Skip to main content

De situatie van afgelopen weken heeft dankzij doorgedreven technische ingrepen heel wat verbeteringen opgebracht. Hierdoor is het merendeel van de klachten opgelost. We zijn ons echter bewust dat er nog zeer specifieke gevallen zijn die zich kunnen blijven voordoen. Om ook hier een oplossing voor te bieden, vragen we je onderstaande instructies te volgen.

Indien je vandaag nog problemen zou ervaren met je mailbox, vragen we contact met ons op te nemen via 0800/22800 (Residentiële klanten) – Optie 4 – Storingen - Optie 2 E-mail - of 0800/22500 (Business klanten) - Optie 4 Storingen - Optie 2 E-mail - waar onze medewerkers een gedetailleerde registratie zullen maken met de omschrijving van het exacte probleem zodat onze IT teams dit individueel kunnen onderzoeken.

Are you an English-speaking customer? No problem, it's over here!

Op 01/02 kwamen we opnieuw een storing tegen waardoor webmail ontoegankelijk werd. Als u na deze storing problemen ondervindt zoals hierboven beschreven of als deze problemen zich opnieuw voordoen, aarzel dan niet om het formulier in te vullen!


UPDATE Het automatische script wordt regelmatig opnieuw geprogrammeerd, waardoor het sneller en efficiënter wordt, waardoor het alle e-mailaccounts binnen 24 uur kan omzeilen en afwijkingen beter kan detecteren.


UPDATE Het hoofdbericht is aangepast.