Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Ook ik krijg al enkele maanden hoge aanrekeningen door demon games. Kan u dit blokkeren aub? En da bedragen met terugwerkende kracht terugbetalen?
Vorige woensdag kocht ik via de webshop een iPhone 13 pro max met abonnement. Geen track and trace doorgekregen. Na meerdere keren te bellen met de proximus klantendienst zeiden ze me dat die geleverd was in de door mij gekozen afleverpunt. Naar het afleverpunt geweest, er is daar niks toegekomen. Na opnieuw te bellen zeiden ze me dat er geen order openstaat en ze geen idee hebben over wat er fout loopt. Ik heb de orderbevestiging gekregen, netjes de betaling gedaan en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wacht ondertussen al 7dagen en na ongeveer 10 maal te bellen naar de klanten dienst nog niks wijzer geworden. Ze zouden me terug bellen binnen de tien dagen. Wat voor mij uiteraard niet acceptabel is. Graag een duidelijke uitleg over deze wanpraktijken.
Ik heb begin augustus aangevraagd om Fiber Flex van Proximus te worden.GSM was meteen in orde, maar de aansluiting voor tv en internet kon pas eind augustus (26/8) gebeuren.26/8 verlof genomen maar geen technieker geweest, hoewel wel bericht dat hij zou komen de dag ervoor.Contact met klantendienst én in shop zelf: niemand kan me zeggen wanneer ik aangesloten zou worden.Afgelopen week nog maar eens klantendienst gebeld en enkel antwoord: er is een ticket voor u gemaakt, eind deze week wordt u zeker gecontacteerd. Niet dus…Ik weet het dus niet meer nu… ongelooflijk dat dit kan… Ironisch genoeg wilde ik overstappen naar Proximus, omdat ik bij Telenet niet tevreden was over de service. Had niet kunnen denken dat het hier nog veel erger zou zijn.Wie of wie kan me helpen??
Hallo, Ik wil het internet uitbreiden met devolo powerlines om uiteindelijk die powerlines aan te sluiten op een TP-Link router. Helaas na talloze pogingen ben ik er niet ingeslaagd om dit te doen lukken. Ik ben vrijwel zeker dat het aan de powerlines ligt.Is het omdat deze powerlines niet compatibel zijn of niet werken met Proximus, of dat ik ze verkeerd aansluit?
Sind enkele dagen ben ik in het bezit van een TV Box V7. Na veel heen en weer getelefoneer met de storingsdienst werkt het toestel naar behoren.Doch wanneer ik de TV Box aanzet via de afstandsbediening gaat mijn TV Toestel niet automatisch mee aan, alhoewel dit in het begin van de week wel zo was.Waarschijnlijk is door 1 van de vele resets die gevraagd zijn er iets mis gelopen.Ik kan mijn TV Toestel wel aan-/uitzetten via de TV knop op de afstandsbediening
Zowel op mijn iPhone (12 pro max), als die van mijn partner (x), ontvangen wij sedert een aantal dagen vele honderden Mb aan onzichtbare pushmeldingen op mobile data, ook terwijl we op wifi aangesloten zijn én wifi assist uitstaat. Bv. >!00 Mb op 1 nacht, terwijl geen enkele zichtbare pushmelding is binnengekomen. Draineert ook in ijltempo de batterij. allen bij uitzetten van mobile data kan dit worden gestopt. Wat is hier aan de hand?
De titel mag duidelijker, denk ik. ;)Vooral tijdens het kijken naar opgenomen programma’s ondervinden we af en toe dat het beeld zwart is en voor een deel gevuld wordt met blokjes. Het is niet echt storend en duurt ook maar heel even. Als je net met de ogen knippert heb je het zelfs niet gezien.En het is ook niet iedere opname. Het gebeurt gewoon “random”.Zou het aan de opnames liggen, aan de lijn misschien?Of zou er een verband zijn met onze nieuwe 55” (Samsung NeoQLED) 4K TV? Voordien op onze 32” Sony hadden we het immers niet.Ter info: decoder is de goede ouwe V5 met harde schijf, aangesloten op een BBox3 via het bedraad netwerk (kabel)De standaard tips (herstarten) zijn al gebeurd, maar brengen geen soelaas, temeer omdat er geen regelmaat in zit.
Zoals velen heb ik alle forum afgeschuimd. In eerste instantie heb ik zelf geprobeerd de voicemail op de kaart van mijn moeder uit te schakelen. Dit zou (op een ulta omslachtige manier) moeten gaan als je een account aanmaakt. Dit heb ik gedaan. En bij de voicemail aangeduid dat dit nee moest zijn. Er gaat dan een wieltje draaien (alsof er iets blijft hangen) op de plaats van de schuifschakelaar ja/nee. Tegelijkertijd komt er een melding dat dit enkele duren kan duren, dus je wacht geduldig af. Na enkele uren geprobeerd en ik kom natuurlijk nog op de voicemail van mijn moeder uit. Dezelde dag heb ik het nog 2 x geprobeerd, tevergeefs.We hebben gebeld naar de klantendienst. Tevergeefs.Mijn zus is zelf naar de proximuswinkel geweest (waar ze zeiden dat ze de voicemail uitgezet hadden.)Niet gelukt.Via de klachtendienst online geprobeerd => niet gelukt, want dit wordt beantwoord door een automaat die de vraag NIET begrijpt, zelfs na 5 x opnieuw formuleren en je wordt niet zoals op norm
Kan men op heden een wpa3 wifi booste rof accespoint met wpa3 wifi key gebruiken met bboxv3+ sagem????Kan de cpu bboxv3+ overweg met wpa3 alliance???Of kan die enkel overweg met wpa2 aes256???
Geachte,Bij het verzenden van een email via Proximus webmail, komt het verzonden bericht niet in de map “Verzonden” terecht. Ook in andere mappen vind ik het niet terug.Ook krijg ik regelmatig de foutmelding, Ik heb de poort nagezien en de bovenstaande gegevens zijn nochtans correctIemand een oplossing voor die problemen?Alvast bedankt voor uw reactie,MVG
Beste, sinds enige tijd hapert het beeld bij opgenomen programma’s. (geblokt en haperend) - er is gewoon niet naar te kijken. Ook bij ‘herstarten’ doet zich dat soms voor. Wat kan hier het probleem zijn?
Vandaag wil ik mijn verbruik bekijken en zie ik dat Proximus vrolijk aankondigt dat het “In een nieuw kleedje zit”. Minder leuk voor de klant is dat hij/zij/…/ alle producten en diensten terug moet opladen. Als ik dat dan probeer krijg ik keer op keer een foutmelding, in het Engels uiteraard. Dit hou je toch niet voor mogelijk. Ik kan hier echt niet bij: de klant met een hoop gedoe opzadelen en het verkopen als “een leuk nieuw kleedje”. Kafka kom terug!
Hallo, Kan iemand de phonemail inschakelen voor mijn vaste lijn.Gechat en getelefoneerd maar er is niets gebeurd.
Hallo, Vandaag mijn nieuwe Android TV Box geïnstalleerd en ogenschijnlijk alles in orde.Tot ik opgenomen programma’s wou bekijken… Ik zie wel alle titels, datum enz maar als ik de film activeer om te bekijken komen er enkel duizenden gekleurde spikkeltjes op het scherm die dan veranderen in een wit scherm.De programma’s zijn zeker niet verloren want ik kan ze wel bekijken op mijn 2e V5mini op een ander scherm.Is dat een bepaalde instelling die moet aangepast worden? Iemand raad?Alvast bedankt
Ik woon in Maldegem en zie dat het ganse dorp open ligt voor een nieuwe fiber buis aan te leggen. Naar mijn weten ligt deze van Proximus hier ook al. er word ook huis aan huis gegaan om de aansluiting te promoten terwijl ik hier niemand zie van proximus. heeft Proximus hier dan geen kans meer om nieuwe of bestaande klanten aan te sluiten of aan te werven? Blijkbaar maken ze de mensen wijs dat de aansluiting gratis is en dat ze mogen kiezen bij welke provider ze willen aansluiten. Ik begrijp deze situatie niet🤨
Ik ben al meerdere weken bezig met het proberen in te loggen op de cloud, zonder succes.Ook al meerder malen naar Prximus gebeld, maar die haken gewoon in bij het 'doorschakelen naar iemand die kan helpen'.Bij de activatie van de cloud account krijg ik foutmelding "fout. Het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen"Misschien kan iemand me via deze weg helpen? Sven
Via sms ben ik op de hoogte gebracht dat het onbeperkt surfvolume zou wegvallen in September. Hier krijgen we dus 11GB voor in de plaats, en voor een jaar lang ook nog 10GB per maand extra. Alleen dat laatste zie ik nergens staan. Normaal gesproken zouden we nu dus 25GB per maand moeten hebben, maar op de moment is dat 15GB. Graag een oplossing hiervoor! PS: hier heeft ook nog niemand op gereageerd -> https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/data-verbruik-niet-correct-53764/index2.html?postid=707171#post707171
Beste, Graag had ik een bug in MyProximus nog eens aangekaart (reeds melding via Shaker een op 2 augustus maar geen antwoord). Op mijn professionele MyProximus account kan ik zowel mijn diensten als mijn facturen niet zien. Geeft foutmelding bij diensten, en gewoon een 404 bij facturen. Ook via de app foutmelding “U bent ingelogd met een professionele account van uw werkgever. Daarom kunt u dit onderdeel niet beheren.” Ik ben nochtans beheerder en enige gebruiker. Ik had graag toegang tot mijn diensten en vooral de facturen. Door dit probleem kan ik ook de PublicWifi niet instellen. Kan hiervoor een oplossing gevonden worden? Ik heb al telefonisch contact gezocht met de hulplijnen (doorgestuurd naar de IT dienst zogezegd maar geen spoor van te vinden op de MyProximus opvolging) en via Twitter (werd aangeraden de Shaker te gebruiken). Mvg, Frederik Lecot
hallo, een klant heeft al 23 jaar 2 nummers, waarvan één pay & go dat ze jaarlijks herlaadt. dit laatste is door omstandigheden een paar weken te laat herladen, en is nu buiten gebruik. de klant wil dit nummer echter blijven gebruiken, of her activeren omdat dit nummer haar dierbaar is. Wat is de beste aanpak om dit nummer opnieuw aan haar toe te wijzen ?
Hierboven een staaltje PROXIMUS klantendienst, na via telefoon geen gehoor te krijgen heb ik het via chat geprobeerd. daar kreeg ik de melding dat ze de juiste persoon voor mij gingen doorschakelen, dit zou meestal binnen de vijf minuten gebeuren ?Na twee uur niets geen enkele reactie?Goe bezig daar bij PROXIMUS!Iemand toevallig het nummer van ORANGE?
Dus ik zit nu bij Orange maar ik ben van plan om bij proximus een nieuwe gsm met abonnement te kopen, namelijk de Xiaomi 11t pro.Nu mijn vraag is hoe de click en collect juist werkt en of ik mijn oude nummer kan behouden.Is het misschien beter om meteen naar de winkel te gaan en daar alles te weten te komen? Met vriendlijke groetenRobin
Beste,Mijn adres is al een paar jaar veranderd maar ik merk nu dat mijn adres hier niet veranderd is. Hoe wijzig ik dit? Mvg,Shauni
Eerst en vooral wil ik het goedkoopste plan hebben voor internet.Ik betaal nu veel teveel, heb onlangs ook digibox opgestuurd.Heb thuis enkel internet nodig.Gsm vanaf 5/9 op abonnement vh werk, gaat dit automatisch?Heb al formulier ingevuld bij nieuwe werknemer.Wordt mijn gsm abo dan automatisch verwijderd?
Is dit mogelijk ?Indien ja wat is het prijsverschil. Wij hebben de 3 TB niet nodig. Mvg. Roland
Ik ben vandaag de nieuwe android tv box in het pakjesautomaat gaan afhalen, Deze is mij ter vervanging van mijn v5 decoder met harde schijf opgestuurd, Ik had daar zelf niet om gevraagd, De v5 decoder werkt zonder problemen en vind de harde schijf heel handig,Ik lees ook op de website dat je opnames maar 60 dagen kan bijhouden op de nieuwe android box ? Dit is in mijn ogen niet echt een verbetering,Nu kan ik de opnames die op de harde schijf zijn opgenomen zolang bewaren als het nodig is en de opnames die op de server staan kan ik tot 3 jaar bewaren,Ik heb de nieuwe box nog niet geinstalleerd (had wel de cellofaanverpakking er al afgehaald), Is er een mogelijkheid om toch mijn oude v5 decoder met harde schijf te kunnen blijven gebruiken ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.