Skip to main content
Beantwoord

Vervolledig je profiel

  • October 4, 2022
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Beste,

Op de website MyProximus staat er al een paar weken de melding “Vervolledig je profiel, Controleer je e-mail, Klik op de link in je registratie e-mail” Ik heb nooit geen email gekregen daarover en de melding krijg ik niet weg op de website.

Mvg,

David

Beste antwoord door DaisyS

@Devotedscorpion Ik vermoed dat dit een bug is. In het systeem ziet het er allemaal uit zoals het hoort.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 4, 2022

@Devotedscorpion Zie je je producten staan?


@DaisyS  Ja, al mijn producten staan op de site.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 5, 2022

@Devotedscorpion Krijg je ook een melding in je MyProximus app? 


@DaisyS In de MyProximus app krijg ik daarover geen melding.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 5, 2022

@Devotedscorpion Ik vermoed dat dit een bug is. In het systeem ziet het er allemaal uit zoals het hoort.