Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Wij hebben sinds enkele maanden proximus TV en hebben er vaak problemen mee. Wanneer de decoder aangezet wordt hebben we geen geluid. Vaak moeten we hem meermaals aan en uit zetten om dan eindelijk wel geluid te hebben. Dit is dagelijkse kost. Sinds enkele dagen nu loopt het geluid en beeld niet (altijd) synchroon. Vooral bij het bekijken van opnames of Netflix via de decoder. Kan dit opgelost worden aub?
Volgens de medewerker in de plaatselijke Proximus shop perfect mogelijk (weliswaar na een lijntestje), volgens de ‘technische dienst’ (momenteel) niet aan de orde?! Voor een bestaande klant gedurende 20 jaren, met een Tuttimus Fibre-pack en in een pand van ca. 3 jaar oud ...Toch altijd weer een vreemde vaststelling: een nieuwe klant zijn, is voor een bedrijf een belangrijker argument om enige service te bieden, dan er al 20 jaar lang je geld neerleggen. En dat allemaal omdat een paar managers hun KPI’s uitgedrukt zijn in het verwerven van nieuwe klanten i.p.v. het behouden van de bestaande klandizie. Zucht ...
hi,My previous company is experiencing some problems with vowifi.We have a TCP MSS size adjustment on our company edge routers to a value of 1360.I believe the MTU is kept standard at 1500. Could this adjustment of MSS size potentially cause this problem or do we have to search elsewhere for this problem? I read somewhere on this forum the following: On your firewall, you must open ports 500 and 4500 on your firewall to allow UDP traffic. and set the MTU to 1500 bytes for IPv4 and 1800 bytes for IPv6. But it doesn’t say anythnig about the MSS size being adjusted.
Ongeloofelijk, 9/7 de Samsung s22 ultra online besteld met abonnement. Alles vlot online doorlopen, betaald.Ging 21/07 geleverd worden. (Wat niet kan, het is een feestdag)Ik neem contact op met de klantendienst, waarop men bevestigd dat deze verzonden is.Nadien neem ik terug contact op, om een trackingnummer te vragen. Zeggen ze dood leuk dat het toestel niet meer voorradig is??? Via my proximus kan ik ook niets volgen want door een technische fout die al een week duurt, ligt dat plat. En als ik vraag of ik er eentje in een proximus winkel kan gaan afhalen. (Waar ze wel voorradig zijn) Sorry.... dat kunnen we niet meer wijzigen ..... ????Wat een kl.... service.
Beste,Mijn 5GB data is opgebruikt in mijn flex pack, ik kreeg een melding dat ik gratis op verlaagde snelheid verder kan surfen (dus zonder extra kosten). Klopt dit? (ik ben op vakantie in Portugal als dit een probleem is.Bedankt
Na de grote overstromingen van vorig jaar grote problemen met proximus. Chatten, bellen. Niets lukt. Wel betaal ik keurig mijn rekeningen van ca. 100 € per maand. Nu wil ik een klacht indienen en kan niet eens een klachtenformulier downlaoden. Iemand daar misschien een tip voor?
ik ben in Portugal en plots heb ik geen internet meer.idem voor mijn zus.de 3e persoon zit bij telenet en dat is geen probleem.ik,heb zeker nog genoeg data dus dat kan het ook niet zijn.ik heb echt wel internet nodig om te kunnen boeken en bussen op te zoeken.
Ik probeer mijn nieuw chromebookapparaat op public wifi te verbinden. Lukt niet: EAP-certificaat kan niet geverifiëerd worden.Ik vroeg me af of chromebooks compatibel zijn met public wifi?
Sinds enkele dagen in het bezit van een nieuw tablet. Ik heb een abonnement Microsoft365 dus installeer ik de app van outlook op mijn tablet zoals op PC en Smartphone. Net zoals met mijn smartphone heb ik weer problemen met mijn emailadres ...@skynet.be om die toe te voegen.Alle instellingen die ik nodig heb juist in gevuld. Toch wil de app dit niet aanvaarden. Webmail werkt wel.Mijn echtgenote heeft een ander adres ...@proximus.be en dit ging vanzelf…….????Kan iemand mij helpen hiermee?
Via mijn review in android play store heb ik volgend mailadres mobile.applications@proximus.com gekregen om mijn probleem uit te leggen. Onderstaande tekst is de mail (privé nummers heb ik eruit gehaald) die ik heb doorgesuurd. Na 1 week nog steeds GEEN antwoord. Chatbox geeft zelfs geen antwoord meer op mijn vragen. Zeer onprofessioneel en onkundig. 2e verblijf is............... Aansluitingsnummer;........... Feiten Sinds een tijd kan ik op de pickx app, niet meer schakelen of beter gezegd veranderen (via home, instellingen) aandluitingsnummer.Pickx heeft sinds de aansluiting 2e verblijf altijd perfect gewerkt en perfect geschakeld tussen mijn 2 aansluitingsnummers en dit altijd met mijn nog steeds in gebruik zijnde Huawei p30 pro. Ik kan 2 aanwijzingen meegeven van veranderingen die een tijdje geleden gebeurd zijn. Ik kan niet meer juist zeggen wanneer exact deze veranderingen gebeurd zijn en ook niet exact wanneer ik ontdekt heb dat Pickx niet goed meer werkte.1. Een update vd
Beste, Op 2 mei werd mijn oude pack Internet Maxi op initiatief van Proximus zelf omgezet naar een Flex Pack. Volgens de brief die ik toen gekregen heb, zou mijn nieuw pack mij 100 euro kosten. Er is geen sprake in de brief van extra kosten voor extra opties. Bij nazicht van mijn facturen van mei, juni en juli merk ik dat deze niet kloppen, Er wordt mij meer aangerekend dan wat er in de brief staat, Als ik hierover klacht indien via het mailformulier, krijg ik als antwoord dat ik extra opties heb, nl, pick mix nl, family life premium en mobiel abonnement van 5gb en daarom meer zou betalen, Als ik dan antwoordt dat ik nooit family life premium heb aangevraagd en dat dit volgens jullie website inbegrepen is in het flex pack en dus niet apart zou afgerekend mogen worden en dat volgens de website ik het pack heb met mobiel abonnement + pick mix in de forfaitaire prijs inbegrepen zijn en dan toch geen 2 keer voor dezelfde producten ga betalen, krijg ik geen antwoord meer, Ik heb zelf ook de
Op 2 mei zijn installateurs bij onze nieuwbouwwoning langsgeweest. Deze konden jammer genoeg niet doen wat er gevraagd werd. Daardoor werd er een nieuwe afspraak ingeboekt op vandaag 19 mei 2022. Hiervan kreeg ik ook bevestiging per email die ik gerust wil als bijlage plaatsen.Aangezien deze afspraak niet in de My Proximus app verscheen, belde ik toch even naar de klantendienst vandaag. Resultaat: Er staat helemaal geen afspraak ingeboekt! Waar komt de email dan vandaan? We zitten momenteel al 17 dagen zonder internet/tv en het enige wat klantendienst kan doen is een ‘ticket opmaken’. Daar zijn we natuurlijk niks mee als we nogmaals 2 weken zullen moeten wachten. Er is ook geen 4G in ons huis beschikbaar, dus kunnen we zelfs geen telewerk doen.Daarnaast heb ik ook schrik dat als de volgende techniekers langskomen, daarna nog een echte installateur moet ingeboekt worden. We hebben ASAP een afspraak nodig !!!
Onlangs kreeg ik de volgende sms van Proximus:Ik wou graag vragen over welke Europese beslissing het hier gaat. Kunt u mij de beslissing of referentie doorsturen aub?
Ik krijg de melding dat de toegang tot de voicemail van het vast nummer is beperkt. Hoe kan ik dit oplossen?
deze mail staat nog steeds in mijn Prullenbak, krijg hem niet verwijderd, hij blijft altijd terug komen. Kan iemand helpen a.u.b?edit moderator : privégegevens verwijderd in screenshot
Beste,op 7/07/2022 vroeg ik opzegging van alle Proximus-diensten (Epic combo: TV, internet, mobiel). Gisteren 26/07 kreeg ik hier bevestiging van, echter blijkt mobiele telefonie behouden, aan €37,99 per maand nog wel.Aangezien op 18/07 de nummerovername door Mobile Vikings is doorgegaan (SIM is bij MV actief vanaf dan) moet er iets zijn foutgelopen.Zou iemand van Proximus dit kunnen bekijken en het nog lopende tariefplan kunnen schrappen vanaf 18/07?Mvg, Pieter
telke male er een nieuw topic wordt aangemaakt krijg ik daar een mail vanin instellingen heb ik nochtans alles afgezet voor meldingen/mails…hoe kan je dat definitief stoppen ?
Beste Proximus, zoals de meeste verhalen hier kan ik mijn HLN niet meer linken en krijg ik een foutmelding.Mijn pack heeft wel toegang voor HLN.Zouden jullie dit alsjeblieft kunnen oplossen ? mvgKunnen jullie het alsjeblieft oplossen. Met vriendelijke groeten
Ik heb een abonnement en krijg dikwijls de melding dat ik geen belkrediet meer heb, dan kan ik ook geen smsjes versturen…Wanneer ik my proximus raadpleeg zie ik dat ik nog heel veel krediet over heb??
Beste, sinds 19/06 Proximus Pickx All Stars klant, echter nooit een email ontvangen ivm activatie disney +Kan u dit nakijken?groeten Philip
hoi, is nu ± een maand of 2, of sinds ik m’n fiber heb dat de snelheid niet wordt getoont op de website.niet dat het me stoort, maar vraag mij gewoon af of er geen fouten zijn in m’n bundel.het doet ook gelukkig niets aan de werking van m’n internet.
Hoe activeer ik mijn "uw trouw beloond" korting? Deze kreeg ik na telefonisch onderhoud 1 keer terug. Nu is deze weer niet geactiveerd deze maand. Beetje dom om een getrouwheidskorting op te heffen naargelang men trouwer wordt?
Hilde (...79) heeft geen wifi in het buitenland.In een proximus-winkel heeft men al een nieuwe sim-kaart gegeven. Maar het probleem blijft. In tussentijd heeft ze ook reeds een nieuwe i phone.De instellingen zijn identiek aan mijn zoon zijn i phone, die wel wifi heeft in het buitenland. In België werkt alles normaal.
Hallo, Sinds enige tijd zijn de Belgian Sport zenders niet beschikbaar via de computer browser(s) (Chrome, IE, edge, ...). Wanneer ik surf naar www.proximus.be/pickx en niet aangemeld ben, kan je in de categorie SPORT bij Live TV alle zenders bekijken (Sports1 NL, Sports1 Fr, enz...). Echter nadat ik ben aangemeld en naar de categorie SPORT surf, zijn alle betaal zenders waarop het Belgisch voetbal wordt uitgezonden, niet zichtbaar. Wij betalen voor dit abonnement, en op TV via de decoder kunnen we naar alle sport zenders kijken (101, 102, enz). Ook via de applicatie op smartphone of tablet, zijn deze zenders beschikbaar om te bekijken. Enkel de online Pickx doet het niet, wat heel jammer is aangezien we vaak voetbal kijken op de computer terwijl de TV dan bezet is voor andere post. Als ik proximus bel (0800 22 800) kreeg ik 2 keer het antwoord dat dit zeer vreemd was, de proximus medewerker wist niet van het probleem af en zou me terugbellen. Echter hebben ze me nooit teruggebeld. Ee
Sinds kort zijn we overgeschakeld met privé naar Proximus Flex (internet & TV). De zaak was al klant als Business Flex (internet / tv en 2 GSM). ik heb een nieuwe mailbox aangemaakt en een nieuw email adres. Zonder probleem geïntegreerd in Gmail maar integratie in Outlook werkt niet, steeds foutmelding “is dit niet u emailadres”, “instellingen nakijken” , “contact opnemen met ondersteuning”Tevens als ik inlog op Proximus webmail zie ik ook niets in de “inbox”, die blijft leeg? enkel verzonden items staan er?als ik inlog op My Proximus kom ik op de zaak terecht en zie ik alle installatie adressen waaronder ons privé
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.