Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik heb een v6 decoder en sinds kort kunnen we geen opnames meer bekijken waarbij HD staat.We krijgen een foutbericht dart HD niet geactiveerd is en foutcode spc_4v.Maar eigenlijk hebben wij geen HD tv en dus ook geen HD nodig.Wat is er aan de hand en hoe kan het opgelost worden ?
Als we op de app naar de opnames van bv familie willen kijken staan ze er niet op,enkel de geplande opnames.
Ik heb vanmorgen met de klantendienst gebeld, men zou mij terugbellen (van de IT/technische dienst), ik heb echter nog niets terug gehoord.
Deze namiddag mijn micro-simcard laten omzetten naar nano-simcard.Op mijn telefoon staat nog steeds ‘sim1 niet geregistreerd’.Opnieuw opstarten is niet de oplossing.Graag oplossing zo vlug mogelijk aub
Beste, Vorige week donderdag werd ik door jullie gecontacteerd om over te schakelen naar VDSL. Men stelde mij vrijdagnamiddag voor en er is dan ook een technieker langsgeweest. Die heeft ons 'omgezet' (kabels veranderd in de straatkast) maar na omzetten naar VDSL bleek er een technisch probleem waardoor het nadien niet meer lukte om met het internet te verbinden (synchro probleem). Hij is dan van alles beginnen uitzoeken en modem van plaats veranderen en nieuwe kabel door de gang gelegd etc. (terwijl het voordien toch altijd heeft gewerkt, aan ADSL snelheid weliswaar) Vrijdagavond is hij uiteindelijk zonder enig resultaat vertrokken, met als gevolg dat we nu al enkele dagen geen internet, tv of telefoon hebben. Er ging zaterdag normaal gezien iemand langskomen om ons verder te helpen, aldus de technieker, maar wij hebben niemand gezien hoewel er steeds iemand thuis was. De rest van het weekend en vandaag zijn we compleet afgesloten gebleven. Niets werkt nu nog.Wij en onze kinderen hebb
Kan iemand dit even bekijken? Krijg sinds een paar dagen continue deze foutmelding en kan dus niet meer via de app tv kijken.
Sedert 2tal weken krijg ik nà het terug- en vooruitspoelen een 2tal seconden een bevroren beeld. Soms maar zeldzamer duurt het zelfs langer.Een reset brengt géén oplossing.Digicorder is een V5
Beste,Ik stel deze maand pas vast dat ik altijd een factuur ontvangmet , LAATSTE HERRINNERING , ik betaal dus altijd 10 euro teveel !Het is wel gemakkelijk van jullie om geen factuur te sturen maar weldeze met laatste verwittiging. Ik zou wel eens willen weten hoeveelik zo al teveel betaald heb.Als ik een factuur krijg betaal ik altijd direct , dus begrijp ik er niks van.
Beste, we kregen een factuur : factuur 221800472539 23 november 2022. Daarin worden aanmaningskosten aangerekend. Graag annulatie via credit nota van deze factuur, want dit is iets wat we niet gevraag hebben. Dank bij voorbaat!
Bestevia ELK kanaal gelinkt aan jullie nr heb ik geprobeerd om jullie te bereiken, helaas onmogelijk. Zelfs niet als ik letterlijk 60min aan de lijn blijf.Er is een bepaald product dat ik wil schrappen, maar onmogelijk via myproximus. ik heb al alles opgezocht op jullie website maar helaas de opties die beschreven staan lijken in mijn account onmogelijk toepasbaar om het product uit mijn bundel te krijgen.kunnen jullie aub het abonnement van de gsm schrappen uit mijn bundel. dankkathleen
Sinds vrijdag krijg ik bij het leegmaken van de map verwijderde items in Outlook 2010 (belgacom.net account - IMAP) de melding “CLOSE failed “ of “UID Store failed”. En er duikt steeds opnieuw een leeg (0kb) mailtje op in die map zonder verzender en onderwerp. Het kan verwijderd worden maar komt steeds terug. Ook via de webmail blijft de teller in de map verwijderde mails steeds op 1 staan. Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Mogelijks problemen op de servers van Proximus? De instelling in Outlook werd in ieder geval niet gewijzigd.
Beste, Ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor een abbonement met een iPhone 14 pro 256GB Space Black. Ik wil de bestelling annuleren omdat ik een verkeerde iPhone heb besteld. Kan dit via deze topic behandeld worden? Klantnummer: 3016**** Réf.: R4WEBSHOP016252953Alvast bedankt !
Na de vorige problemen met Norton zie: Activatiecode Norton Security 5 is er opnieuw iets eigenaardigs gebeurd. Mijn abonnement op Norton Security 5 is plotseling verdwenen op My Proximus (Mijn producten). Heb hier geen hinder van op mijn toestellen maar indien ik onverwacht opnieuw Norton moet installeren dan kan dit wel problemen geven. Graag een oplossing. MVG
Lampje WiFi booster blijft rood ook na opnieuw synchroniseren. Om de twee weken valt het hele WiFi signaal steeds weg en moet ik opnieuw synchroniseren, dit lijkt me niet normaal. ook tv kijken is een ramp, het beeld is onscherp, vlekkerig en beeld en geluid zijn niet synchroon kan iemand helpen want ik word er crazy van
Voor de zoveelste keer!!!!Proximus? Doe er eens iets aan!
Wedstrijd UEFA Champions LeagueSpeel met Pickx Prono en win VIP-tickets voor de finale!Daag jouw vrienden uit en voorspelalle wedstrijden van de UEFA Champions League.Verzamel de meeste punten gedurendehet seizoen en misschien beleef jij als VIPde finale in Sint-Petersburg.Elke speeldag kan je een Playstation 5 winnen! Pickx Prono
Beste,Ik zag net op de website van proximus dat er een nieuwe internet box met wifi 6 beschikbaar is voor flex klanten. Via welke weg kan deze aangevraagd worden ? mvg Jason
Ik ben overgestapt van Telenet naar Proximus omwille van het snellere Fibernet maar ervaar problemen om de b-box V3+ te laten bedienen door mijn universele Logitech Harmony Elite. Met de Telenet decoder was dit geen probleem, met de nieuwe proximus-decoder is dit wel een probleem. Is hier daaromtrent reeds ervaring?ps: ik stel dezelfde vraag in het forum van Logitech omdat het (inderdaad) ook aan de Logitech afstandsbediening kan liggen.
Ik heb een abonnement aangegaan bij proximus maar er loopt vanalles mis. Ik neem abonnement met tv. Mijn tv wordt al dag later geleverd dan afspraak. Ten tweede de technicus ging langskomen op 28 november tussen 17u en 20u. Ik verlangde er zo naar om weet tv te kijken . Weer liep het fout. De techerniker niet gezien. Ik belde naar de klantendienst en kreeg te horen dat het tot eind december ging duren voor nieuwe afspraak en ik gecontracteerd ging worden. Ik vind dit heel erg , ik ben invalide en zit ondertussen al 14 dagen zonder tv en zou nog een maand moeten wachten. Hoe krijg ik sneller een oplossing?
Ik beschik over een LOEWE Tv. Vroeger kon ik met het toestel op internet.Zou het kunnen dat dit na installatie van een decoder niet meer lukt?Ik kan bijgevolg ook niet op VRT max……Moet ik hiervoor een nieuwer type decoder hebben? Zo ja, kan ik de bestaande omruilen of moet hiervoor een meerprijs betaald worden?
Waarom deze opmerking?Tot voor kort werkt het perfect, en kon ik zonder problemen tv kijken op mijn PC?
Kan je eigenlijk via 5G bellen en sms’en via vo-lte of een ander protocol? Indien niet: zal dat nog mogelijk (moeten) worden?
Hoi,Ik in de Proximuswinkel abonnement genomen zodat ik vervolgens een Iphone 11 voor 49 euro kon aanschaffen. Is er geen voorraad en zeggen ze je kan deze dan later op de site bestellen. Hoe dan>????? Wil graag een witte en hoop dat dit nog wel kan anders ben ik erg boos. Sinds gisteren is mijn abonnement actief maar nergens de Iphone te bestellen.Wie kan mij hier mee helpen hoef niet twee abonnementen…...
In mijn “my proximus” krijg ik alleen verbruiksinfo van mijn GSM. Alle andere producten ontbreken, net zoals het overzicht van mijn facturen. Ondanks vele gesprekken met de klantendienst komt er geen oplossing. Probleem duurt nu al 2 maanden.
Eind oktober komen jullie alles aansluiten internet en tv, de eerste 10dagen niks van klachten. Na 10dagen heb ik amper verbinding geen tv geen internet niks! Als ik jullie probeer te bereiken via telefoon moet ik al heeeeel veel geduld hebben om iemand aan de lijn te krijgen. Als ik chat dan krijg ik te horen dat ik alles moet uit trekken en opnieuw moet opstarten( ja hallo alsof ik dat nog niet heb gedaan). Maar ondertussen krijg ik wel al mijn factuur tijdens dat ik amper 10dagen internet en tv heb gehad, ik betaal niet voor iets die niet werkt!! Komen jullie vandaag eindelijk langs om te kijken wat het probleem is, ik moest zo noodzakelijk thuis zijn dus heb hiervoor verlof genomen, want ja jullie komen tussen 8u-17u specifieker kan natuurlijk niet... zijn jullie hier 7u bezig en is er nog niks veranderd!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.