Skip to main content
Beantwoord

Tv

  • October 28, 2022
  • 8 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo,

Telkens ik de tv inschakel en de v7 heb ik regelmatig volgende problemen;

  1. Geen geluid, bij het uitschakelen en terug inschakelen is gewoonlijk het probleem opgelost.
  2. Soms alleen sneeuwbeeld bij het inschakelen van de v7. Bij het uitschakelen van de decoder (van de elektriciteit nemen en een 10 tal seconden wachten en opnieuw aan de elektriciteit aansluiten en dan start de decoder op en probleem op gelost.
  3. Nu volgende probleem, bij het herstarten van de v7 door van de elektriciteit te nemen en terug aan te sluiten zie ik mijn opnames niet meer staan. Na 15 minuten zijn ze plots weer daar.

DIt is allemaal een beetje vervelend, deze decoder is aangesloten met een kabel op de bbox terwijl ik een tweede v7 decoder draadloos in gebruik heb en deze heeft die problemen niet.

 

 

Beste antwoord door GUIDO_03

Hallo,

Ik heb de bbox en daarna de v7 herstart.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 31, 2022

@GUIDO_03 Kan je je modem en decoder eens resetten? Beide toestellen eens uitzetten en beginnen met de modem en daarna de decoder? 


  • Auteur
  • October 31, 2022

Beste.

Heb ik reeds gedaan.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 3, 2022

@GUIDO_03 De laatste herstart van je modem is geleden van 02/10. Kan je dit toch nog eens doen aub?


  • Auteur
  • November 3, 2022

Ok,

Voor ikndat nog eens doe,  graag een antwoord op volgende vraag.

Hoe komt het dat de draadloze v7 decoder dat probleem niet heeft?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 4, 2022

@GUIDO_03 Het kan aan de decoder liggen of aan de verbinding. Dat moeten we eerst uitzoeken.


  • Auteur
  • Antwoord
  • November 4, 2022

Hallo,

Ik heb de bbox en daarna de v7 herstart.

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • November 8, 2022

@GUIDO_03 

 

Is alles in orde nu?

 

Geert


  • Auteur
  • November 8, 2022

Hallo,

Zoals het nu is, is het probleem opgelost.

Bedankt voor de hulp.