Skip to main content
Vraag

Aanrekening - Moxi games (third party services)

  • September 27, 2022
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Beste, blijkbaar wordt er sinds een tijd een third paty service ‘moxi games’ aangerekend via mijn factuur. En dit via het telefoon nummer v mijn minderjarige zoon. Hoe pakt ik dit aan ? Hoe kan ik dit recupereren ? Bedankt om dit te bekijken. Tim

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 27, 2022

Dag @Tim_034 vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi


Martin
  • September 27, 2022

TBI: je klantenprofiel = → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2022

Heidi, Martin, ondertussen heb ik de ndoige gegevens aangevuld. Gelieve na te kijken en me op de hoogte te brengen hoe dit bedrag te recupereren. Bedankt. Tim


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 27, 2022

Dag @Tim_034 ik maak dossier 51338349 voor de achterliggende dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2022

Bedankt. Dat geeft me toch wat hoop ;-)