Skip to main content
Beantwoord

Vergaderoproep niet mogelijk

  • July 3, 2022
  • 13 reacties
  • 601 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik twee oproepen wil samenvoegen, dan krijg ik de melding ‘vergaderoproep niet mogelijk’ onderaan het scherm. Dit is ooit wel mogelijk geweest, sowieso ofwel voor inkomend + uitgaand, alsook voor uitgaand + uitgaand. Kan het zijn dat dit niet (meer) actief staat op mijn nummer in mijn profiel?

Ik heb het getest op 3g + 4g + vowifi.

Beste antwoord door JLPS_

Vandaag telefoon gehad: na een portering duurt het blijkbaar 90 dagen vooraleer deze optie actief staat. 

Duidelijk, maar jammer en een beetje vreemd & onlogisch.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Martin
  • July 3, 2022

Ter info: maandag komen de Prox medewerkers terug langs en kunnen dit dan checken voor u.

NB: wel is de helpdesk bereikbaar tijden het weekend.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • July 3, 2022

Voor zover mij bekend is enkel ProxiComfort standaard voorhanden in residentiële mobiele abonnementen

Oproepen beheren | Proximus

Op de business website wordt evenwel melding gemaakt van onderstaande om conferenties op te starten

Hoe organiseer je een conference call op smartphone? | Proximus

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • July 3, 2022

Ah, ja, straf, nu zie ik het ook.

Dat heeft toch al ooit actief gestaan bij mijn particulier Flex abo, maar het kan zijn dat de policjy gewijzigd is. Het zou handig zijn als dat terug mogelijk is :). Hopelijk kunnen ze hier een mouw aan passen...


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 4, 2022

@JLPS_  Op het moment kunnen we nog niet wijzigen door het recente order wat nog lopende is. Ik heb een dossier hiervoor aangemaakt en de beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • July 6, 2022

@Luc.M Bedankt voor de info. Ter info: het recente order is ondertussen verwerkt :).


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 6, 2022

@JLPS_ En dossier 50919964 is in behandeling, de dossierbeheerder brengt je op de hoogte. Groetjes, Heidi


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Antwoord
  • July 11, 2022

Vandaag telefoon gehad: na een portering duurt het blijkbaar 90 dagen vooraleer deze optie actief staat. 

Duidelijk, maar jammer en een beetje vreemd & onlogisch.

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • July 11, 2022

Hoe kan ik bovenstaand antwoord markeren als nieuw en juister >antwoord<?


Martin
  • July 12, 2022

normaal moet je onderaan een bericht het volgende zien staan:

en dus klikken op “Beste antwoord” om één bericht als beste antwoord aan te duiden

maar eens dit gebeurd is kan je dit niet veranderen en kan het alleen via een Proximus forummedewerker.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 12, 2022

@Martin done! @JLPS_ ik vraag toch even intern na of dit niet sneller kan. Ik hou je op de hoogte! Groetjes, Heidi


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 12, 2022

Dag @JLPS_ blijkbaar is deze optie enkel beschikbaar op de volgende abonnementen:

 

 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • July 12, 2022

Vreemd, een half jaar geleden werkte het voor mijn Flex 15 EUR probleemloos (voor out+inportering). Ik hoop dat het over 90 dagen toch actief komt te staan, het was handig :).


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • September 26, 2022

Ondertussen zijn we >90d verder en staat de optie 'vergaderoproepen' idd niet actief. Het zal dus standaard niet compatibel zijn met een particulier abonnement, maar de optie lijkt me zeker niet iets dat enkel pro-klanten gebruiken, toch? Misschien is het manueel toch te activeren als ik het hier heel lief vraag? 😇