Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik ben abonnement Epic Beats. Ik kan dus “onbeperkt (25GB)” spenderen aan de apps: Spotify, Instagram, Facebook,… Naast deze 20GB heb ik nog 4GB dat ik kan spendere aan andere zaken.Dit is de tweede maand op rij dat mijn 4GB-verbruik zeer vroeg op de maand verbruikt is. Bijgevolg zit ik snel aan een meerkost van 60 euro bovenop mijn abonnement van 25 euro per maand.Echter, ik ben er van overtuigd dat de data-registratie van Proximus niet overeenkomt met de werkelijkheid:Ik ben aan het fietsen en luister Spotify via mijn gsm. Voor de rest loopt er geen andere app op de achtergrond. Ik krijg tijdens het fietsen een bericht dat ik aan 80% van mijn 4GB zit. Twee uur later, nog steeds fietsen en luisterend naar Spotify, krijg ik een bericht dat ik door mijn volledige bundel van 4GB door ben. Op mijn Android telefoon kan ik nagaan hoeveel data ik heb verbruikt deze maand en naar welke apps dit is gegaan. Deze maand heb ik volgens mijn telefoon 6.85 GB verbruikt waaronder 3.58 GB naar Spotif
Beste, ben al meer dan een week bezig met naar Proximus te bellen om voicemail te deactiveren op mijn schoonmoeder haar mobieltje. Zeer te korte tijd(beld maar 3 maal) Ze hebben daar op de klantendienst veel kasten heb ik de indruk want ben al naar alle kasten gestuurd en zeer onbeleefd opgehangen geweest. De eene zegt dat het onmogelijk is andere verwijzen me naar myproximus maar niet werkt. Lees hier zelf op forum dat ze in de shop ook niet kunnen helpen. Hopelijk kan er mij hier iemand helpen.
Internet geeft uitleg over het lampje DSL op de proximus bbox 3 V wanneer het brandt of knippert of rood is. Maar GEEN enkele uitleg over wanneer het lampje NIET brandt, zoals bij mij. Wat betekent het als het DLS lampje NIET brandt aub en wat zijn de gevolgden daarvan? Kan dit er iets mee te maken hebben dat ik wel wifi heb maar niet meer op internet kan via mijn Sony smart tv aub?
Beste Mijn simkaart werkt niet meer en ik krijg de opdracht te heractiveren via de site.Na meerdere pogingen tot heractivatie geeft de site telkens een technisch probleem weer.De chat werkt ook niet en als ik de stappen om een e-mail te sturen doorloop, krijg ik steeds een telefoonnummer door in de plaats. Maar zonder werkende simkaart kan ik natuurlijk niet bellen.Er is momenteel ook geen andere telefoon in de buurt.Kunnen jullie me snel contacteren aub? Mvg, Elien
Beste, sinds vorige week nieuwe klant bij proximus.Voor het hernummeren van de zenders moest ik eerst een QR code scannen waarna ik op een aparte webpagina terecht kwam om de zenders aan te passen. Na opslaan veranderde er niets in mijn tv box V7.Conact opgenomen met de klantendienst. Zij hebben gevraagd om de tv box te resetten adhv de resetknop achteraan.Sindsdien geraak ik niet meer op de webpagina om de zenders aan te passen.Hoe kan ik dit verhelpen?
Besteik heb al mijn materiaal opgestuurd toch blijf ik hier maningen voor krijgen.Telefonisch heeft een medewerker mij in juni bevestigd dat het materiaal inderdaad werd opgestuurd op 10/05/2022. Hij heeft de toen lopende afrekening gecorrigeerd maar helaas blijf ik nu toch nog rekeningen ontvangen.mvg
Goede middag, op het gsm nummer van mijn dochter is er geen internetverbinding beschikbaar. Bij de lijn analyse komt de boodschap dat er geen internetlijn gekoppeld is aan dit nummer. Het kan zijn dat de surfen functie is geblokkeerd. Kunt u mij informeren hoe wij het surfen zonder wf kunnen deblokkeren? Verder zijn alle instellingen ok bij haar. Alvast bedankt.
Wie kan me helpen voor een van mijn twee accounts in Outlook voor Mac krijg ik steeds de vraag:“Voer uw account-ID en wachtwoord in voor de SMTP-server smtp-auth.mailprotect.be”. In het desbetreffende account staat dan steeds geen wachtwoord.Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Ik heb een probleem dat men geluid bij de AndroidTV box een fractie van een seconde wegvalt zowat 1x om de 2 uur laten we zeggen. Vraag me af of nog mensen dit voor hebben? opstelling → Android TV box aangeloten op samsungTV via HDMI. Op De TV via e-ARC naar een JBL soundbar. De HDMI kabels en het soundsysteem zijn reeds vervangen. Wanneer het geluid wegvalt en terug opkomt krijg ik een melding op de JBL soundbar dat er de codec van dolby digital + wordt uitgezonden.Bij Het kijken naar een programma zonder AndroidTV box maar gewoon op TV (via een app) zoals bv Disney+ / youtube heb ik geen problemen Zou dit misschien ook een kapotte AndroidTV box kunnen betekenen?
Ik bestelde vorige week dinsdag (een week geleden) een iPhone 13 pro met abonnement. Mijn telefoon is stuk, de touch werkt niet dus ik had deze dringend nodig. Ze hadden zoinzo al tijd tot vandaag (maandag) om te leveren omdat ik vorige week op vakantie was. Vandaag stond er nog steeds bij informatie over de zending dat de zending werd klaargemaakt. Er was dus nog niets verstuurd. Ik had al een voorgevoel dat er iets mis was aangezien ik wat reacties en klachten heb gelezen van mensen in dezelfde situatie. de situatie ging als volgt: ik bel deze ochtend om te vragen waar mijn bestelling is. Zegt men gewoonweg “ah deze is geannuleerd omdat u u niet geïdentificeerd heeft”. Ik vraag wat ze daarmee bedoelen. Ik moest mijn ID nummer invullen en dit heb ik gedaan. Ik zou een mail moeten gekregen hebben om mezelf te identificeren via itsme. Niets ontvangen, niets van informatie over gekregen. Ik heb alleen een mail gekregen waarin stond dat alles in orde was en mijn telefoon vandaag geleverd
HalloKan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat de opnames die ik op mijn tv in de woonkamer doe soms niet verschijnen op mijn tv in de slaapkamer? Beide decoders zijn V6, mijn modem is een BBOX3. De b-box en de decoder herstarten helpt niet. In de Pickx app op mijn mobiel zie ik de opnames wel. mvgTom
Ik heb, sinds ik hier woon, fibernet S. De snelheid die ik hier bij had was 200 à 300 Mbyte. Omdat ik sneller internet wilde, ben ik overgeschakeld naar Flex Fiber, omdat ik dan 1 Gigabyte zou hebben en ik ook zou beschikken over Wifi 6. Een vaste lijn zit ook bij in dit pack.De technieker die de installatie is komen uitvoeren zei dat mijn B box 3 V+ zou voldoen om deze snelheden te halen. De volgende dat zou ik de gewenste snelheid moeten hebben.Ik stel echter vast dat, nu ongeveer 14 dagen later, ik nog steeds maar 200Mbyte downloadsnelheid heb. De uploadsnelheid is in orde. Ik heb reeds een Wifi Booster naast mijn laptop gezet, maar het resultaat blijft hetzelfde. Wat kan ik doen om een hogere downlaodsnelheid te krijgen? 200 Mbyte is wel erg pover als men 1 Gbyte belooft. Ik heb al enkele malen contact gehad met de klantendienst maar volgens mij is er daar niemand bekwaam om dit op te lossen. Vriendelijke groeten,Paul
Vandaag reageer ik naar een leverancier omdat hij me mail stuurt met een verwijzing naar een bijlage, maar ik zag geen bijlage. Ik consulteer meestal mijn mails op mijn laptop (windows 10, standaard mailprogramma, skynet-mailbox geconfigureerd met imap.Ik krijg de reactie dat de mail nochtans met bijlage verstuurd is.Nogmaals nakijken. Geen bijlage te zien in standaard mailprogramma. Mail bewaard als eml-bestand, 85Kb groot.Toch maar eens bekijken in webmail. Damned! Wel een bijlage te zien. Mail bewaard als eml-bestand, 289kb groot.Ik heb bij andere mails in Windows 10 Mail nog nooit een probleem gezien van ontbrekende bijlagen. En zeker niet dat ik ze dan in Webmail wel zou zien?Wie kan me uitleggen hoe dit kan? Dank bij voorbaat Eddy
kan me iemand helpen?ik heb een wifi toestel die ik probeer via wifi te verbinden met mijn gms.het gaat over een esolar AIO3 module, die geïnstalleerd is op de omvormer van mijn zonnepanelen.de bedoeling van dit toestel is om de gegevens mbt verbruik en opbrengst op te volgen op mijn gsm.de verbinding werkt enkel via een hotspot van mijn 4G aangemaakt op een andere gsm, maar niet met de wifi.na meerdere pogingen, zonder succes, om dit op te lossen met techniekers van proximus, heb ik zelf ontdekt dat ik kan deze toevoegen via de portmapping van de wifi toestel. Bij het opslaan van deze gegevens krijg de onderstaande foutmelding.heb ik iets verkeerd ingevuld?
Ik heb een breedbeeld tv formaat 21:9. Netflix en prime desktop passen zich aan dit beeldformaat aan. Pickx is niet schermvullend maar staat links op mijn scherm in een 16:9 formaat. Oplossing mogelijk ?
waar kunnen klanten terecht om een voorstel in te dienen. mijn voorstel is, proximus je wilt de grootste zijn maar je loopt wel achter want alle concurrenten hebben visual voicemail
Hoi,Kan de tv gids aub aangepast worden, deze klopt niet.Dit is vervelend als je tv wil kijken alsook wanneer je iets opneemt en je mist het laatste stuk van je opname omdat de uren niet overeenkomen. Zelfs hier op de site klopt de gids niet. Wat heb je er dan aan?? Het minste wat je mag verwachten na een dure rekening is ten minste te kunnen zien wat je wou opnemen.Ik lees hier dat dit al veel vaker een probleem is. Gisteren kreeg ik te horen dat ik mijn decoder moest herinstalleren en het dan opgelost moest zijn. Deze info klopt helemaal niet en is dus een nutteloze actie.
Ik probeer een 3de tv aan te sluiten. Na bericht connectie geslaagd krijg ik scherm met melding Error number : sys_15wat is juist het probleem en hoe kan ik dit verhelpen ? ik hoor het graag nancy
Ik heb vorige week, op reis in Oostenrijk, gemerkt dat ik noch kon bellen, noch kon opgebeld worden op mijn Apple12 smartphone. Mobiele data en dataroaming stond aan, Proximus zegt dat het probleem niet bij hen ligt. Heeft iemand anders dit al voorgehad in het buitenland? Kan het aan de telefoon liggen? Of aan de simkaart?
Deze morgen problemen met DNS resolving via Proximus servers. Nslookup richting google.be duurt zeer lang of geeft time-outs. Proximus router herstart, zelfde probleem. Manueel veranderen op de clients naar 8.8.8.8 lost in dit geval het probleem op. Spijtig genoeg kan ik dit niet aanpassen op m’n bbox.Hopelijk ook geen Ddos aan de gang zoals in NL.
Kan ik mijn mailadressen met een eigen domeinnaam (momenteel nog bij een andere provider) integreren in proximus mail van mijn Business Flex pack? Indien ja, is dit inbegrepen in dit pack of zijn er kosten aan verbonden?
Heb mijn V5 afstandsbediening universeel gemaakt voor mijn nieuwe TV, maar het geluid kan ik er niet mee regelen. Moet de originele afstandsbediening daarvoor gebruiken.
Ik heb sinds vandaag geen internet en tv meer, heb reeds een reset uitgevoerd maar het 2de lampje van de decoder blijft maar pinken en buiten het lampje van de power en wifi brand geen enkel ander?
We wonen op nog geen 600m van de GSM mast te Laarne (Keistraat) en hebben sinds enkele dagen slechte ontvangst van mobiele telefonie (gesprek wordt verbroken/gesprek valt tijdelijk weg). Op vlak van signaalsterkte hadden we vroeger regelmatig 4 streepjes (=max) op het scherm van de mobiele toestellen met daarbij aanduiding van 4G of 5G, maar nu geraken we nog tot 1 of soms 2 streepjes en regelmatig 3G. Zou er een probleem kunnen zijn met die zendmast? Is het mogelijk dat iemand van de technische dienst van Proximus dit nakijkt? Alvast bedankt.
Hallo ik heb zopas 3 of 4x extra mobiele data aangevraagd vh nummer eindigend op 003. Ik zou dit echter willen annuleren en het abonnement v dit nummer aanpassen naar maxi.Kan dit nog? Onze factuur vervalt telkens einde maand. Of wacht ik beter tot begin volgende maand?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.