Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
gisterenavond iphone 14 met abbonement besteld. adresgegevens op de bestelbon kloppen maar wanneer ik de bestelling wil opvolgen wordt mijn toestel op een totaal ander adres geleverd.!!!!
Hallo, wat zijn de juiste instellingen voor Skynet en Proximus voor email? Vroeger was dit altijd via pop3 op thunderbird, is nu veranderd maar ik geraak er niet uit voor Skynet en Proximus email istellingen op Thunderbird. Help a.u.b. het gaat niet of ben ik verplicht om via imap te werken? Waarom is dit nu veranderd?In ieder geval dank bij voorbaat.Mij email: vanderdonckt.ph@skynet.be
Wat zijn de juiste mail instelllingen op Thunderbird voor pop3 op Skynet en Proximus mail? Is nu veranderd maar ik geraak er niet uit voor Skynet en Proximus pop mail op Thunderbird.Dank bij voorbaat.Help, wat zijn de instellingen op Thunderbird.
Hallo ik was gisteren naar 2 opnames aan het kijken op mijn V7 decoder. In totaal heb ik 5 keer volgende voorgehad: je bent aan het kijken en plots wordt het scherm zwart, ook geen geluid meer 1 van deze 5 keren kreeg ik de foutmelding P006 “dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld” de tijdsbalk is nog aanwezig als je “ok” drukt als je door- of terugspoelt zie je de opname nog wel in miniatuur maar eender waar je stopt, krijg je opnieuw het zwarte scherm enige oplossing: in de tijdsbalk kiezen voor “herstarten” en dan spoelen naar waar je gebleven wasVerder heb ik nog altijd sinds ik abonnee geworden ben (juli 2021), dat bij het zappen tussen de zenders ALTIJD de eerste 10 seconden beeld & geluid niet synchroon lopen. Na 10 seconden is het dan wel ok.Kunnen jullie eens kijken hoe dit kan gefixt worden aub? Zeer irritante kijkervaring op deze manier…ter info: ik heb zeer recent (ergens in de laatste 7 dagen al 2 keer een factory reset gedaan)mvgKenny
Ik krijg op MyProximus app steeds deze foutmelding bij ‘verbonden apparaten’Er zijn zeker 40 aangesloten apparaten 🙄heb fiber, nieuwe internetbox, twee v2 boosters (ethernet backhaul)
Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn, mijn Android TV decoder hangt vast op het boot scherm.
Elke dag moet ik de decoder 5 à 6x heropstarten, soms duurt het 20 min voor ik hem aan de praat krijg. Ik hoor de technieker het nog zo zeggen “mevrouw met deze nieuwe installatie op fiber totaal geen problemen meer” Ik heb de volgend problemen:regelmatig en op elke zender zwart beeld gedurende een paar seconden decoder gaat aan en na 5 sec terug uit (probeer dit zo’n 5x na elkaar) decoder start op, maar zegt dat er geen Ethernet verbinding is boodschap dat er geen verbinding is tussen TV en V7 sneeuw (ik wist niet dat dit nog bestond) bericht P130 TV is al eens in’t midden van de nacht opgestart mijn afstandsbediening van proximus is ineens niet meer compatibel met de Samsung TV terwijl die daarvoor wel in orde was (geluid kunnen we niet meer bedienen, maar moet via samsung afstandsbediening)Ben alweer bang wat het probleem vanavond zal zijn
Beste,Op de website MyProximus staat er al een paar weken de melding “Vervolledig je profiel, Controleer je e-mail, Klik op de link in je registratie e-mail” Ik heb nooit geen email gekregen daarover en de melding krijg ik niet weg op de website.Mvg,David
Vandaag -zaterdagnamiddag- valt de internetverbinding plots weg in ons buitenverblijf in de Belgische Ardennen.Als remote thuiswerker moet ik maandag ter plaatse telewerken.Na een eerste contact, en wat vragen om het probleem proberen op te lossen, met de vriendelijke en bekwame helpdeskmedewerker, wordt me gevraagd om een modemreset te doen die een half uurtje zal duren. Nadien zou ik teruggebeld worden om de checken of het probleem hiermee opgelost is.Helaas maakt de modemreset geen verschil en krijg ik een tweede helpdeskmedewerker te pakken die aangeeft dat het probleem mogelijk te maken heeft met bekabeling buiten.Het eerstvolgende ogenblik dat een technieker zou kunnen langskomen is op woensdag. Zoals ik al meldde: als remote thuiswerker moet ik maandag ter plaatse telewerken. Omdat het een buitenverblijf betreft zal er de overige weekdagen niemand aanwezig zijn.Na aandringen wordt naar een oplossing gezocht om alsnog ten laatste maandagmorgen een interventie te organiseren, maar
Mijn gsm schakelt voortdurend over op mobiel netwerk alhoewel ik over WiFi beschik. Telkens ik de WiFi terug selecteer gaat de tec naar mijn WiFi netwerk en even daarna gaat hij terug naar mobiel netwerk. En dat wil juis niet, ik heb tenslotte WiFi voor iets en de 5 gb va mijn gsm heb ik nodig als ik onderweg ben.Iemand een oplossing voor dit?
Beste, Enkele weken geleden ontving ik een mail met onderwerp ‘je nieuwe tv box komt eraan’. In de mail staat dat mijn oude tv box gratis zal worden vervangen en dat dit zou worden geleverd met Bpost in de loop van augustus of september.Tot op heden heb ik echter nog geen tv box mogen ontvangen. Ging dit om een spam mail of is proximus effectief bezig om de oude decoders te vervangen? Alvast bedankt voor jullie antwoord,Met vriendelijke groeten,Pieter VDS
Mijn Apple Mail meldt al een hele tijd “Inloggen mislukt”. Ik probeerde het te herstellen via jullie “E-mail instellen op je gsm, tablet of computer / Proximus”, maar wanneer ik in stap zes het wachtwoord invul zegt ie “Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt”.Kan je mij helpen?
Beste,ik krijg een foutmelding (404) bij het openen van mijn facturen tab. ik heb verschillende browsers geprobeerd, cookies gewist en ook via de app, maar overal hetzelfde probleemKan hiervoor een oplossing gevonden worden? Vorige maand heb ik hierdoor ook reed mijn factuur met vertraging moeten betalen (niet zichtbaar en pas na betaaldatum thuis aangekomen...) Mvg,
Korte schets,bestelling geplaatst en betaald op 14/09. Enkele dagen later telefoon van Proximus dat mijn bestelling geannuleerd word en ik mijn geld terug krijg. ik heb de betaling gedaan in combinatie met kortingsbonnen ter waarde van 400€. Enkele dagen later krijg ik het rest bedrag terugbetaald maar de 400€ ontbreekt. heb al meerdere keren contact gehad met de klantendienst en er zou blijkbaar een dossier zijn. Ze zeggen me dat iemand contact met me zal opnemen maar dit gebeurt dus niet.
Beste, Afgelopen weekend kocht ik als zelfstandige een iPhone 14 Pro aan en heb hiervoor nog geen factuur mogen ontvangen. Zou het mogelijk zijn dit via mail te verzenden? Is het bijkomend mogelijk om een biz mobile M subscription te koppelen aan een zakelijke account? Als ik op ‘Producten toevoegen’ klik in mijn zakelijke account word ik geredirect naar een login pagina waarna hij vasthangt. Alvast bedankt,Met vriendelijke groeten,Jonas
Sedert paar maand werkt de reactie van de afstandbediening/tv zeer traag. Als ik post ingeef komt deze na een 2 tal sec op beeld.Daardoor verandert de overgang naar tv zenders ook traag. Ook bv doorspoelen lijkt traag te werken. Beeld blijft gewoon stilstaan.Het is niet onoverkomelijk , maar als je anders gewoon bent. Al reset gedaan van alle toestellen.
Beste op 9 september een iPhone 14 pro ge preorderd met als leveringsdatum 26 september dit kan ik bewijzen op mail( orderbevestiging )en betaling via de bank vandaag 26 september bel ik naar de klantendienst om te vragen of het geleverd word en krijg ik als antwoord geen enkel probleem er zit wat vertraging op bij Bpost waarschijnlijk om dan s avonds een mail te krijgen van jullie dat het toestel tijdelijk uitverkocht is Natuurlijk ben ik zwaar teleurgesteld in jullie gang van zaken want ik ben niet de enigste zo te zien ben eens benieuwd met wat voor antwoord jullie nu zullen afkomen en vraag ik mij af hoelang ik nog moet wachten op het toestel
Bij het opstarten van mijn televisie en decoder krijg ik wel beeld maar geen geluid.opnieuw opstarten doet niets, HDMI kabel uittrekken en opnieuw insteken helpt ook niet.Wat nu?
Ik heb volgens de documentatie alles goed ingesteld op mijn OnePlus 10. De documentatie was trouwens heel duidelijk. Maar ik kan nog steeds geen gesprek voeren binnen in (het té goed geïsoleerde) huis! Ik heb verschillende WiFi-netwerken geprobeerd. Moet er nog iets anders gebeuren? Moet je een speciaal abonnement hebben?
Extreme sports verdwijnt uit het pakket vanaf 30/11Het zal weer zijn zoals steeds …. buiten onze wil...of de zender wordt nier meer aangeboden..
vroeger bestond er onder products een mogelijkheid om je mailboxen te bekijken en/of pw aan te passendeze optie is verwijderdop proximus webmail , kan je je pw resetten met een mail naar je jezelf.. maar indien je je pw niet meer hebt ? en niet kan aanloggen op webmail ?volgens de help pagina - onder products - mail mail opties ?????????op je gsm ?1; heb geen gms ??? gebruikersvriendelijk is nog ver te zoeken.45min aan de telefoon en kunnen het ook niet.mail account verwijderd aangemaakt - 24h wachten ..en als je nu een dringende mail moet beantwoorden ???alvast bedankt voor enig antwoord, Guy
Hallo, Graag had ik graag mijn huidige Bbox3 (is geinstalleerd in januari 2014) omgewisseld met een Internet Box. Reden : Lager stroomverbruik Wifi6 (wij wonen in een groot huisIk weet het het in het begin niet mogelijk was dit te doen, maar kan dit ondertussen al? Dank!
Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van Familus pack naar Fiber Flex en dit zonder problemen of installatie kosten maar deze maand krijg ik een factuur waarin staat dat ik 22 € extra moet betalen voor internationale oproepen.Ik begrijp niet hoe dit berekend wordt !! In mijn oude Pack waren internationale calls na 17 uur en tijdens week end inbegrepen, en ik heb niet gevraagd om deze dienst op te zeggen, en niemand heeft me verteld dat iets wordt veranderd in mijn nieuwe abonnement.Er wordt gezegd dat niets veranderd en dat je een betere internet verbinding krijgt .Mijn vraag is waarom is de dienst van internationale calls van mijn oude abonnement uitgeschraapt zonder dat ik het weet en ik hoop dat ik meer informatie en meer uitleg krijg voor mijn situatie.Alvast bedankt.
gisteren gaf mijn nieuwe werkgever me een simkaart van proximus,ik kreeg gisteren ochtend bericht via sms dat mijn nummer overgezet is van orange naar proximus, momenteel is het orange nummer uitgeschakeld maar ik kan de sim van proximus niet registreren,ik kan niet bellen naar de klantendienst natuurlijk want de gsm werkt niet ik heb mijn gsm nummer en simkaart nummer in mijn profiel getipt kan iemand dit in orde brengen aub?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.