Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn email komen aan in inbox maar kan ze niet openen ? wat kan het probleem zijn ?Mvgwalter
Sedert vrijdag al problemen bij het bellen, ofwel hoor ik de andere niet, ofwel hoort de andere mij niet. Mobiel internet ook heel traag. Indien u meer informatie nodig heeft, dan hoor ik dat graag, dan vul ik deze post aan.
Beste, Bij het nakijken van mijn facturen kwam ik tot de vaststelling dat daar 2 vaste lijnen op vermeld staan. Eentje die wordt gebruikt voor internet e.d. en eentje die niet meer wordt gebruikt. Ik betaal blijkbaar al geruime tijd voor een vaste lijn die ik niet gebruik want ik heb al jaren geen vast toestel meer in huis. Mijn vraag is dus of die niet gebruikte vaste lijn kan opgezegd worden a.u.b. Met vriendelijke groeten,Frank
Waarom denkt Proximus dat hun personeel uitsturen om foto’s van huizen te nemen zonder toestemming of verwittiging acceptabel is?Lopen al een week in Bornem rond met Fiber logo’s op hun vest.
Twaalf dagen geleden bestelde ik een Mobilus Full Control S gsm-abonnement. Ondertussen heb ik al twee bestelbevestigingen gekregen en al met minstens tien Proximus-medewerkers gesproken… Ik word door de medewerkers heen-en-weer gestuurd. De ene zegt dat de bestelling nooit is doorgekomen, de ander beweert dat mijn nummer op non-actief werd gezet, de ander kan niets voor mij doen en verlaat de chat. Ik ben het stilaan beu! Door deze onzin ben ik al twaalf dagen volledig onbereikbaar. Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?
Bij mijn aanvraag tot vooraanleg bevestigde men telefonisch dat er geen kosten zouden aangerekend worden voor bestaande klanten. In ons geval was de wachtbuis al volledig voorzien tot de riolering en moesten er geen werkzaamheden gebeuren op privédomein buiten de kabel door de voorziene wachtbuis trekken. Nu bij mijn eerste factuur wordt doodleuk €90 kosten voor de vooraanleg gefactureerd! Tot tweemaal toe telefonisch via de klantendienst bevestiging gekregen dat deze gecrediteerd zou worden maar nog steeds geen bevestiging of creditnota ontvangen. Bij het 2de telefonisch contact kon de proximus medewerker geen duidelijkheid scheppen over kosten vooraanleg en stond werkelijk geen stap verder. Het stelt me teleur hoe er beloftes gemaakt worden en dat verdere uitvoering van de klacht niet opgevolgd wordt. Iemand ervaring hiermee en een weg naar een oplossing? Klantendienst deelt verschillende informatie.
Ik zou graag mijn pay & go nummer opnieuw activeren. Ik heb het ingevuld in mijn forumprofiel. Dankjewel!
Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren? Hartelijk dank
Kan iemand mij helpen om voor mijn nummer VoWifi te activeren? Ik heb speciaal hiervoor een nieuw (door proximus ondersteund) toestel aangeschaft, helaas tot nu toe zonder succes. De helpdesk heeft de settings gecontroleerd, maar kan mij na 3 weken proberen nog steeds niet verder helpen... Mijn man had hetzelfde voor, na tussenkomst door een moderator van dit forum werd dit voor hem succesvol geactiveerd.
Dit kan toch niet meer normaal zijn dat je zo lang op je toestel moet wachten, Ik neem aan dat een firma als Proximus toch een degelijk contract afsluit met Apple in verband met pré order!!
Besten, bij het invullen van m’n nieuwe adres heb ik me vergist in huisnummer, dat moet 319 zijn ipv 139 :-/ ook had ik aangegeven dat ik wilde dat er een technieker langskwam,blijkbaar kan een vriend dat zelf installeren,kan ik die afspraak nog annuleren en kiezen voor het zelf-installatie pakket? Bedankt voor antwoord, Melina41
Dit is al altijd het geval voor zo ver ik mij kan herinneren, maar stoort mij echt wel mateloos.Bijna altijd als ik een voicemail bericht ontvang kies ik om deze te bewaren, maar als ik dan een week later mijn voicemail raadpleeg zijn er geen berichten. Het lijkt erop dat voicemail berichten automatisch verwijdert worden na een aantal dagen.Is het mogelijk om deze termijn in te stellen? Ik zou liever niet hebben dat voicemail berichten vanzelf verdwijnen, om het even hoe lang geleden ik deze ontvangen heb.
Recent is er internet box geïnstalleerd bij ons, hierna werkt echter mijn VPN die ik gebruik voor werk niet meer. Dit zou opgelost kunnen worden door PPTP passthrough te enablen, maar ik heb tot nu toe deze optie niet gevonden in de configuratie van de router (via my Proximus).Is er een manier om dit wel te enablen of is dit gewoon niet mogelijk op deze internet box?
Beste, Graag had ik mijn bestelling en de bijhorende abonnement geannuleerd, het betreft bestelling R4WEBSHOP015640965
Waar kan ik de document voor het aanvraagformulier van overname mailen?Bedankt voor u hulp.
Ik heb een Pay & Go + herlaadkaart en ga volgende maand op reis naar het Verenigd Koninkrijk. Zijn de data/belminuten/sms’en die ik krijg bij mijn herlaadbundel ook daar gewoon geldig of niet? Jullie website is daar niet echt duidelijk in. Bij het tariefplan bij het herladen van m’n nummer staat dit:Prijzen BTW inbegrepen. Je tariefplan is geldig in België en onderweg (roaming) binnen de EU (+IJsland, Liechtenstein en Noorwegen), uitgezonderd speciale nummers (voting, 0900, …) en diensten van derden.Het Verenigd Koninkrijk staat hier dus niet bij, dus zou ik verwachten van niet.Als ik echter kijk op jullie infopagina over roaming op proximus.be/roaming spreken jullie ook over de EU en Ijsland, Liechtenstein en Noorwegen maar voegen jullie er plotseling ook nog Andorra, Gibraltar, Monaco en het Verenigd Koninkrijk aan toe. Alvast bedankt voor een antwoord!
Beste Forum leden,Ben ongeveer 4 jaar geleden verhuist van mijn appartement die zich 1 straat verder bevond naar een beletage woning. In mijn vorige appartement haalde ik profiel van 100 mbps en haalde in praktijk 90 mbps.. Helaas na al de jaren in mijn beletage blijf ik plakken op 50 mbps profiel en haal ik 40 mbps als tv decoder uitstaat. Nu mijn vraag is zijn de waarde normaal, terwijl een straat verder geen enkel probleem is om 100 profiel te halen? Alsook is er in de toekomst misschien een verbetering of moet ik wachten tot fiber uitgerold is in Merksem en zo ja weet iemand meer informatie wanneer het ongeveer gepland is?Ik dank alvast voor jullie feedback ;)
Sinds enkele dagen is de app VRT max (opvolger van VRT nu) beschikbaar op Samsung TV.VRT kan dus bekeken worden zonder gebruik van de decoder.
Waar kan ik een code ingeven voor een film gratis te huren in de VOD?Via de uitleg in de mail van de code kan dit via een blauwe knop op de afstandsbediening, maar deze is nergens te vinden.
Waarom een platform zoals Bingel niet koppelen aan het internet gebruik van een kind? Je zou een tablet standaard geen toegang kunnen geven tot het internet, maar doorsturen naar een pagina op Bingel waar ze een oefening moeten oplossen. Eens deze opgelost, dan hebben ze de rest van de dag terug de vrijheid op internet.
Soms (dus niet altijd), maar wel altijd op kanaal 140 Q-music, heb ik het probleem dat beeld en geluid niet gelijk lopen.
Als een gewezen medewerker met 42 jaar dienst, ben ik nog steeds trots op alles wat we samen doen voor onze klanten.Des te meer vind ik het erg als ik zie dat onze concurrenten, ons niet alleen in halen maar zelf voor bij steken.Van een bevriende technicus die voor Telenet werkt , weet ik dat ze deze week in Aalst de operator zijn 5 de antenne station uitgerust heeft met 5G op 2100.in de twee grootste stad van Oost-Vlaanderen hebben wij nog nergens 5G.zo jammer…..
Regelmatig zijn er nieuwigheden in het aanbod: zenders verdwijnen, nieuwe zenders komen er bij, zenders komen in HD, enz. Nu moet ik dit (toevallig) zien via het forum. Bestaat er geen mogelijkheid om dit bijv. via e-mail aan de klant te laten weten? Of kan men die wijzigingen ergens terug vinden?
Beste Proximus & Moderators, Er moet mij toch iets van het hart, zoals hier al eerder vermeld op het forum plaatste ik mijn bestelling (namelijk IPhone Pro Max - 128 Gb - Deep Purple) op 09 september om 14:18. Eerder bestellen ging moeilijk want jullie website was traag op ogenblik van release, rond 14:00. Dat allemaal zodat ik bij de eerste personen zou zijn die hun smartphone zou ontvangen. Intussen is er echter geen of amper communicatie. We krijgen we elke maandag rond 22:00 een e-mail toegestuurd dat mijn bestelling langer op zich laat wachten met het succes van de nieuwe IPhone. Kan allemaal gebeuren tenslotte Apple speelt het spel wel altijd strategisch. Op het forum had ik inmiddels ook al een aantal berichten gepost. Ik kreeg te horen dat de eerste bestellingen wel, als eerste de deur buiten zouden gaan. Ik dacht oké, we wachten wel rustig verder af, het heeft geen zin om me hierin kwaad te maken.Tenslotte kregen we tijdens de eerste order week €140 korting. Paar dagen l
Beste Proximus,Al jaren klant bij jullie, voor de telefoon voor onze kinderen. En ik ben echt boos ivm mijn bestelling dat nu 3 weken duurt en al 1159€ betaald en ik word gewoon aan de lijn gehouden.Zelfs naar een Proximus winkel geweest voor de ID te laten scannen met de contract want dat was de probleem dat ik mijn bestelling niet kreeg nu 3 weken verder en nog altijd niet.en normaal kreeg ik mijn bestelling 19 september vandaag 4 oktober en nog niets.Als ik mijn gsm niet krijg deze week dan wil ik mijn geld terug en zal die wel ergens anders gaan kopen.Ik word elke keer voor de zot gehouden en weten dat ik mijn gsm nodig heb. Wat is de nut van pre- order?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.