Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik kreeg vandaag ongevraagd een V7 decoder toegestuurd en op mijn vraag bij de chat van Proximus of mijn opnames verdwijnen bij de installatie van de V7 krijg ik als antwoord: ja alles wordt gewist! Nu lees ik hier op het forum dat de opnames van de laatste 60 dagen wél worden overgezet…. Welk antwoord is nu juist?
Ik heb vorige week een nieuwe modem aangekregen, echter hebben ze mij de B-box v3+ opgestuurd ipv de internet box. De Wifi-booster heb ik ook niet ontvangen.Kan ik dat via deze weg rechtzetten?
Ik ging op 15 september langs in een proximus shop om de Iphone 14 pro the pre orderen met abonnoment in de winkel aangezien dat mij het makkelijkste leek, dat zei ik tegen de medewerker en vroeg hij om mijn id kaart en na paar minuten iets in te geven zei hij dat hij een e-mail had gestuurd naar me en dat ik zo verder moest afhandelen. Ik vroeg hem wanneer ik die dan ging krijgen aangezien ik echt dringend een nieuwe gsm nodig heb, hij zei me “Vrijdag of zaterdag gaat u die ontvangen ze” dus stapte ik uit de winkel en keek ik vervolgens op mijn e-mail om gewoon een mail te krijgen met ‘extra informatie naar aanleiding van ons gesprek’ en dat was gewoon een link naar de pre order pagina op de website? Dat kon ik thuis toch ook gewoon doen? wat was het nut er van dan om naar de winkel te gaan en met een medewerker te spreken?Toen ik thuis kwam heb ik dan de IPhone 14 pro ge pre ordered en heb ik een bevestiging gekregen maar op die pdf staat er geen klantennummer op, en mijn iphone werd
Ik heb vorige week een nieuwe b-box ontvangen. Ik moest ook een afspraak maken om een technieker langs te laten komen. (Waar ik nog wel een 14 dagen op moet wachten)Mijn vraag is: kan ik die b-box 3V+ niet gewoon zelf installeren in de plaats van die b-box 3?
Ik heb vandaag mijn particulier pack laten omzetten in een business pack via de telefonische klantendienst. Echter is mijn BTW nummer niet gevraagd geweest en zal het ook niet op mijn facturen voor mijn vennootschap staan, wat een probleem is. Wat is de makkelijkste manier om dit te laten rechtzetten? Alvast dank!
Hallo, allereerstIk heb iPhone 14 pro max besteld op 9 septemberIk heb de telefoon die ik op 16 september had moeten kopen nog steeds niet ontvangenIk bel de klantenservice op maandag 19 september, ze zeggen dat ik morgen zeker de telefoon heb.klantenservice zegt altijd dat mijn bestelling mij zal bereikenen het geeft me geen eerlijk antwoordhij praat alsof hij me bespotNa dit incident ga ik naar de winkel en de medewerker daar zegt dat ik de telefoon donderdag zal hebben.Nu vraag ik waarom je niet eerlijk bentof waarom uw medewerkers zo respectloos zijn?Ben ik schuldig als ik mijn recht zoek?Ik vraag het nogmaals, echt, wanneer zal mijn bestelling aankomen?
Vandaag volgens proximus en de app op een dikke 10 min 5.2 gb mobile data verbruikt terwijl gsm aan het opladen was(en ik ergens anders was ) ! en de auto updates afstaan!! en ik thuis automatisch op wifi-netwerk overschakel 🤔om 9:01 bericht er rest ng 4.6 gb vn je pakketom 9:14 bericht dat mn mobile data op is om 9:15 dat ik al 10€ extra heb verbruikt om 9:15en wa sec dat ik al 10€ extra heb verbruikt om 9:15 dat ik 25€ extra heb verbuiktom 9: 16 dat ik 60€ extra heb verbruikten dat ik nu geen mobile data meer kan gebruikenom 9:16 en wa sec later 50€ extra heb verbuiktom dan 9:16 en ng wa meer sec later bericht van 48€ extra #proxislet #wagonzerondoen #deeskannie #proximus #daisbekanevenrapasmentelenetinternet
Hey, ik wacht momenteel al bijna een maand op antwoord op mijn email. Referentie: 51201141. Ondertussen ook al twee maanden zonder mijn gsm waarvoor ik betaal… via chat laten ze mij altijd weten dat ik binnenkort antwoord krijg en dat het momenteel bij de dossierbeheerder zit???
Beste, blijkbaar wordt er sinds een tijd een third paty service ‘moxi games’ aangerekend via mijn factuur. En dit via het telefoon nummer v mijn minderjarige zoon. Hoe pakt ik dit aan ? Hoe kan ik dit recupereren ? Bedankt om dit te bekijken. Tim
Bestaat de mogelijkheid om een infrarood antenne aan te sluiten op de tv decoder type V6 ( merk Huawei) ? Zoja, welke infrarood antenne werkt of is koppelbaar met de tv box V6 ?
Ik gebruik een Microsoft Surface Duo smartphone (Android) in combinatie met een Proximus abonnement. Blijkbaar werken VoWifi, VoLTE en HD Voice niet op dit toestel in combinatie met Proximus. Het toestel heeft deze mogelijkheden echter wel. Volgens Orange zou dit op hun netwerk wel werken. Kan dit worden nagekeken aub? Wij wensen meerdere exemplaren in te zetten van dit type smartphone zonder te moeten overschakelen naar een andere provider voor optimale ontvangst van oproepen en optimale geluidskwaliteit te kunnen krijgen.
Ik zou graag de slimme dienst "weergave oproeper" stopzetten. Ik heb het al geprobeerd via 1989 maar dat lukt niet. Kan iemand mîj daar bij helpen?GroteRita
ik kan mijn nieuwe proximus simkaart niet actveren via itsme en bankkaart doordat er een bericht word verstuurd ,maar ikmoet de simkaart nog activeren
Op 31/7 /2022Verdwijnt E Sports One uit het aanbod ….Tijd om eindelijk iets deftig aan te bieden ….
Ik kijk nog al graag naar Discovery Science, nu gebeurt het al eens dat ik die zender niet onder cultuur en kennis of onder entertainment vind, maar wel bij alle zenders.Echter op dit ogenblik vind ik hem helemaal niet terug… Nog iemand problemen? Ik kijk via browser Google Chrome op laptop...
Hallo,Op 1 november verstrijkt de geldigheid van mijn pay&go kaart en wordt die gedeactiveerd.Gisteren ben ik dan overgestapt naar een Mobilus M abonnement maar als ik bij ''producten'’ in mijn proximus account ga kijken staat er onder Mobilus M '’verbruik 5 dagen resterend'’.Betekent dit dat mijn kaart nog steeds wordt gedeactiveerd?
Hey,ik heb gisteren via de klantendienst van proximus een iphone 14 pro besteld. Ik kreeg een bevestigingsmail maar met het verkeerde levering adres… In heb dan teruggebeld om dit te laten aanpassen maar ik heb geen nieuwe bevestigingsmail ontvangen en ik weet niet of het nu aangepast is of niet… Kan er iemand mij helpen aub?
Hoe komt het dat ik niet kan inloggen op MyProximus?Zowel op website als op GSM.Mijn inlog (email) en wachtwoord wordt niet herkend. Ondertussen het wachtwoord al enkele malen opnieuw gewijzigd en zelfs een mail ontvangen dat alle communicatie via mijn proximus mailadres loopt. Steeds moet ik de via Authentic ator de veiligheidscode invullen voor het lukt op mijn computerf en gsm.
Begin augustus zou Proximus een nieuwe TV box opsturen , we zijn eind september en nog niks gezien , was dit een nepmail die ik ontvangen heb ? graag bevestiging , met dank walter
Proximus heeft sinds een week of 2 (begin augustus 2021 ) de lay-out en de werking van hun mailprogramma gewijzigd.Ik ben niet tevreden over dit nieuwe mail gereedschap van Proximus.Alles verloopt ook veel trager.Als je iets verzend dan staat het later ook ALTIJD bij “Concepten” … als je dan op “concepten” klikt dan komt er steevast “Er is een vergissing of zoiets” en dan verdwijnt het bericht ineens.Dus telkens moet je gaan checken wat daar weer bij concepten is komen staan. Als je iets verzend, dan wordt de tekstgroote en type veranderd, vooral steeds die eerste lijn.Als je spaties toevoegd in je tekst, tussen de verschillende regels, om één en ander duidelijk in je tekst te laten overkomen, dan zit na het verzenden (in vak verzenden) alles op een hoopje geplakt.Als ik reply krijg van de verzonden mail dan zit inderdaad alles op een hoopje … en een deel met kleine lettertjes … precies prutswerk !!Deze aanpassing is NIET grondig nagekeken of getest vooraleer dit werd gelanceerd .
613 xxxxx37 nr 03 77xxxxx169 september 3u30 viel ons signaal uit. Geen wifi, geen tv, niks. Gebeld naar klantendienst: er zou iemand langskomen. 1 gsm van de 4 volwassenen hier in huis kreeg free mobile data.12 sept. Kwam idd iemand : probleem ligt op straat. (Kregen hiervan brief waarin stond dat hij my Proximus zou hebben uitgelegd. Dat is echter een leugen) Er wordt beloofd dat er iemand anders komt.15 sept. Kwam idd weer iemand, kwam zeggen dat hij het probleem op straat gevonden had en deed verder niks.17 sept. Opnieuw gebeld naar klantendienst, ze gaan het onderzoeken.19 sept. Opnieuw gebeld naar klantendienst en boos gemaakt. 2e gsm krijgt free mobile data. Er zal iemand komen op 22 sept.22 sept. Komt er niemand. Gebeld. Ze verzekeren dat er toch nog iemand komt.23 sept. Telefoon naar techn. dienst : technieker is ingepland en ja hoor, om 16u30 is alles in orde.De free mobile data werkte niet goed: tv programma's duurden bijna dubbel zolang door de storingen. Wanneer de 2 person
Hallo, ik heb mijn abonnement bij proximus stopgezet, nu wil ik de decoders , modem, wifibooster terug sturen maar ik heb geen labels in mijn bezit, hoe kom ik aan die labels ? Danku mvg, Frank
Ik heb deze middag een Mobilus M abonnement afgesloten. Nieuwe GSM + nieuw nummerNummer: 0471xxxx36simkaartnummer: 210044xxxx203 Telefoon herkent simkaart niet. (3 uur geleden gekocht). Ondertussen al uur aan het wachten in chat box en aan de lijn…. Op APP staat dat alles in orde is… niet dusKan iemand mij eventueel helpen aub? Ik moet voor het werk dringend bereikbaar kunnen zijn. Alvast bedankt!
Als ik twee oproepen wil samenvoegen, dan krijg ik de melding ‘vergaderoproep niet mogelijk’ onderaan het scherm. Dit is ooit wel mogelijk geweest, sowieso ofwel voor inkomend + uitgaand, alsook voor uitgaand + uitgaand. Kan het zijn dat dit niet (meer) actief staat op mijn nummer in mijn profiel?Ik heb het getest op 3g + 4g + vowifi.
Beste, Op 01/09 heb ik voor mijn bedrijf het ‘Business Flex Essential’ pack met 2 ‘Business Mobile S’ GSM-nummers via jullie website besteld. op 19/09 is de installatie hiervan gebeurd, maar tot op heden kan ik nog steeds geen producten in ‘MyProximus’ zien, noch kan ik er hier zelf manueel aan toevoegen. Wanneer ik op “klik hier om je producten toe te voegen” klik, krijg ik de volgende melding: “Dear user, the web page you are looking for could not be found… due to a technical problem it is temporarily not possible to access this application”). Kan iemand mij hiermee helpen, aub?Alvast bedankt.Mvg,David
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.