Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo,is het mogelijk om voWiFi te activeren op nummers 0475 68 42 54 en 0488 26 88 22die aan mijn klantnummer gelinkt zijn?Alvast bedankt! Marian
Beste, Het geluid en beeld zijn niet meer syncroon meer bij opnames en replay sinds deze week is er iets verandert? Heb alles al gereset!
Klantnummer: 2129509 Hallo , wij het eens probleem na het BEËINDIGEN met proximus,en nu krijgen we van die dreigmails ,nochtans hebben wij alles gedaan en terug gestuurd naar jullie zoals gevraagd werd .Wij hadden jullie gevraagd om ons abonnement op te zeggen , maar jullie hebben er een boeltje van gemaakt en vallen ons nu nog lastig ,wij werden eerst op vrijdag 7/10 afgesloten van het net door jullie ( wij hadden jullie doorgegeven op de opzeg door te laten gaan op woensdag 12/10/22 ,wij hadden jullie opvrijde avond gevraagd wat de reden was en wij hadden dat weekend wel nog internet nodig voor ons bedrijf “jammer genoeg was dat er niet” op maandag 10/10/22 activeren jullie weer alles DAT WAS DAN AL NIET MEER NODIG !!!!Wij hadden alle onderdelen terug gestuurd met bpost op 10/10/22 EN JULLIE HADDEN ONS OP 13/10 NOGMAALS een ticket gegeven om het nog eens terug te sturen ,graag eens bij jullie in huis kijken om alles op een rijtje te zetten alvorens ons emails te sturen graag hadde
Hallo,sinds een week of 2 blokkeert mijn decoder steeds wanneer een reclameblok wordt uitgezonden. Telkens moet ik hem resetten wat behoorlijk vervelend is, ik heb ook al geprobeerd met de resetknop maar niets helpt. kan je me aub een oplossing aanbieden? Eric Vander Elst4170844
Sinds 1 mand bij Proximus en het valt op dat de beeldkwaliteit bib televisie heel slecht is, vroeger bij Telenet en tien was de beeldkwaliteit prima. Wat kunnen we hieraan doen?
Ik heb exact hetzelfde probleem als de persoon van volgend topic (buiten dat het bij mij om een s22+ gaat ipv ultra):Icoon is zichtbaar maar bellen over wifi lukt niet. Kan er nagekeken worden of er hier ook een reset of zo moet gebeuren? Alvast bedankt.
De Proximus Pickx app blijft draaien op tablet en smartphone. Ik heb deze ook al verschillende keren verwijdert en geherinstalleerd maar tevergeefs. Kan dit probleem opgelost worden?
BesteDit weekend mijn nieuwe Android TV box geïnstalleerd gezien mijn oude V5 geblokkeerd zou wordeneen maand na ontvangst van deze.Echter wanneer ik mijn TV box aansluit via mijn PLC van Proximus die altijd gebruikt met mijn V5 heb ik enorme problemen, bijna geen beeld mogelijk bij en al zeker niet opnieuw kijken via de tv-gids.“Boodschap,: Oeps, er is probleem”. als voortdurend als boodschapMijn PLC’s zijn wel al op leeftijd type INT6400 - MT2264 (bij eerste installatie van belgacom),Kan het zijn dat de snelheid van deze niet meer voldoende is voor nieuwe TV box V7 ?Als ik tv box via een fysieke netwerkkabel verbind zijn bijna er bijna geen problemen.Graag uw antwoorden of oplossingen. Een permanente netwerkkabel door de living is niet erg handig.Alvast bedankt
Beste, Ik heb een paar dagen geleden een abonnement met smartphone besteld omdat mijn huidige gsm is gevallen en niet meer werkt. Voor mijn zaak zou ik zo snel mogelijk de nieuwe gsm willen hebben. Ik had al eens een mail gestuurd naar idcard omdat ik mijn identiteitskaart moest doorsturen maar geen reactie. Dan heb ik maar gestuurd naar de algemene mail van Proximus (2 maal) maar ook daar geen reactie op gehad. Zouden jullie een idee hebben wanneer de smartphone geleverd wordt? Alvast bedankt voor de respons. Met vriendelijke groeten,Robin Poelvoorde
Al een hele dag geen netwerk met mijn iPhone, zowel thuis als op school. ‘Zoeken’ blijft links bovenaan staan. Mijn gsm al meerdere keren opnieuw opgestart, SIM-kaart uitgehaald, netwerkinstelling gereset maar niets helpt. Ideeën om dit op te lossen? Alvast bedankt.
Hallo,onze 2de TV box werkt plots niet meer (nog geen week na installatie).we krijgen steeds de foutmelding dat de TV box niet is aangesloten met het internet, terwijl de ethernetkabel goed insteekt.ik heb de tv box gereset, een andere ethernetkabel gestoken, maar zonder resultaat.De nummer 0800 44 800 die erop komt na de reset, is duitstalig 🤔Wie kan ons helpen?
Beste,Ik had in het verleden Proximus-producten en alles werkte prima op MyProximus, maar na mijn verhuizing heb ik deze producten opgezegd.Nu heb ik nieuwe producten: een bedrijfsabonnement en een privé prepaid sim (beide nummers staan in mijn profiel). Ik zie deze producten echter niet en ik kan ze niet toevoegen aan MyProximus. Er staat enkel "Geen product gevonden".Kunt u mij helpen om de twee mobiele nummers toe te voegen aan mijn account?
3 weken geleden om nieuwe sim kaart geweest maar met behoud van nummer wat trouwens al proximus was, bedoeling was om van herlaadkaart te gaan naar mijn flex pack, dus een abbo toevoegen, na een week nog niet in orde, gechat met proximus en hebben een nieuw order gemaakt aangezien de medewerker van de proximuswinkel een fout simkaartnr had ingegevenn nog een week verder nog steeds niet in orde, gisteren wederom gechat met proximus en nr staat nu wel in mijn app maar buiten mijn pack, dus wederom gechat en kunnen dit niet in orde maken zolang er nog orders lopen maar dit is een order van hetzelfde nr dat zij trouwens aangemaakt hebben en die geannuleerd moet worden volgens mij. dus ik ga nu 15.99 betalen ipv 10 euro door wederom een fout van proximus, er was mij trouwens ook een compensatie beloofd maar zolang dat order loopt kan dit ook niet gebeuren; hoe moeilijk kan het zijn om een abbo toe te voegen aan een flexpack!
Ik probeer deze dame van de klantendienst al maanden telefonisch te bereiken. Er wordt nooit opgenomen of ik kom op haar voicemail.Ik vind dit eerlijk gezegd weer een voorbeeld van de totale desinteresse van Proximus naar zijn klanten.Het kan zijn dat mevrouw ziek (of erger) is, maar dan die tel nr niet doorschakelen of zorgen dat er een voicemail is waarop gezegd wordt wat de reden is van het niet opnemen, of een ander nr geven waar ik iemand kan bereiken, nee dat is blijkbaar weer te veel gevraagd!Ik ben dat gedoe bij jullie echt kotsbeu.
Ik heb zonet een modem geïnstalleerd en met succes de wifi geactiveerd. Ik kan echter niet dit product toevoegen aan MyProximus.Ik heb dit geprobeerd met de volgende stappen:Ik log in op MyProximus. Ik kom op de overzichtspagina terecht. In het overzicht van MyProximus klik ik op "Product toevoegen”. Ik kom opnieuw op een inlogpagina terecht, terwijl ik reeds ingelogd ben. Ik vul opnieuw mijn inloggegevens in en druk op "Log in”. De website blijft eeuwig hangen met het volgende beeld.Dit lijkt een fout te zijn van de webapplicatie. Kan dit worden opgelost?Vriendelijke groeten Simon
De laatste dagen blijft het beeld op verschillende zenders regelmatig hangen… of wordt het beeld gewoon zwart… De seconden dat je geen beeld hebt, kan je ook niet herbekijken. Nog iemand dit probleem? Hoe komt dit?
Net mijn installatie geupgrade naar fiber.Voordien haalde ik snelheden van ~60mbps wanneer ik een speedtest doe, nu is het omhoog gegaan naar 150mbps.Dit komt lang niet in de buurt van de beloofde gigabit.Tijdens de installatie (ik was niet aanwezig, mijn vrouw wel) is besloten om de aanwezige modem niet te veranderen, waardoor ik nog de bbox3 heb, zou dit ermee te maken kunnen hebben?Los van waar en via welke connectie ik de test doe, een verdubbeling (60 → 150) lijkt me te weinig.(ofwel is het een slechte setup voor de test, maar dan had ik ervoor geen 60mbps ofwel is de setup wel goed maar dan moet ik nu meer dan 150 kunnen halen..)
Zelf ben slechthorend en afhankelijk van de teletekst ondertiteling.Maar sinds kort verschijnen de letters bij mijn vriendin op tv helemaal in het wit, zonder dun zwart randje zoals gebruikelijk bij ondertitels. (Op mijn tv is alles nog normaal.)Bv bij het VRT Journaal verschijnt vaak een witte balk beneden op het scherm als er een nieuw item begint. Dan kan ik echt niks meer lezen. Zou dat a.u.b. niet wéér eens geüpdate en terug genormaliseerd kunnen worden?
klanten met een V7 dec. kunnen momenteel hun opgeslagen progr enkel 2 m bewarenMijn broer heeft een V5 dec. en kan na 2m verlengen tot 360m!Ik vind dit niet correct, bij de installatie heb ik als klant geen keuze kunnen maken welke dec ik wenste.Wij betalen allemaal dezelfde prijs (recent nog een prijsverhoging doorgevoerd!)@Proximus : gelieve al uw klanten dezelfde mogelijkheden te bieden en er voor te zorgen dat wij asap onze opgenomen progr ook tot 360m kunnen verlengen. Indien dit, voor welke reden dan ook, momenteel niet mogelijk is zou ik het niet meer dan normaal vinden om een extra korting te gevenaan de benadeelde klanten.
Bijna 2 maanden geleden hadden we een abonnement voor internet, tv en gsm gekocht bij Proximus. Nu is de installatie nog steeds niet in orde. Toen ze 4 weken geleden het wouden komen installeren, bleek onze hoofdkabel zogezegd kapot te zijn. Hiervoor zijn ze nog steeds niet langsgekomen om dit te repareren. En bovendien heeft niemand van onze buren problemen dus hoezo kan deze dan kapot zijn? 2 keer per week bellen we naar de klantendienst, elke keer krijgen we een andere uitleg te horen. Steeds valse beloftes. Het is heel frustrerend om als nieuwe klant zo genegeerd te worden en we hebben nu het gevoel dat we niet meer weten bij wie we nu terecht kunnen. We zijn dit zo beu en hebben ook geen zin meer om steeds aan het lijntje te worden gehouden bij de klantendienst. Als ze deze week niet langskomen, stappen we over naar Telenet en smijten we hun mooie nieuwe bakjes (die wel al bij ons staan), in de vuilbak.
Wie weet waarom de MyProximus website naar een http error 404 leidt als je in de hoofdbalk de optie Facturen kiest? Of waarom op diezelfde website de optie Je factuur en verbruik in de onderbalk eindigt in een overzicht van je produkten?
Hallo Ik heb een smartphone besteld, maar heb geen nieuws meer gehad over de status van mijn bestelling. Ik probeer de klantendienst te bellen, maar krijg niemand aan de lijn. Kan er iemand mij via deze weg helpen aub.R4WEBSHOP015702082 Alvast bedankt!
Waar geef ik de pukcode in om mijn gsm te ontgrendelen?Ik geef de pincode in, maar krijg dan melding probeer na 30 seconden opnieuw.Kan mijn pukcode niet ingeven en pincode aanvaard niet.
Beste,Naar mijn weten kon ik vroeger op de bbox een guest ssid aanmaken voor wanneer er bezoek is.Met de internetbox is in MyProximus wel de mogelijk om de subnetten in te stellen, maar geen optie om dit in te schakelen? De geavanceerde instellingen zijn naar mijn mening een stuk beknopter als vroeger. Alsook krijg ik heel vaak de foutmelding dat er iets is misgelopen. Bedankt!
Ik heb mijn voicemail volledig opnieuw volledig geconfigureerd. De ringtijd is de standaard nl. 20 seconden.Als iemand me belt wordt na 19 sec gezegd: “Het oproepnummer dat u gevormd hebt is niet in gebruik”.Als ik echter naar mezelf bel hoor ik direct “Welkom bij voicemail + mijn eigen naam die ik ingesproken heb. U kunt een bericht ...en verder de typetekst. Daarna kan ik een boodschap inspreken, krijg ik een sms en kan ik mijn eigen bericht beluisteren via 1230.Conclusie: als ik naar mezelf bel werkt voicemail correct, als iemand anders naar mij belt bestaat mijn telefoonnummer zgz niet en kan er niets ingesproken worden!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.