Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste, Gezien de hoge inflatie, stijgende tarieven enz. ben ik helaas genoodzaakt thuis alle abonnementen onder de loep te nemen. Ik overweeg alleszinds om te gaan naar de dochteronderneming van proximus . Misschien tijdelijk tot alles wat betaalbaar geworden is. heel spijtig , altijd graag bij proximus geweest. Maar alleen zo houden we het hoofd boven water.Onze huidige account bij proximus omvat:Flex S €63.99, contract 2 jaar afgesloten november 2020 met optie samsung tv bij te nemen, dus die is bijna '’afbetaald'’ dus dit zou gestopt kunnen worden Mobile Flex S € 15,00 , contract 2 jaar afgesloten november 2020, in het pack, zou dus eventueel ook gestopt kunnen worden Wi-Fi Booster €2.99 , wordt overbodig Mobile Flex S €10 voor contract met een mobiel nummer met optie smartphone (iphone) welke nog gedurende 2 jaar zou doorlopen DataPhone (2 GB) €20 hoort bij het laatste afgesloten abonnement met de optie smartphone. Graag zou ik van proximus weten als het mogelij
ik slaag er maar niet in mijn voicemail uit te zetten,ik begrijp niet waarom proximus daar zo moeilijk over doet.wat ik ook probeer alles stopt weer bij de proximus app die totaal niet werkt.waarom is het bij proximus zo moeilijk om iets gedaan te krijgen? werkt daar niemand meer of hoe zit dat?chatten → geeft een chatbot die me naar proximus app stuurtbellen naar 6000 → geeft een sms die me naar proximus app stuurtbellen naar 0800 22 800 → een reeks keuzes die eindigt met een sms die me naar proximus app stuurt.hier op de chat een oplossing vragen → topic wordt afgesloten zonder resultaat. Als je door het forum scrolt blijkt dit ook al jaren een probleem te zijn met de voicemail, alles duurder maken dat lukt wel maar de service verbeteren………...
Beste leden. Ik heb meerdere Sim kaarten /nummers bij Proximus. Maar 1 nummer wil in het buitenland niet werken. Op dat moment lijkt het vrij duidelijk dat de Sim kaart defect is. Wisselen met een ander toestel werkt niet. Ik heb hiervoor in het verleden een nieuwe Sim kaart gehaald maar ben net terug in het buitenland geweest en alweer had ik hetzelfde probleem. Van zodra ik terug in België kwam werkte alles weer normaal. Zeer irritant maar bij Proximus zien ze niets fout. Maar het moet toch ergens zitten Bij hun volgens mij
Beste,Eind september heb ik de aanvraag voor een vooraanleg gedaan voor onze nieuwbouwwoning te Lebbeke. Tot op heden krijg ik via de verschillende kanalen van Proximus steeds verschillende informatie te horen.De eene keer is er geen Proximus infrastructuur aanwezig in het straat, de andere keer is er wel infrastructuur aanwezig maar is deze verzadigd en nog een andere keer is het dossier opgelost en dien ik de aanvraag opnieuw uit te voeren om de volgende dag(en) dan een afspraak tot vooraanleg te kunnen inplannen. Tot op heden ben ik echter nog nooit zelf proactief benaderd door Proximus.Zou er iemand in detail kunnen kijken waarom Proximus aansluiting niet zou lukken op dit adres: Langestraat 11, 9280 Lebbeke wetende dat de buren (nr 9 en nr 13) beiden Proximus hebben… (waarbij een van de woningen ook een nieuwbouw is die vorig jaar afgewerkt is).Details Technische Fiche: IM12012613Andries
Proximus, hoe moeten wij jullie in godsnaam bereiken? Ik hang, terwijl ik dit tiep, voor de 15de keer aan de lijn in een maand tijd. Na meer dan een half uur wachten, val je de helft van de tijd van de lijn, of beloven ze om terug te bellen en gebeurt er niks. We hebben meer dan een maand problemen gehad met tv en internet. Met meerdere medewerkers gesproken. Aangegeven dat ik niet zou betalen voor een dienst die er niet is. Uiteindelijk hebben we nu een week weer internet en tv, sluiten jullie ons af omdat we niet betaald hebben. We zijn 4 dagen te laat! (Terwijl we eigenlijk een maand miserie hadden en niks zouden moeten betalen!!!). Ondertussen betaalde ik vanmiddag de rekening. Jullie zouden ons dus binnen de 4 uur terug moeten aansluiten. Maar geen internet en geen tv! Abominabele service. PS Ik hang ondertussen precies 38 minuten in wacht aan de telefoon!!!!Telenet mag een nieuwe klant verwachten, ik ben er echt klaar mee.
Als je mobiele data op is bij een mobile flex S abbonement, klopt het dat je dan verder surft aan een vertraagde snelheid van 512 kb/s. Geld dit ook in het buitenland?
Ik heb een mobiel abonnement afgesloten maar zou graag beroep doen op het herroepingsrecht. Het online formulier geeft altijd een fout aan.De PDF downloaden en per post opsturen vind ik een heel gedoe en niet meer van deze tijd.Chat is zo te zien ook hopeloos, 5 minuten zeggen ze maar naar 3 kwartier nog niemand gehoord.
@moderatorenBlijkbaar is mijn login die ik normaal gebruik (zie profiel) geband 😓Foutje? Reden?
Ik kan geen oudere mails opvragen, noch via de web url, noch via de app. Het gaat slechts tot 3 weken terug. Via de zoekfunctie lukt het ook niet. Alle instellingen nagezien. Geen regels e.d. ingesteld. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste, Ik lette vandaag extra op mijn GSM-rekening die ongewoon hoog was en er viel mij een kostenpost op met betrekking tot ‘andere diensten’. Eerder had ik een sms gekregen van Demon Games, waar ik nooit op geantwoord heb omdat ik dacht dat het ‘phishing’ was of één of andere scam.Wat blijkt nu, dat ik blijkbaar al enkele maanden serieus opgelicht word door Proximus zelf. Ik heb nooit of te nimmer een verbintenis aangegaan met Demon Games. Ik speel geen spelletjes op mijn telefoon en voetbal interesseert me hoegenaamd niet. Toch rekent Proximus door. Ik voel me serieus genaaid. Ik ben reeds 20+ jaar klant bij jullie en overweeg ernstig om klacht in te dienen bij de politie wegens misbruik van vertrouwen, oplichting of diefstal. Het correcte misdrijf zullen we nog nader moeten bepalen. Dit kan toch niet? Blijkbaar ben ik niet de enige met dat probleem. Welk fraudemechanisme zit hier achter??? Is dit nog één of andere verdoken belasting of wat is dat nu eigenlijk?Dit is niet juist.
De actie die nu loopt voor het inruilen van je gsm stelt dat je 20 euro krijgt bovenop de inruilwaarde van je oude gsm. Vandaag langsgeweest bij een proximus shop en 2 Samsung s7's ingeruild. Ik kreeg hier echter maar 20 euro inruilwaarde voor per gsm. Ontvang ik nu nog de 20 euro extra?
Sinds enkele weken hebben we problemen met de werking van onze tv die via wifi-bridge verbonden is .Geen signaal bij opstarten, beeld dat bevriest, blokjes enz. … Telkens wij onze tv avond starten is het afwachten op het zal lukken .Situatie : we hebben twee tv’s . Eentje is verbonden met plc’s van Proximus . Geen problemen met werking ervan. De tweede , zoals hierboven aangegeven, staat in verbinding met decoder via wifi-bridge van Proximus.Gezien de slechte werking, nu al een tweetal weken, deden we de proef en maakten de verbinding met de wifi booster van Proximus . Zelfde resultaat. Storingen en geen contact…Momenteel testen we met een wifi repeater, die we met de tv verbonden hebben … afwachten.Wat ons opvalt : het wifi signaal is zeer wispelturig bij ons . Dit merken we aan de sterkte indicatoren op ons smartphone, ipad en digitale radio, en de wifi repeater. Het signaal varieert van zwak naar sterker. En dat gaat zo continu op en neer … er is geen constante in de optimale sterk
Beste, De twist hd 40 opstart scherm blijft staan op PROXIMUSIemand een idee hoe dit op te lossen?mvg,Geert B
Proximus jamt mijn Contacten met regelmaat met ongewenste noodnummers. Hoe kan ik die service definitief afblokken?
Na onze vakantie en de mails alleen op iphone gelezen, kunnen we geen skynet-mails meer ophalen op de PC. Alles opnieuw ingesteld, Thunderbird verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet. Klantendienst gecontacteerd maar die hebben ook geen oplossing. Proximus zegt dat het Thunderbird is, Thunderbird verwijst naar de server. Wat nu?
Beste, gisteren met2numlers van orange naar proximus over gestapt. Vowifi staat op beide toestellen aan maar geen verbinding. Klantendienst zegt dat ik €5/maand moet betalen voor een publieke wifi(????) maar dit is de vraag niet. Wie kan me hier verder helpen
HalloIk ben al 2 maal in de winkel geweest om ervoor te zorgen dat ik mijn wifi booster kan terugzenden, maar heb tot nu telkens geen label gekregen om deze terug te zenden.Kunnen jullie mij helpen?
ik slaag er maar niet in mijn voicemail uit te zetten,ik begrijp niet waarom proximus daar zo moeilijk over doet.wat ik ook probeer alles stopt weer bij de proximus app die totaal niet werkt.waarom is het bij proximus zo moeilijk om een echt persoon aan de lijn te krijgen? werkt daar niemand meer of hoe zit dat. chatten → geeft een chatbot die me naar proximus app stuurtbellen naar 6000 → geeft een sms die me naar proximus app stuurtbellen naar 0800 22 800 → een reeks keuzes die eindigt met een sms die me naar proximus app stuurt.wakker worden proximus jullie app werkt niet dus zorg voor echte personen die jullie app herstelen of jullie geautomatiseerde helpdesk en chatbot voorziet van correcte info.En kom nu niet af met de onzin dat de voicemail niet uit kan, mijn vorig nr was het ook uitgezet en er zijn nog genoeg mensen waar het uitgezet is dus het kan wel.
Ik heb mijn telefoon dit weekend besteld. En heb geen verdere updates gekregen of bevestigingsmail.… BESTELNUMMERR4WEBSHOP015631110
Beste,Ik heb reeds enkele jaren last van gemiste oproepen en vertraagd afgeleverde berichten op Whatsapp, en dit met verschillende toestellen en verschillende nummers. Het probleem doet zich enkel voor indien verbonden met de BBox 3 via Wifi. Het probleem doet zich ook voor wanneer het toestel zich in dezelfde ruimte bevindt als de BBox, dus ontvangst is niet het probleem (speedtests zijn ook goed dus aan de kwaliteit van de verbinding ligt het ook niet).Ik heb al van alles geprobeerd (oplossing voorgesteld op andere fora en van de website van Whatsapp), niets helpt buiten het uitschakelen van de Wifi verbinding. Een beknopt overzicht van wat ik al geprobeerd heb:resetten van het toestel naar fabrieksinstellingen background usage nagekeken van zowel Whatsapp als Google Play Services geen restricties op het gebruik van zowel mobiel netwerk als Wifi network voor zowel Whatsapp als Google Play Services power save settings uitgezet ik gebruik geen task killers ...Het feit dat alles goed ga
Beste proximus,Op 10/10/2022 heeft fluvius de proximus kabel onderbroken tijdens de graafwerkzaamheden. Deze is nog steeds niets hersteld en bevind zich in het midden van mijn oprit. Kan hier asap werk van gemaakt worden? Op 5/11/2022 komen ze mijn betonplaat gieten en moet mijn oprit vrij zijn van obstakels.
Ik wil graag Px Cloud gebruiken, maar ik krijg na het inloggen foutmelding 2055 te zien: Er zijn diverse andere topics met hetzelfde probleem, daar was de oplossing dat Px het account terug zou ‘koppelen’. Kan een medewerker dit aub uitvoeren? Bedankt.
Beste,Thuis ondervinden wij al lange tijd hinder met blokjes en haperingen in ons tv beeld. Ik zelf kijk eigenlijk nooit traditioneel tv maar ben wel de technische persoon thuis, de gezinsleden vertellen me dat het al meerdere jaren zo gaat maar gewoon ronduit irritant is.Intussen volgde ik mee en merkte inderdaad op dat er blokjes komen die grote delen van het beeld voor enkele seconden overnemen. Soms ook gewoon hapering, meestal gaat geluid door, soms niet.Zelf kijk ik wel soms Netflix via de decoder. En daar doet dit zich niet voor, zelfde decoder en zelfde verbinding, dus ik vermoed echt wel een probleem met jullie service van de stream naar de decoder.Onze setup:BBOX3 Decoder V5C 2 PLC Adapters: 1 rechtstreeks aan BBOX, 1 rechtstreeks aan decoder gekoppeld. Geen verdeeldozen of verlengdraden tussenin deze apparaten. BBOX staat boven (1e verdiep) en de decoder op gelijkvloers in de living. Dit omdat er vroeger boven een tv rechtstreeks aangesloten was, deze decoder hebben we ec
Hoe komt het dat mijn modem slechts 18.5 Mbps download haalt, terwijl ik een abonnement heb dat 100 Mbps zou moeten toelaten?
Dag iedereen Ik wou deze namiddag een vaste telefoonlijn van Proximus installeren bij iemand, maar helaas bleek de V11 aansluitdoos niet correct aangesloten. Er komen vier draden binnen,de bedoeling is om enkel een vaste lijn aan te sluiten met een RJ-11 kabel in het poortje bovenaan de aansluitdoos. Op welke klemmen moet ik de draden aansluiten.En heb ik een VDS-splitter nodig, ook als ik geen B-box aansluit? Alvast dank voor jullie hulp!(Zie foto)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.