Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Emails ontvangen gaat prima via de Outlook.Verzenden is (plots) sinds enkele weken een probleem. Er wordt blijkbaar geen verbinding gemaakt met de uitgaande server (SMTP). via webmail werkt het wel dus is voor Proximus alles OK, maar vind de webmail bij Proximus een verschrikkelijke tool om permanent profesioneel mee te werken. (en kan enkel als je online bent ...)Nieuwe account aangemaakt van POP naar SMTP (imap en relay op advies van Helpdesk gewisseld van skynet naar proximus en daarmee ook van van POP naar IMAP) Dit heeft heeft 2 weken gewerkt. Nieuwe account aanmaken biedt geen oplossing … probleem blijft. Oultook wijst naar Proximus en omgekeerd ...Deze topic komt hier en daar nog terug, maar steeds zonder duidelijke antwoord …Zitten er teveel mails in mijn email ? Ik heb zo mijn (profesionele) redenen om veel mails langere tijd bij te houden. Dat was blijkbaar geen probleem met de POP zolang mijn eigen opslag niet vol zat Staat mijn email adres op een zwarte lijst … ? (ong
Gisterenavond heeft Apple de iOS (software) van de iPhone aangepast.. We zitten nu op 16.1.1En van de slag werkt mijn VoWifi niet meer….. Ik veronderstel dat door een software-update deze mogelijkheid op mijn telefoonlijn door Proximus niet afgevinkt kan worden…. dus wss ligt de fout bij Apple. Zucht :( Om zeker te zijn… kan iemand eens checken of het op mijn lijn toch niet afgevinkt is bij jullie?
Bij aankoop v/d Apple iPhone 12 64GB Black op 06/04/2022 kregen wij bij het inruilen van onze 2 Iphone's 8 een waardebon. Deze telkens met een waarde van 57€, dus totale waarde 114€.Door medische omstandigheden hebben we deze niet persoonlijk kunnen inruilen voor 06/10/2022. Toen we maandag laatst 07/11 in de Proximus shop te Ring Shopping Kuurne werden deze bons dan ook niet meer aanvaard. De waarde van 114€ droogjes in de vuilbak gekieperd daar. Jammer wordt erbij gezegd en niks aan te doen.Ik kon het even niet laten laten om toch maar te zeggen dat het permanente vertrouwen sinds 1990 nu toch wel zoek is.
Op 9/10 de beslissing genomen om van Telenet naar Proximus Fiber over te stappen.Er was een promotie voor een pack en ik heb TV, internet en 3 gsm nummers. Dus netjes alles ingevuld met EasySwitch ID en een leuk documentje gehad met alles erin.Op 24/10 een paar vriendelijke mensen over de vloer gehad die alles professioneel geïnstalleerd hebben. Echt super proper, snel en vriendelijk !Ook m’n nieuwe Proximus SIM kaartjes gekregen, die zouden werken na het uitvallen van het Telenet signaal de dag na installatie. Joepie ! En dan breekt het einde der tijden aan…Het signaal van Telenet valt niet weg, dus kan ik m’n nieuwe Proximus SIM kaartjes niet gebruiken.Hier een zeer kort overzichtje van de bijna 8 uren aan telefoon- en chatgesprekken in bijna 2 weken :Prox : “Wij kunnen uw nummers niet porten want ze zijn nog actief bij Telenet” TN : “Wij hebben alles op 25/10 naar Proximus gestuurd” Prox : “Wij kunnen uw nummers niet porten want ze zijn nog actief bij Telenet, U moet hen vragen h
Door zeer trage verbinding (te ver van kast) heeft Proximus vorige week een Lte modem bijgeplaatst zodat de snelheden tot een aanvaardbare 20 Mb oplopen. Sedert de installatie van de 4g modem ondervinden wij regelmatig problemen op bepaalde website zoals facebook, smartschool, ... Foutmelding err_connection_refused. Deze site is niet bereikbaar Heropstarten van systemen helpt niet. BBox werd gisteren vervangen maar probleem blijft aanhouden waardoor we verplicht waren om terug te schakelen naar de oude adsl verbinding zonder Lte 4G modem. Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen ?
Beste,Wij waren 15 jaar klant bij proximus en zijn door omstandigheden 6 maanden naar telenet gegaan.Nu zijn we terug bij proximus en de VOICE of WIFI werkt ineens niet meer. Ik ben al de helle week aan het bellen (8x) met de BUSSINES dienst, maar ofwel weten ze het niet ofwel bellen ze niet terug met hun zogezegde 2e lijn. We zijn misschien maar een kleine onderneming maar aub wij kunnen zo niet verder op ons kantoor. Iemand weet van oplossingen? of kan PROXIMUS ons eindelijk helpen?
Afgelopen week is mijn mobiele data (13GB) op een zeer korte tijd volledig erdoor gegaan tot aan mijn surflimiet met als gevolg een factuur van €60 extra. Het was echter nog maar de 3de dag van de maand en kreeg een 8-tal berichten van overschreden datalimiet tegelijk (van nog 2,3GB over tot €60 over limiet). Ik kom normaal elke maand ruim toe met 13GB maar het feit dat dit binnen enkele minuten erdoor is gevlogen vind ik zeer raar. Ik merk ook dat er over de loop van tijd veel mensen zijn met een gelijkaardig probleem met telkens hetzelfde antwoord: “wij kunnen niet zien waaraan u uw 4g verbruikt en dat dit aan een update kan liggen” ik loop al jaren met 4g lopend op de achtergrond en dan kwam ik maandelijks nog maar maximum aan 7-8GB. Echter snap ik jullie dat dit in de meeste gevallen zo kan zijn maar 13GB op enkele minuten is zeer verdacht, ongeacht op achtergrond lopende updates. Zeker dat jullie hier niks aan kunnen doen? Als dit volgende maand weer van dat is ben ik genoodzaakt
Sinds enkele weken loopt het tv-beeld telkens vast tijdens reclame. Bbox resetten of tijdig wegzappen van de reclame is de enige oplossing. Zou een nieuwe decoder dit probleem verhelpen?
Op mijn laatste afrekening (documentnummer 7245914*** - klantnummer 2149***) heb ik opgemerkt dat de getrouwheidskorting van 5 euro is weg gevallen. Hoe kan dit opnieuw geactiveerd worden?
Beste,Vandaag werd ik opgebeld door het nummer 02/580.16.86. Ze beweren aan de telefoon dat het om eeN proximusdienst gaat. Ze wouden een afspraak maken om bij mij langs te komen. De Proximus adviseur zou dan langskomen en tarieven vergelijken of we niet te veel betalen. Ik heb hiervan een bevestigingsmail gekregen van het e-mailadres noreply@proximus.be. Nadien kreeg ik ook een sms als bevestiging van het nummer 8810. Ik wou eens na gaan of die effectief een proximusdienst is. Ook zou ik graag deze afspraak annuleren. Normaal gezien is dit gebeurd, maar hier krijg ik geen bevestigingsmail van. Mvg
Ik kan al tijdje niet aanmelden op de studio 100 app kunnen jullie ons helpen ! gr
Een aantal knoppen van mijn afstandsbediening werkt niet meer. Het gaat om de pijltjes en de OK.kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?
In mijn woning,noch aan mijn installatie is totaal niets verandert,doch de laatste dagen heb ik last (op verschillende pc’s) van tergend traag internet (max 15 Mbps) in mij Flex pack. Zijn er problemen bij Proximus,want als dit blijft aanslepen vrees ik dat ik andere operator ga opzoeken.
dag allenWanneer ik wil inloggen op de webmail (tweede mailadres) dan krijg ik steeds de melding:"Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen."Wat houdt dit in en hoe los ik het op ?Alvast bedankt,Groetjes,Tine
Hallo, gisteren hebben ze bij ons de installatie van internet en tv gedaan. Als ik inlog op MyProximus zie ik geen producten staan. Ik zie wel dat ik enkel als gebruiker ben gedefinieerd en niet als beheerder. Het lukt mij ook niet om dit aan te passen. Ook het inloggen op Pickx lukt niet. Kan iemand mij helpen?
BesteIk heb sinds kort een nieuwe apple computer, ik heb daar adres skynet.be nog op geïnstalleerd. Nu blijkt dat alle mails van ouder dan 22 oktober ook op mijn outlook automatisch verdwijnen? Terwijl op mijn vorige iMac bleven deze daar staan tot ik ze zelf verwijder; wat is er aan de hand? Ik heb ondertussen problemen met het terugvinden van belangrijke mails gezien ik al sinds augustus de nieuwe computer heb ( het gaat dan over facturen, tickets, ...)
Ik heb sinds kort mijn nieuwe android proximus TV box geïnstalleerd, maar kan sindsdien mijn opnames van buitenlandse zenders (zoals npo) niet meer bekijken via mijn decoder. Er wordt vermeld dat dit ‘Item niet kan worden afgespeeld’. Herstarten van de decoder helpt niet. Hoe kan dit opgelost worden? Alvast bedankt!
Ik heb 2 decoders V6.Op één daarvan bevriest het beeld na een 3tal seconden, wanneer ik overschakel van een opgenomen programma en terug live wil kijken. Veranderen van zender geeft geen oplossing. Na 3 seconden bevriest alles weer.Hij doet dit enkel als ik net een opgenomen programma heb bekeken.Als je hem lang genoeg uitzet is alles terug normaal, tot je weer een opgenomen programma hebt bekeken ...De 2e decoder doet dit niet.Beiden zijn verbonden via PLC. Resets lukken niet …
Beste,Mijn proximus account is gelinkt met hln. Tot enige tijd was er geen enkel probleem. Nu heb ik echter geen toegang meer tot HLN+ artikels en ik krijg ik de melding dat het enkel beschikbaar is voor abonnees. Volgens mijn proximus account is er niks mis en ben ik nog steeds gelinkt met de e-press. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt
Hallo,Telkens ik de tv inschakel en de v7 heb ik regelmatig volgende problemen;Geen geluid, bij het uitschakelen en terug inschakelen is gewoonlijk het probleem opgelost. Soms alleen sneeuwbeeld bij het inschakelen van de v7. Bij het uitschakelen van de decoder (van de elektriciteit nemen en een 10 tal seconden wachten en opnieuw aan de elektriciteit aansluiten en dan start de decoder op en probleem op gelost. Nu volgende probleem, bij het herstarten van de v7 door van de elektriciteit te nemen en terug aan te sluiten zie ik mijn opnames niet meer staan. Na 15 minuten zijn ze plots weer daar.DIt is allemaal een beetje vervelend, deze decoder is aangesloten met een kabel op de bbox terwijl ik een tweede v7 decoder draadloos in gebruik heb en deze heeft die problemen niet.
Krijg nu foutmelding P134.Kan opgenomen programma's niet meer afspelen en geen Netflix.Heb deze V7 nog maar 2 weken.De vorige V7 had ook allerlei problemen. Heb ook sinds een 2 tal weken een wifi repeater maar tot gisteren geen probleem gehad.Heb alles gereset en nog niks.Ben het kotsbeu.
Bestaat dat nog?Heb een online aanvraag gedaan maar krijg daar geen reactie op.Sedert ik 2 TVboxen V6 heb blijft mijn beeld freezen als ik schakel tussen een opgenomen programma en terug live wil kijken.Ik wil daar dringend een oplossing voor. Sleept nu al meerdere weken aan!Er zal een expert moeten langskomen ...
op welk rekeningsnummer moet de joint offer worden overgeschreven en met welke referentie?
İk zou graag de huidige decoder v 5 omruilen voor tv box nieuwste model. Ik heb contact opgenomen met klantendienst /technische dienst en het mag weeral voor de zoveelste keer niet, ook niet tegen betaling. Bij proximus is het steeds maar nieuwe klanten die kunnen genieten, bestaande klanten tellen niet mee. Bij Telenet gaat dat wel zonder veel problemen een omruiling, met of zonder betaling. Onlangs kon men zelf gratis de omruiling doen. Bij proximus kan men steeds maar verder doen met verouderd materiaal. Een ontevreden klant
Ik moet binnenkort mijn P&G-simkaart opnieuw identificeren.Ik heb geprobeerd om het te doen met het eID-systeem, maar het werkte niet.Ik heb geprobeerd IDENT en mijn nummer te sms'en, maar er staat dat ik het verkeerde type profiel heb.Ik heb een MyProximus-account, maar kan het niet maken en een administratieaccount, aangezien ik enkel een P&G heb en geen abonnement.Normaal zou ik gewoon naar een Proximus-winkel gaan, maar ik blijf in het buitenland tot na de deadline voor heridentificatie.Zijn er nog andere opties?De itsme-app bijvoorbeeld? Of kan iemand naar een winkel gaan en het doen met een kopie van mijn ID-kaart?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.