3 weken geleden om nieuwe sim kaart geweest maar met behoud van nummer wat trouwens al proximus was, bedoeling was om van herlaadkaart te gaan naar mijn flex pack, dus een abbo toevoegen, na een week nog niet in orde, gechat met proximus en hebben een nieuw order gemaakt aangezien de medewerker van de proximuswinkel een fout simkaartnr had ingegevenn nog een week verder nog steeds niet in orde, gisteren wederom gechat met proximus en nr staat nu wel in mijn app maar buiten mijn pack, dus wederom gechat en kunnen dit niet in orde maken zolang er nog orders lopen maar dit is een order van hetzelfde nr dat zij trouwens aangemaakt hebben en die geannuleerd moet worden volgens mij. dus ik ga nu 15.99 betalen ipv 10 euro door wederom een fout van proximus, er was mij trouwens ook een compensatie beloofd maar zolang dat order loopt kan dit ook niet gebeuren; hoe moeilijk kan het zijn om een abbo toe te voegen aan een flexpack!
Vraag
nieuw abonnement niet toegevoegd aan flex pack na " weken nog niet ok
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

