ik mis telefoongesprekken.. Ik krijg een E te zien ofwel 1 streepje.Heel frustrerend want mijn werkgever kan me plots niet meer bereiken. Ik woon in Sleidinge, de dekking staat in het groen dus dat zou geen probleem kunnen zijn.Het is een behoorlijk nieuw gebouw maar dat was het vorige week ook en toen was er geen probleem… Graag jullie advies! Bedankt!
Hallo.Wij hebben in onze living tv (verbinding) via een Wi-Fi booster. We hebben in de speelkamer vooraan en boven op de kamers geen verbinding met Wi-Fi. We zouden heel graag boven wel internet hebben. Kunnen wij een Wi-Fi booster aan WiFi booster verbinden of zijn er betere manieren?Alvast bedankt 👍
Deze morgen heb ik op de webshop een bestelling gedaan van een fairphone 4. Ik heb deze ook al betaald. Normaal ging ik via mail een bevestiging krijgen over mijn aankoop maar nog niet gekregen. Ook bij mijn bestellingen staat het toestel niet vermeld. Op mijn bank app is wel de transactie gebeurd voor betaling. Kunt u mij helpen aub? Mvg
Een paar maanden geleden overgeschakeld van Wi-Fi naar powerline omdat de WIFI heel onstabiel is geworden met al IOT, GSM’s, TV’s etc etc… voor mijn Laptop van het werk. Heeft foutloos gewerkt, maar nu.. alle kabels zitten goed, lampjes op powerline (TL-WPA8635P) branden zoals het hoort maar er komt dus niets door... Modem (Bbox3) gereset en deed niets, powerline ff uitgetrokken en terug ingestoken deed ook niets. Ik heb nog een bridge RE190 die ik een statisch ip heb gegeven en DHCP uitgeschakeld maar toch krijg ik ook regelmatig het wifi lichtje die ROOD kleurt terwijl alle connecties ook via WPA2 gebeuren. Ik heb een paar maanden geleden naar de helpdesk gebeld die het had over de channels van de wifi, die ik intussen heb gecontrolleerd/aangepast maar dit lijkt het probleem van de onstabiele wifi niet te verhelpen daarom deze keuze maar dit lijkt dan ook niet te werken.Is onze modem de geest aan het geven?EDIT: Wij werken nog met Windows 10 en OSX. Maar ook op de Android telefoons
Beste, Hoe kun je weten in welke taal de film zal zijn die je huurt bij video on demand.Want bijvoorbeeld bij Tom en Jerry was de trailer in het Nederlands, maar bij de omschrijving stond er EN? mvg
We zijn overgestapt naar fiber en nu stellen we vast dat de affinity korting via de werkgever niet van toepassing is op dit pack. Wat heel jammer is wat dat was in mijn geval toch 10%.Ik las nu wel dat proximus een gelijkaardige aanbieding heeft namelijk ”Packs for employees”. Kom ik hiervoor in aanmerking?Grtz
Ik heb daarstraks de optie Sports geactiveerd via de app , er blijft staan “we werken eraan “ hoelang duurt dat eer het geactiveerd is en ik dus voetbal kan kijken ?
Beste,Sinds vandaag is mijn gsm-nummer overgezet naar Pay&Go wegens het verlaten van het bedrijf. De identificatie is prima verlopen, maar mijn nummer is in MyProximus nog gekoppeld aan een oude bedrijfsaccount. Ik kan de opties ook niet beheren.Is het mogelijk om voor deze nummer een nieuwe MyProximus account aan te maken waar ik wel de mogelijkheid heb om alle opties te beheren en er geen link meer is met het bedrijf? Alvast bedankt!Mvg,Wouter
besteik krijg reeds gedurende enkele dagen de melding dat ik in overschrijding ga bij mijn gsm-bundel.ik zou niet weten hoe dit gebeurt, heb niets anders gedaan dan andere maanden.Kan u mij uitleggen hoe dit komt aub?hopelijk een vlugge oplossing
Ik kreeg een uurtje geleden een bericht van Proximus dat ik nog maar 5 euro had om te bellen enz !! Daar stond namiddag nog +- 23 euro op mijn kaart !! Waar is dit naar toe ??? Ik heb mijn smartphone niet gebruikt !! Twee weken geleden heb ik dit probleem al gemeld via de chat, telefonisch en op aanraden van de telefonist bij de shop in mijn gemeente !! En nu deze shit !! Ik kreeg de uitleg dat er problemen waren bij Proximus en dat het wel in orde zou komen !! Dank u wel Proximus !!! Het word alleen maar erger !!!
Goedendag ,Ik ben een prive persoon met internet aansluiting van U en gebruik daardoor als uitgaande e'mail server ( SMTP ) deze van u : namelijk relay.skynet .be Ik stel echter vast dat de laatste tijd meer en meer van mijn mails die ik verstuurt naar verschillende mail adressen aankomt als SPAM bij de ontvanger .Dit was voorheen nooit het geval ..Als ik via een mail tester een test mail verstuurt bekom ik hetvolgende :v=spf1" "a" "mx" "ip4:185.182.59.29" "a:spf.spamexperts.axc.nl" "a:mailrelay105.isp.belgacom.be" "a:mailrelay102.isp.belgacom.be" "-allWe hebben een SPF record op je server gevonden, maar het is nog altijd niet gepropageerd.on7yk.eu: No applicable sender policy availableBlijkbaar mankeert er toch iets in mijn SPF record of is er wat foutief ingesteld . Graag uw antwoord .
We hebben vernomen dat vanaf 1 juni onze one-drive business niet meer in ons pack zal zitten,als we willen verder gaan met one-drive dienen we hiervoor een apart abonnement met microsoft te nemen. dus eigen wordt ons Pack met zo’n 6 euro duurder per maand, gezien er minder wordt aangeboden in het zelfde pack zou ik toch enig sinds een compensatie van het tarief verwachten. Niet?
Al jaren neem ik mijn proximus tv opnames op met een panasonic DMR-BCT76 recorder op DVD. Sinds ongeveer een week lukt dit niet meer en krijg ik de melding: “Kan niet opnemen. Er is een kopiebeveiligd signaal gevonden.” Ik kan nog wel gewoon opnames maken en bekijken via de proximus decoder.Is er onlangs iets veranderd in de beveiliging van de tv-uitzendingen via proximus?Rosie
beste,mijn afstandsbediening V5 werkt niet meer. is het mogelijk een nieuwe op te sturen.mijn klantnummer is 164947 .
Mijn moeder heeft een gsm met Proximus Pay & Go kaart, en dat rinkelt veel te kort voor haar, ze kan zo snel niet opnemen. Ik lees dat de telefoon iets langer belt indien de voicemail uitgeschakeld wordt.Is dit zo ? Zo ja, kan een Proximus medewerker de voicemail van haar kaart uitschakelen ? Ik ben al langs geweest in de Proximus shop hier, maar daar konden ze mij niet helpen. Ze verwezen me door om het nummer 6000 te bellen om dit te doen, maar daar word je naar de website gerefereerd. Op My Proximus kan ik op haar bestaande logon het P&G nummer niet zien, ik zou een nieuw MyProximus account moeten aanmaken hiervoor, maar dan zouden we dan weer een extra email-adres voor nodig hebben wat we niet hebben.Kan a.u.b. een Proximus medewerker de voice mail afzetten ? Ik zet haar telefoonnr in mijn Proximus forum profiel in het veld ‘Ticket’ groeten,els
Ik ben afgelopen zaterdag in een essec verkooppunt geweest om de gsm nummer van mijn zoon over te zetten van telenet naar proximus en toe te voegen aan mijn bestaand abonnement. daar beloofde men ons dat dit ten laatste afgelopen maandag in orde zou zijn, maar dat was dus niet het geval. maandagavond heb ik dan contact opgenomen met jullie helpdesk waaar men me beloofde om dinsdagmiddag terug te bellen. na dat gesprek kreeg ik opnieuw de beloffte dat hmet dezeflde dag nog in orde zou zijn. Dinsdagavond werd ik dan gebeld met de vraag of het in orde was en toen ik zei dat dit niet het geval was en ermee dreigde om dan maar een andere provider te zoeken vertelde men me doodleuk dat ik dit ‘aar moest doen?,, Is dit de klantenservice van Proximus?, Graag dringend een oplossing of. ontactname hieromtrent
Ik zie dat er een nieuwe Flex is met enkel internet en mobile. Ik heb wel interesse in dit abonnement met onbeperkt mobile internet. Ik zie dat er ook toegang tot het “Laatste nieuws” is inbegrepen. De prijs bedraagd 71,99 € per maand. Als ik moest overschakelen gaat mijn huidige korting , die nog een paar maand loopt ,dan ook nog gegeven worden bij dit Flex abonnement. Ik heb ook al gezien dat ik dit niet online kan regelen.
Hallo... best.. ik heb problem Met me gsm 3 dagen was me gsm weg ... naar 3 dag heb ik me gsm gevonden, ik heb open gedan maar was niet goed batary problem plus musik lustaren was niet goed een praten me anderen parson moelijk om te begrijpen dus de gsm heb problem.... aub ik wiel graag klchtan indenen, da me gsm niet corekt werken doen ... een de post man heb me gsm niet naar me address gebracht , me gsm was 3 tagen weg...ik was bos ik dacht daat me gsm weg was ..ik heb me gsm naar proximus gebracht een ik moed 3 weken warten op me gsm . Maar ik heb geen andere gsm gekrigen ,en de persoon de daar was am werken was niet lief.. ik heb nu geen gsm een moed doch noch petalen... aub help graag klachten indienen dank u .. graag Info ... ajdin bobi
ik wil graag mijn skynet agenda synchroniseren op mijn Iphone. dit lijkt niet te lukken, want zie enkel mail. hoe voeg ik agenda toe?
Ik ben van werk veranderd en zou mijn prepaid kaart moeten identificeren.Ondanks dat ik juiste gegevens invul krijg ik de melding dat mijn gsm/nr niet gevalideerd kan worden en dat ik met support contact moet nemen want 1000 keer opnieuw proberen haalt niks uit.Op eender welke manier ik probeer contact te nemen, telkens krijg ik de boodschap dat ik mij moet identificeren eerst, wat dus onmogelijk is.Aub help mij!!! Bel of mail mij, of los het gewoon op. Ik zit volledig geblokkeerd.Het is compleet absurd dat jullie geen optie bieden voor hulp wanneer identificeren niet lukt.Ondertussen zit ik dik in de sh*t. Dank alvast voor een spoedige oplossing.
Sinds jaar en dag heb ik diverse regels gedefiniëerd om inkomende spammail of te blokkeren of in geval van mogelijke twijfel in de spamfolder te zettenIk vraag me af of de nieuwe webmail nog correct werkt en rekening houdt met deze regelsConcreet bv.zou inkomende mail op basis van “contains from .ch” naar de spamfolder gestuurd moeten wordenen recent zou inkomende mail op basis van “contains info@quizfeest.com “ (of @quizfeest.com) moeten geblokkeerd worden Van deze laatste origine komen er evenwel dagelijks evenwel nog 1 of 2 mails in mijn inbox terecht (en meestal dan nog op op een alias die niet gebruikt werd tenzij voor een oud MyProximus mobile account)From: "Elke Raes voor ES" <info@quizfeest.com> From: "Natasja Vermeulen ism ES" <info@quizfeest.com>From: "Steffie Maertens ism ES" <info@quizfeest.com>From: "Catherine Baert voor ES" <info@quizfeest.com>From: "Tatjana Nys met ES" <info@quizfeest.com>Ik zal ondertussen voorlopig nog een webmail regel to
Goede morgen,De TV knop van mijn afstandsbediening van de V5 decoder werkt niet meer.Een reset heeft geen oplossing gebracht.Kunnen jullie mij een nieuwe bezorgen?Dank bij voorbaat.Pierre.
Ook proberen weg te nemen via myproximus en tv shop,werkt ook niet
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.