Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Ik ben verre van tevreden over het reilen en zeilen bij Proximus:26 sept: Rij ik met wagen naar Proximus Roeselare om prepaid om te zetten naar premium abonnement.28 sept: ik bel klantendienst, ik kan nog steeds niet bellen29 sept: idem30 sept: idem1 okt: idem3 okt: idem4 okt: Met auto naar Proximus Nieuwpoort. Ze kunnen me niet helpen want dossier loopt. Die dag heb ik dan eindelijk netwerk. Dit na in totaal 3,5u aan telefoon hangen, 2u in de auto/105 km rijden.Hoeveel moeite moet men eigenlijk doen om klant te worden?Alsof dat nog niet genoeg was, krijg ik nu plotseling demon games aangerekend via Proximus. Ik heb dit nergens toegezegd! Ik ga dat dus ook niet betalen. Nog nooit meegemaakt in de voorbije 4 jaar bij Telenet. Na een week Proximus heb ik het al vlaggen. Graag reactie, anders ben ik terug naar Telenet! MvgDieter
Graag wou ik even vragen of er nog mensen zijn die via de telefonische klantendienst de belofte krijgen dat er een creditnota opgemaakt gaat worden . Ik bel met een klacht , ze beloven me een creditnota maar moet dan wel eens terugbellen wanneer ik de betreffende factuur ontvange heb. Bel ik terug wanneer ik mijn factuur ontvangen heb en dan kan er plots geen creditnota meer gemaakt worden ?! Ook kan niemand me vertellen waarom er een bepaalde aanpassing in het abonnement gemaakt is bij mijn eerste telefoontje ?
Mijn vriendin kreeg net fiber. ik vind nergens de gegevens om in de router in te loggen. Waar vind ik die?
Vandaag kregen wij de sleutels als trotse eigenaars van een nieuw huisje, hoera!Na het vertrek van de vorige bewoners, (die TN klant waren) kon ik echter nergens een stekkerdoos/kabel van een ‘klassieke’ vaste telefoon vinden.Omdat ik een afspraak heb voor Easy Switch, waarbij er een technieker komt op 31/10 (eerste dag dat we er wonen), heb ik even naar de 0800 helpdesk gebeld met de vraag of men daar kon zien hoe het op dat adres is gesteld.Het antwoord was een beetje vaag in die zin “ik kan zien dat er in het verleden wel activiteit van PX is geweest op dat adres.” Ik ga dus maar van het beste uit dat er ergens een aansluiting is (desnoods weggewerkt na interieur renovatiewerken).Maar hoe weet ik dat zeker? Als de technieker die dag komt en er is geen aansluiting voorzien, dan vrees ik voor lange tijd zonder tv/internet, ofwel voor omslachtige en dure infrastructuurwerken te staan (kabel trekken, de boel opbreken van de straat…? Mss moeten we dan wel TN-klant worden??Het huis dateer
Beste, mik heb al 2 weken geen aansluiting en jullie beloven elke keer aan de tel. dat binnen 24 uur weer actief zal zijn. Dit is geen service. Ik heb een winkel en ben 2 weken niet bereikbaar. Waarom kunnen jullie mij niet helpen? Volgens jullie collega is een kwestie van aansluiten vanaf afstand.
Beste, Graag zou ik een 1-malige aanvraag doen om mijn factuur nr. 7247565859 uit te stellen.Deze factuur vervalt 19/10/2022. Echter kan ik pas 21/10/2022 betalen. Het gaat omtreffend mijn internet abbonoment. Zou dit mogelijk zijn? Met vriendelijke groeten,
Ik ben van plan een smartwatch met LTE te kopen. Hiervoor heb ik een eSim nodig.Wel wil ik hetzelfde telefoonnummer gebruiken van mijn smartphone.Ik heb momenteel een pack bij proximus waar mijn mobiel abonnement inzit.Is zo een eSim gratis? Of word de prijs van het abonnement verhoogt? Of..?
Mijn vader is overleden en ik wil zijn account bij MyProximus deleten. Dat lukt langs geen kanten, want ik krijg nog steeds emails.Ik wil daar van af.
Klantennr. Proximus : 29565522Op 14/09 een nieuw contract afgesloten op plaatselijk Belfius-kantoor in het kader van de (tijdelijke) samenwerking Proximus/Belfius.Dezelfde dag 3 mails ontvangen van Proximus waaronder ook de bevestiging voor installatie op 29 september 2022, tussen 09u00 en 13u00 (Ref. 236872559).Heden zijn wij 11 oktober en hebben wij nog steeds niemand gezien of gehoord. Na meerdere contacten met de klantendienst, met vele beloftes (wij contacteren u vandaag nog terug, e.d.), is er, tot op heden, nog steeds geen reaktie.Een beetje wachten is geen groot pobleem - Een beetje langer wachten, is ook nog geen probleem - Maar volledig genegeerd worden, vind ik wel een groot probleem.Overzetten van de 2 GSM-nummers verliep daarentegen wel feilloos, waarvoor dank.Hopelijk krijg ik via deze weg toch nog een reaktie.
Dit betreft de account van mijn moeder.Ze heeft een bestaand account, heb al meermaals het wachtwoord gereset maar als ik dan wil inloggen krijg ik de melding ‘Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw’.Heb al talloze keren om hulp gevraagd via de chat maar er komt maar geen oplossing.Zou een Proximus medewerker de account kunnen verwijderen zodat ik opnieuw kan proberen registeren. Het is misschien niet gelinkt aan het juiste klantnummer?Alvast bedankt.
Beste,Ik heb onlangs een brief ontvangen met datum 19 september 2022 waarin gezegd wordt dat ik in september een nieuwe TV Box zal ontvangen. Tot vandaag niets ontvangen. Is er vertraging op de levering of is deze brief mij ten onrechte opgestuurd. klantnr. 27040 - serienr. oude TV Box 166403891Mvg. Chris
Ik heb sinds een paar weken een Proximus aansluiting in mijn huis. Ik heb Internet Maxi en Televisie. Internet Maxi zou maximaal/ongeveer 100Mb/s moeten zijn, maar ik haal niet meer dan 5Mb/s. Dat is helaas onvoldoende om thuis te kunnen werken. Thuiswerken is de belangrijkste functie van de internetaansluiting. Is er iets dat gedaan kan worden door Proximus of had ik beter een andere provider kunnen kiezen? Wie kan me hiermee helpen? Bedankt voor jullie raad. Koen
Ik schrijf dit bericht in naam van mijn moeder, vanwege haar leeftijd niet in staat om dit op te lossen.Vorige week zaterdag 3 september, maken wij via de klantendienst melding van een haperende B-box. Het toestel wordt online uitgemeten en defect verklaard, er wordt een nieuwe besteld door Proximus medewerker. Na herhaaldelijk resetten is er 30 seconden beeld en internet en dan niets meer, dit terzijde.Een paar dagen later, brief van Proximus dat toestel werd geleverd, de track&trace link op website van Bpost vermeldt echter het tegendeel, met als commentaar bij de track&trace activiteit :Levering afgebroken door onvoorziene omstandigheden ??Wij worden hier van het kastje naar de muur gestuurd tussen Proximus en Bpost, want probleem 2 :Proximus medewerker klantendienst kan geen nieuwe order ingeven, omdat de vorige zogezegd geleverd is?Op mijn vraag of er geen nieuw toestel in Proximus winkel kon afgehaald worden, was het antwoord : ‘Neen’Je moet aan een gepensioneerde eens pr
In welke resolutie zendt Proximus uit.Ik neem aan in HD en dat voor alle zenders hetzelfde is .(tenminste voor alle zenders met HD vermelding)Ik wil mijn decoder hierop instellen zodat ik altijd de meest getrouwe weergave krijg. Of zie ik dat verkeerd? Auto instelling beter? Ik heb 4K tv met v5c decoder maar heb HDMI uhd uitgeschakeld..Groetjes
Sinds enige dagen is de weergave teletekst bij het bekijken van een opgenomen programma niet meer zoals bij rechtstreekse uitzendingen. De zwarte achtergrond is weg en het zijn geen gele letters meer. Op witte achtergrond voor mij slecht leesbaar. Mijn decoder is een V6. Is er hiervoor een oplossing? Is dit bij een V7 ook zo?
Goede morgenSinds afgelopen weekend ondervind ik iets vreemds bij het doorspoelen van opnames.De tijdsbalk loopt door maar de beelden blijven vaak stilstaan. Dit op alle snelheden.Modem en V6-decoder al heropgestart.Nog iemand die dit heeft gemerkt?
sedert enkele dagen werkt app van studio 100 niet meer . krijg melding geen geldig abonnement . al 3 uur aan de tel gehangen met proximus maar geen oplossing . ze sturen me dan door door de site van studio 100 maar ook daar blijft het stil .alles al geprobeert niets lukt .
Beste mensen, Als ik klik op enjoy wedstrijden en ik wil deelnemen krijg ik altijd melding: “Deze westrijd is enkel voor klanten” Ook al ben ik ingelogd en ben ik klant, mag ik niet deelnemen? Of moet je een bepaald product consumeren voor die “Enjoy” toestanden? Want ik begrijp er niets van. Wie weet het antwoord want ik kan het nergens vinden op de website?
Ik heb 2 decoders (een eerste grote (oude versie) en een 2de compact V5) en op de aansluiting met de compact decoder heb ik geen klank op bbc one en two (23 en 24 op mijn tv). Op de oude grote decoder heb ik wel klank, niet op de compacte. Een reset (mij aangeraden door de klantendienst) heeft niets opgeleverd. Ik heb ook geen klank op andere zenders (TLC oa) maar dat is minder erg. Ik ben een fervente BBC kijker, dus ik zou graag hebben dat mijn probleem opgelost geraakt….. kan het zijn dat er een probleem is met de compact decoder?
Op Proximus Producten pagina lees ik:155.43 GBverbruikt van 3TB14 dagen resterendVraagje:telt IPTV PickX verbruik hier mee?
Hoe kan ik met de android tv box opnames langer bewaren?
Beste, ik ben veranderd van een pack familus naar een flex. Als trouwe klant vind ik het niet kunnen dat ik niet in aanmerking kom voor een gratis wifi booster. Bij telenet krijgen alle klanten een gratis wifi booster ter beschikking. Als bedrijf zou u uw trouwe klanten moeten belonen en niet afstraffen. Bovendien kom ik tot de conclusie dat ik al een hele tijd te veel betaal door aan het familus pack vast te zitten. Ik werd hier niet van verwittigd dat er een voordeliger pakket was op mijn maat.Ik wou u ook informeren dat ik een aantal maanden geleden, u tot 2x toe gecontacteerd heb om van het pickx aanbod te genieten. Dit ging opgelost worden, maar ik heb tot op heden nog niemand gehoord. Eerst was er een storing, en daarna moest ik mijn gegevens nalaten en zou ik opgebeld worden, maar tevergeefs. Als ik jullie via chat wil bereiken, wordt de verbinding telkens verbroken. Een mail kan ik niet sturen. En als ik jullie opbel, zal mij iemand terugbellen, hetgeen niet gebeurd. Ik weet he
Ik heb mijn Ubiquiti dreamrouter rechtstreeks aangesloten op de fiberrouter van Proximus dmv ppoe en vlan 10. Dit werkte eventjes goed maar dan begon regelmatig de fibermodem ter herstarten. De enige manier dat ik een stbiele internetverbinding krijg is als ik de ubiquiti aansluit op de bbox3 modem (zonder vlan10 natuurlijk). Is er een check dat de bbox3 aan de fibermodem moet geconnecteerd zijn of moet ik het mac adres van de bbox3 overnemen of ...?
Hey allemaal,Ik heb op 04-10-2022 een Samsung Galaxy S22 gekocht bij Proximus. Proximus biedt een Buds Pro 2 als geschenk. Ik ben al 2 dagen bezig met de zoeken aanvraag pagina op Samsung website maar vind helaas niets! Dat moet niet zo moeilijk zijn om aan te vragen volgens mij… Kan iemand mij helpen aub? Groetjes
Hoi, ik probeer het maar via deze weg, want telefonisch heb ik tot nu toe nog geen oplossing kunnen vinden voor mijn probleem. Op 9/9 is er een technieker bij mij langsgeweest om een modem te instaleren voor de aansluiting op het fibernet. Helaas heeft hij zijn installatie toen niet kunnen afronden omdat er nog iets van werken op straat zelf moesten uitgevoerd worden. Dit ging volgens hem 7 a 10 dagen duren. We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niets van jullie gehoord 😢. Ondertussen heb ik al verschillende keren gebeld met de klantendienst, maar zij maken telkens gewoon een nieuw ticket aan, wat geen oplossing is. Ik begin een beetje wanhopig te worden want heb het internet echt wel nodig voor mijn werk... hopelijk kunnen jullie via deze weg een oplossing vinden? Mvg Pauline
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.