Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
We hebben enkele 5G abonnementen genomen bij Proximus met de expliciete vraag om bij activatie de CGNAT af te vinken voor de betreffende SIM kaarten.Na enkele testen blijkt die CGNAT niet af te staan. De helpdesk werd na meerdere pogingen uiteindelijk bereikt, maar noch de 1st, noch de 2de, noch de technische 2de lijn snappen blijkbaar waar het over gaat en de laatste beweerde bij hoog en laag dat je dat bij een Proximus winkel te rade moet gaan.Van de winkel weten we intussen dat zij ons hier niet bij kunnen helpen.Vicieuze cirkel dus.Vraag blijft: hoe krijg je bij Proximus die CGNAT af van de SIM configuratie, want wij moeten de toestellen kunnen benaderen voor applicatieve redenen en support ???
Zoals al velen vóór mij, lukt het bij mij ook niet om mijn proximus account te linken aan HLNNa het klikken op de knop MyProximus login verschijnt ook bij mij het volgende:Ik het geprobeerd via verschillende browsers en zelfs via de app op mijn tablet. Het resultaat was steeds hetzelfde. Ik heb dit al aangekaart bij de helpdesk, via het webformulier, maar het antwoord dat ik kreeg was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de instructies. Daarmee werd het probleem duidelijk niet verholpen. Is er iemand van Proximus die dit kan opnemen en voor een oplossing kan zorgen?
Ik heb ooit mijn email ingevuld in de MyProximus account van mijn moeder. Nu moet ze verhuizen en wil ik inloggen om dingen aan te passen. Ik geraak er dus niet in.Ik krijg dus uiteraard de emails van die account. Dat is bijvoorbeeld elke maand een factuur die met domiciliering betaald wordt.Als ik via een link op die email er naar toe gaat. Dan komt ik op de web site. Mijn computer heeft het passwoord onthouden en MyProximus vind dat dit niet geldig is. Dan vraag je dus even om je passwoord te resetten. Dan vindt MyProximus dat hij mijn email niet kent en stuurt hij geen email.Dan denk je itsme (uiteraard die van mijn moeder) te gebruiken. Dat gaat ook al niet, want myProximus is van mening dat die niet gekoppeld is aan de account.Uiteindelijk besluit je hier een vraag te stellen en uiteraard vind dit systeem dat het passwoord niet geldig is. Je vraagt dan een passwoord reset aan. En op deze website lukt dat. Ik krijg wel een notificatie dat ze mijn gebruikersnaam hebben aangepast. D
Beste, Gisteren ben ik naar Breda geweest. Ik heb geprobeerd om mijn mobile data te gebruiken maar niet gelukt om internetten. Ik heb mijn GSM herstart zonde resultaat. Er is geen beperkingen noch blockades staan op mijn apponement. Kan iemand even mij helpen en dit eens bekijken? Aanstaande dinsdag moet ik naar Vlissingen en ben ik bang dat ik ook geen data roaming kan gebruiken. Alvast bedankt!
Hallo,Iemand al ervaring met de overdracht van het office abonnement (One Drive for Business en Office 365)van Proximus naar MS, aangezien Proximus deze dienst stopt?ThxFrank
Volgende problemen heb ik met proximus:e-press krijgt men niet aan de praat ; er loopt al een draad op dit forum zonder oplossing cloud is niet bruikbaar ik vraag een gedetailleerd overzicht van mijn gebruik ; ongeveer 10 SMS werden verstuurd en ik heb 1 maand voor 1 nummer een gedetailleerd overzicht gekregen ; voor het tweede nummer krijg ik dit nooit voor de omschakeling naar fiber : ik krijg een mail met reclame begin januari dat ik kan overschakelen , ik kies een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen in februari krijg ik een bericht dat ik kan overschaken ; opnieuw kies ik een pack en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding dat dit nog niet mogelijk is voor mij - ik zal een bericht krijgen in april krijg ik een bericht om over te schakelen, ik kies een pack voor €79 -mijn motto: derde keer goede keer- en bestel ; een medewerker belt me dezelfde dag met de melding
Raar, ben zeker dat die DEMON GAMES niet aangevraagd werd door mij ; bel vandaag Proximus en men zal het blokkeren …op mijn vraag wat met de onterechte Facturatie word ik doorgestuurd voor een regeling/terugbetaling naar een ander (bevoegd?) persoon en die …verbreekt gewoonweg de verbinding en belt niet terug.Bel dan zelf terug en andere persoon zegt dat er niks kan gecrediteerd worden ; zie net op forum Proximus dat een andere persoon wel gecrediteerd wordt , wens dat eveneens onderzocht wordt door Proximus of de acties van Demon Games wel volgens de regels gebeurde (cfrr in ander topic was dit niet conform de wetgeving)
Hallo. Ik heb een probleem met mijn internet de snelheid en ping is niet stabiel. Soms kan ik geen TV starten (ik moet het een paar keer proberen). Soms is tv bufferen veel tijd. Gisteren was ik een spel aan het spelen en de ping sprong van 30ms naar 300ms. Ik gebruik een LAN kabel. Ik heb de ping op mijn telefoon getest.
Via myproximus epress hln geactiveerd.Nog steeds kan ik beveiligde inhoud attikels niet lezen.Kunnen jullie nazien ? Ro
Voor thuis werk verbind ik naar kantoor waar de internet provider telenet is.Ik ervaar veel netwerk onderbrekingen.Pingplotter toont veel package loss bij de overdracht van proximus naar telenet.Blijkbaar is dit hier in de buurt niet correct geconfigureerd.Graag spoedig een oplossing. PingPlotterExport
is het normaal dat je als 30-jarige trouwe abonnee via proximus een smartphone kan aankopen aan dezelfde prijs als via coolbue of bol.com?ik heb 3 telefoonabonnementen en een abonnement internet met tv en als ik de prijs vergelijk met een standaard online verkoper dan is er geen euro korting.dus als vaste klant krijg je niets, als nieuwe klant ontvang je korting, hoe lang gaat proximus dat in deze snel veranderende wereld volhouden denken jullie ?geert
Hallo, Daar ik het niet kan vinden op internet had ik graag van jullie geweten wat het verschil is tussen het pack flex met maxi internet en een flex s pack of misschien nog iets anders.Daar ik geen 3TB internet nodig heb had ik graag de mogelijkheden gekend voor TV + Vaste lijn + Internet en hierdoor wat snoeien in de kosten.Mvg.Roland.
Zowel gisteren als vandaag werd ik opgebeld door Proximus Bizz (was zo aangevraagd) maar het probleem was telkens hetzelfde. Namelijk ik krijg een computerstem “zo dadelijk start uw gesprek met een medewerker” en dan valt de lijn weg (aanhoudende bieps).
Ik ben beheerder van het abo van mijn dochter. Ik zou dit willen aanpassen maar ik heb hiervoor een account nodig. Om dit te kunnen aanmaken heb ik factuurdatum en activatiecode nodig maar ik heb geen facturen omdat ze enkel digitaal raadpleegbaar zijn en daarvoor heb ik account nodig. Ik blijf in cirkels draaien. Mijn dochter kan de facturen ook niet zien omdat ze geen beheerder is, ook via haar account kunnen we het abonnement niet aanpassen hierdoor. Ik heb meerdere contacten gehad (tel en chat) maar niemand lijkt mijn probleem te begrijpen of bereid met te helpen.
Momenteel heb ik een aansluiting van telenet en zou willen overstappen naar Proximus. De woning is 100 jaar oud dus waarschijnlijk heeft er ooit een telefoonlijn gelegen, maar deze is niet meer terug te vinden.De afstand van rooilijn naar de voorgevel is ongeveer 15m en grotendeels verhard (beton) dus geen mogelijkheid om een sleuf te graven.Wat zijn de moeglijkheden om een galsvezelverbinding binnen te krijgen?bovengrondse leiding? Er is een wachtbuis van 110mm maar hier loopt de elektriciteitsleiding al door. Mag een glasvezel hier bijgestoken worden? Er zijn nog 2 bijkomende coax kabels van telenet elk in een buis van 18mm. Kunnen deze buizen herbruikt worden?
Beste, Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
Beste, De laatste 3 maanden bereik ik plots mijn data-limiet of nog erger wordt deze overschreden. Mijn surfgedrag is niet veranderd maar toch ben ik tegen 2/3e van de maand door mijn data heen.Ik heb bij de instelling het verbruik nagekeken voor de maanden maart en april & buiten mijn hoog verbruik aan FB & Whatsapp (die in mijn gratis 40 Gb zitten, waar ik maar 1.8Gb van verbruik) ga ik toch boven mijn Data-pack. Ik ben blijkbaar niet de enige persoon die aan dit probleem lijdt als ik de reacties hier nalees. Toen ik gebeld heb met de klantendienst beweerde ze bij hoog en bij laag dat de gratis apps zeker inbegrepen zitten in de 40Gb. Ik heb hier zwaar mijn twijfels over ! En de 3.93€ die mij aangerekend is voor mijn dataverbruik hebbek een SMS voor ontvangen om 03:47 !
Beste, Ik kreeg deze week een brief dat mijn pack verdwijnt en in de loop van mei overgezet wordt naar Flex. Ik heb nog een aantal oude credits. Worden deze overgezet naar het nieuwe pack of ben ik deze dan kwijt ?
Ik ben sinds gisteren over naar Fiber (komende van VDSL). Alles werkt naar volle tevredenheid, mijn Fritz box met V7 decoder op OneVlan, de Internetbox er niet tussen. Alleen zou ik nu gebruik willen maken van mijn telefoonlijn (die tijdens de overschakeling plots toch veranderd is tegen mijn zin, terwijl we op hetzelfde adres blijven). Als daar iemand iets nuttigs over kan zeggen graag. Maar komende tot de reden om dit topic te openen, ik zou graag mijn telefonie toe willen voegen aan mijn Fritzbox. Dat kan (heb het eerder zo bij EDPnet gedaan, plus de vele voorgangers hier op het forum), maar heb daar de credentials voor nodig. Dit forum lezende zouden deze hier verkrijgbaar zijn. Is er iemand die dit kan DM’en?
Let wel , er staat nog niets vast . Ik heb zelfs nog geen woning in Spanje . Ik wil eerst meer informatie voor ik de uiteindelijke beslissing neem . Moest ik verhuizen kan ik dan mijn pakket behouden om mij lievelingsseries en films te bekijken of is het voordeliger in Spanje ? Wil wel de Belgische zenders blijven ontvangen dan .. Nogmaals , deze mail is enkel voor informatie bedoeld . Dank u , François
hallo proximus app op mijn laptop wil niet meet werken zeg constant dat de klop verkeerd sta en dat ik naar instelling moe gaan maar alles sta goed
Beste,Ik kan sinds vorige week geen emails meer versturen via mijn skynet.be email adres.Aan het account is niets gewijzigd. Ik lees de emails in outlook, webmail gebruik ik niet.Als ik naar mijn account gegevens ga krijg ik de melding mijn paswoord is niet correct?!Dit paswoord wordt ook voor een alias account gebruikt en daar werkt het perfect.Dit account bestaat reeds jaren zonder enig probleem.
hey,sinds vorigeweek hebben proximus fiber komen installeren, alles werkt tiptop.maar nu vandaag krijg ik mijn eerste nieuwe factuur en wat mijn opviel is dat de “ Multi NL boeket “is geactiveerd, maar ik vroeg duidelijk aan de proximus mensen die hier alles komen installeren hebben om de “Pickx Mix” pack toe tevoegen aan mijn bundel.Multi NL boeket kost volgens m’n factuur 16.95€ per maand extra, de Pickx Mix kost volgens de proximus website 10.99€ per maand.films en series hoef ik niet, ik maak enkel gebruik van de extra documentaire kanalen zoals discovery science en ID channel e.d. het scheelt toch 6€ op mijn factuur, dat kan ik dan later mss gebruiken voor een extra gsm abo bv. kan dit aub aangepast worden alsook vind ik vreemd als ik m’n bundel volledig opmaak op jullie website incl. pickx mix, incl, gsm abo 5€, incl. vaste telefoon en incl. maxi fiber, wordt mij getoont dat ik 89.99€ zal betalen, maar waarom is mijn factuur dan 108€ of 102€ moest dit effectief pickx mix zijn gew
Ik bestel op 3 mei een extra simkaart + toestel via de klantendienst. Ik kreeg verschillende promoties en daarop gaf ik mijn toestemming. Een paar minuten na het gesprek ontvang ik een bestelbevestiging waarop plots een 120€ duurdere prijs staat dan afgesproken (en dan aangegeven op de Proximus website). Wederom bel ik de klantendienst die het probleem erkent en een klacht laat opmaken. De dag nadien al krijg ik bericht via mail dat er een creditnota van 120€ opgemaakt is in mijn voordeel. So far so good en case closed denk ik dan. Echter: ik krijg geen contractbevesting en uitnodiging tot betaling waardoor de bestelling blijft hangen en het pakket niet verstuurd wordt. Wederom mailen naar klantendienst: ze bevestigen per mail dat ik de dag erna de mails met contract en betaling opnieuw zal krijgen. Dag nadien: geen mails te zien. Wederom klantendienst contacteren, wederom wordt een klacht opgemaakt en ondertussen wacht ik nu al 4 dagen op een antwoord. Klantendienst wederom gecontacte
Bij deze vragen wij graag de gratis wifi booster aan die sinds de overschakeling bij ons flex pack zit. Alvast dank!GroetjesLuc
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.