Skip to main content
Beantwoord

E-mail blokkeert

  • March 15, 2022
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Bij opstarten van mijn Microsoft 2010 Outlook mailprogramma, krijg ik volgende melding

Kan de berichtkoppen niet bijwerken. Een IMAP opdracht is mislukt. Protocol IMAP. Server imap.skynet.be Poort 993.

Nochtans staan alle parameters juist ingesteld. Ik heb ook al geprobeerd met skynet te vervangen in de Server voor inkomende en uitgaande e-mail door proximus. Maar dan krijg ik geen verbinding.

Na een tijdje loopt de mail dan toch door. Maar telkens de opstart van het mailprogramma is de fout er terug.

Iemand een oplossing?

Beste antwoord door DaisyS

@Twiessie Als je via onze webmail geen problemen hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk bij outlook.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • 30318 reacties
  • March 15, 2022

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3254 reacties
  • March 16, 2022

@Twiessie Heb je ook problemen als je inlogt via webmail.proximus.be ?

Meer info over die foutmelding vind je ook op de helpsite van Microsoft


  • Auteur
  • Motivator
  • 32 reacties
  • March 16, 2022

Hadewych,

Nee, met Proximus webmail geen probleem


  • Auteur
  • Motivator
  • 32 reacties
  • March 16, 2022

Hadewych,

Heb ook de procedure geprobeerd via uw aangegeven helpsite van Microsoft; resultaat blijft hetzelfde.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2194 reacties
  • Antwoord
  • March 21, 2022

@Twiessie Als je via onze webmail geen problemen hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk bij outlook.