Skip to main content
Beantwoord

Valse beloften over creditnota

  • October 11, 2022
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Graag wou ik even vragen of er nog mensen zijn die via de telefonische klantendienst de belofte krijgen dat er een creditnota opgemaakt gaat worden . Ik bel met een klacht , ze beloven me een creditnota maar moet dan wel eens terugbellen wanneer ik de betreffende factuur ontvange heb. Bel ik terug wanneer ik mijn factuur ontvangen heb en dan kan er plots geen creditnota meer gemaakt worden ?! Ook kan niemand me vertellen waarom er een bepaalde aanpassing in het abonnement gemaakt is bij mijn eerste telefoontje ?

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Boze klant dossier 51418877 werd hiervoor opgemaakt. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • October 11, 2022

Ondertussen  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bv i.v.m. de creditnota.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2022

Dag @Boze klant dossier 51418877 werd hiervoor opgemaakt. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 12, 2022

HeidiE , heb je enig idee wanneer ik daar iets ga van ontvangen? 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 13, 2022

@Boze klant Volgens dossier 51418877 heeft de dossierbeheerder u ondertussen gecontacteerd.Groetjes,Joel.