Skip to main content
Vraag

Account deleten

  • October 12, 2022
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Mijn vader is overleden en ik wil zijn account bij MyProximus deleten. Dat lukt langs geen kanten, want ik krijg nog steeds emails.

Ik wil daar van af.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 12, 2022

Dag @DanGer61 kun je in het klantprofiel zijn klantgegevens toevoegen? Dan geef ik je vraag door aan onze dienst MyProximus. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 12, 2022

Profiel is aangevuld


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 12, 2022

@DanGer61 dankjewel. Dossier 51423431 werd opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi