Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik probeer mijn factuur van elektronisch naar papier te veranderen. Maar ik krijg page not found als ik beheerder wil worden. Verschillende browsers geprobeerd en in de app maar niets werkt.
Beste, domiciliëring is reeds 6 maanden geleden aangevraagd, bij elke betalingsuitnodiging krijg ik ook de melding dat het verschuldigde bedrag van de rekening zal worden gehaald en tóch moet ik de factuur telkens via overschrijving betalen.Ook bij de bank staat de domiciliëring nog steeds niet op actief.Wat kan ik ondernemen om dit in orde te krijgen?Mvg, Simonne
Hallo,Is het mogelijk VoWIFI en VoLTE te activeren voor het mobiel nummer gekoppeld aan mijn klantnummer?Alvast bedankt!
Hallo,is het mogelijk om VoLTE en VoWiFi te activeren voor het mobiel nummer vermeld in mijn profiel? Alvast bedankt!
Hallo,er is geen geluid op de Duitse zender RTL. Wat kan ik doen zodat het geluid terug komt?
Ik heb via mijn man vorige maand de Samsung Galaxy S22 Ultra gepreordered. Nu zijn we een maand verder en nog geen telefoon. Ondertussen blijft mijn Track en Trace staan op het materiaal is op voorraad wij maken uw pakket klaar en kleurt het groen maar nog steeds geen telefoon. Ik heb overal gelezen dat het lang duurt, en dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde verhaal van een maand geleden. Maar is er al schot in de zaak of moet ik nog een maand wachten? Aan de email update hebben we ook vrij weinig..
We zouden graag onze internetaansluiting verplaatsen, aangezien de locatie nu nogal vervelend ligt. Daarnaast is er door de huidige positie een niet-ideale wifidekking doorheen het huis.We zien de binnenkomende kabel mooi binnenkomen in onze kruipkelder.Is het mogelijk om de internetaansluiting te verplaatsen? Is het eventueel mogelijk om dit zelf te doen? We hebben al enkele keren gebeld met de klantendienst hierover. Ze zeiden steeds dat het mogelijk is, dat we een mail/telefoon van de technieker mochten verwachten, maar dit is nooit gebeurd. Mvg
Vragen:1/ Gaat mijn wifi-printer blijven werken?2/ Ga ik mijn Ruckus kunnen blijven gebruiken (TV staat op 2de verdiep en modem op gelijkvloers)?3/ Ga ik nog een zekere tijd kunnen bellen met de vaste telefoon als de glasvezel er ligt?
Beste,Voor een familielid probeer ik een MyProximus account aan te maken, maar na het klikken op ‘registreren’ is het even wachten tot volgende melding komt “De wachttijd voor de verbinding is verstreken”. Dit is al zo sinds vrijdagavond. Kan hier naar gekeken worden aub?Alvast bedankt.Mvg,Kurt
Op mijn recentste factuur wordt er plots 2,49 € aangerekend met als vermelding Allerlei regeling ingevolgen opzegging - Advantage Bouquets. Ik heb geen flauw idee waarover dit gaat. Graag een woordje uitleg ?
mijn mails komen niet meer binnen in mijn inbox
Ik probeerde zo net via de gegevens op mij factuur van Proximus mijn MyProximus account aan te passen in een beheerder account. Maar hier krijg ik de melding: Dit klantnummer bevat niet het mobiele nummer dat je opgaf.
Ik het internet maxi (theoretische max van 100mbps down en 20mbps up)nu haal ik via een speedtest (via kabel ~30 mbps down en ~4mbps up) de proximus central ligt hier volgens mij op een ~100 a 150 meter van men woning (gebouw met gsm mast, geblindeerde ramen en proximus op de deur) is er iets dat ik hier kan aan doen?ik weet dat de theoretische snelheid meestal niet te halen valt maar 3 keer lager dan geadverteerd is toch veel neen?
sedert een aantal dagen zijn er TERUG slecht enkele opnames beschikbaar via de pickx app/ pickwebsite. Zowel programma’s die vroeger wel konden bekeken worden, nu enkel beschikbaar via decoder…Deze laten syncen bracht geen oplossing???Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Meer geld vragen en minder diensten/ opties… iemand een oplossing
Al een tijdje hebben wij problemen met de wifi die uit de bbox komt. eerst was het vooral de 5.0 die bij het gamen steeds zwak werd, volle verbinding maar de ping springt alle kanten uit. Wisselen naar 2.4 was dit beter maar ook slechter dan we gewend waren (ipv van een constante ping van 20ms zitten we nu vaker op 40-50ms) dit allemaal op max 5m van de bbox zonder muren tussen.2weken geleden begon ons internet op willekeurige momenten uit te vallen steeds voor 30sec-2min. Vielen de lichtjes op de bbox uit.hierover dan gebeld met Proximus klantendienst. Er werd een reset en update uitgevoerd.sinds de update hebben we op 5.0 en 2.4 nu het probleem dat deze heel instabiel is zoals voorheen enkel op de 5.0. Ping schommelt vaak naar 500-600. Zelfs gewoon surfen met de gsm op websites geeft steeds vertaging. bij de buren hoor ik over gelijkaardige problemen, is dit een regio gelinkt probleem? Of doen wij iets verkeerd? Ik heb achter in de keuken een 2e wifi router als AP en daar hebben we o
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op de app van pickx heb al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw opgestart. Heb ook al naar de helpdesk gebeld. gisteren was er een update op mijn gsm en dacht dat het opgelost zou zijn maar niet dus. Kan iemand mij helpen ?
Beste ik heb 2 nummers bij prxms en op geen enkel van de 2 werkt bellen via wifi. De optie staat zan via de iphone 12 zelf.moet prxms dit zelf actief zetten?
ik heb in mijn mailbox mappen gemaakt en nu verdwijnen uit sommige mappen plots de mails.heb niets aan mijn instellingen veranderd.wat is de oorzaak en oplossing ?dank voor uw antwoord
Beste allen,ik had een vraag i.v.m. het verplaatsen van onze modem. Momenteel zit die in de TV-kast in de woonkamer. Op de modem is een access point (Mesh-systeem) aangesloten met een 2e unit boven voor betere wifi op de bovenverdieping. Nu zou ik graag de modem verplaatsen naar de garage waar Proximus binnenkomt. In de woonkamer zou de decoder en de access point van het Mesh-systeem aangesloten moeten kunnen worden op de modem. Hieronder wat foto’s voor situatieschets:In de garage aan het verdeelbord komt er Proximus-aansluiting binnen (linkerzijde). Bovenste kabel vertrekt via een PVC-buis richting muur die aan woonkamer (zie foto hierboven). Halfweg lijken er 2 aparte kabels met elkaar verbonden (zie foto hieronder). Kabel loopt dan verder door naar muur die verbonden is met woonkamer. Kabel zit daar door de muur.In de woonkamer aan de TV komt die kabel dan door muur en is hij aangesloten op een aansluitdoos voor DSL-splitter (zie hieronder). Op die aansluitdoos zitten ook 2 etherne
Recent Internet Maxi (“de perfecte keuze voor je gezin”) abo aangeschaft. Losstaand abo; geen onderdeel van een pack.In “Myproximus” kan ik probleemloos een alias bijmaken op een vrij alias slot maar er is echter ook een aparte optie beschikbaar om een nieuwe mailbox aan te maken. Alle input voor een nieuwe mailbox wordt aanvaard, maar de creatie ervan lukt echter niet en eindigt in een technische fout. Als ik de helpdesk contacteer voor de technische fout bij het aanmaken van de nieuwe mailbox maakt men voor ons een 2de alias aan. Een alias, geen nieuwe mailbox? Als ik de helpdesk hierover contacteer wordt mij verteld dat ik enkel aliassen kan bijmaken. Klopt het effectief dat hier maar 1 mailbox met 5 aliassen inbegrepen is en waar iedereen dan deze mailbox shared? Dat kan toch niet?
Recentmet de wagen door zwitserland. Met 2 apple toestellen en 1 Samsung, Allen onder abonnement bij proximus. Goed bereik voor Swisscom en toch geen mobiel internet? In italie werkte het direct wel. Roaming was ingesteld en ook bericht van proximus over daily Roaming pass ontvangen maar geen internet
Bij het verbinden van de proximus picx app via een HDMI kabel (Ipad met apple HDMI Adapter) speelt het geluid maar niet het beeld. Het beeld speelt heel even af, na ongeveer een seconde stopt dit. Andere apps zoals vrt nu en youtube werken wel perfectiemand hier een oplossing voor?Alvast bedankt.
één concrte vraag: Vanaf wanneer zal het WEL mogelijk zijn opnames met een decoder v7 langer te bewaren? Zodanig dat men een serie van pakweg 12 afleveringen volledig kan bekijken ineens dus.
vandaag de (hypermoderne ? ) V7 geïnstalleerd ter vervanging van de (helaas) defecte V5 compact ..al onze eerdere opgenomen opnames zijn spoorloos verdwenen.. en kunnen niet teruggehaald worden wat me wel verbaasd want die zijn toch bij Proximus opgeslagen en NIET op een harde schijf. dus zouden die toch niet zomaar kunnen “verdwijnen”…dan enkele opnames gemaakt om toch zeker te zijn dat dit toch mogelijk is..maar (weeral) helaas.. we zijn nu enkele opnames verder maar de opnames zijn niet te vinden.heb telkens de richtlijnen gevolgd en kon perfect controleren dat de opname verliep zoals het hoorde= rode circel en de vraag of men de opname wilde stoppen; neen dus, gewoon laten opnemen..na de (zoveelste) opname mijn bibliotheek/mijn video’s gecontroleerd waarop te melden staat dat er momenteel geen opnames beschikbaar zijn;..en dan lees ik eerdere ervaringen van mensen die de V7 hebben...pure ellende dus…vooruitgang?? telkens er een nieuwe decoder op de markt kwam gingen ze een stap ac
Bij opstarten van mijn Microsoft 2010 Outlook mailprogramma, krijg ik volgende meldingKan de berichtkoppen niet bijwerken. Een IMAP opdracht is mislukt. Protocol IMAP. Server imap.skynet.be Poort 993.Nochtans staan alle parameters juist ingesteld. Ik heb ook al geprobeerd met skynet te vervangen in de Server voor inkomende en uitgaande e-mail door proximus. Maar dan krijg ik geen verbinding.Na een tijdje loopt de mail dan toch door. Maar telkens de opstart van het mailprogramma is de fout er terug.Iemand een oplossing?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.