Na bezoek technieker al enkele dagen geen internet, geen tv, geen telefoon. Beste, Vorige week donderdag werd ik door jullie gecontacteerd om over te schakelen naar VDSL. Men stelde mij vrijdagnamiddag voor en er is dan ook een technieker langsgeweest. Die heeft ons 'omgezet' (kabels veranderd in de straatkast) maar na omzetten naar VDSL bleek er een technisch probleem waardoor het nadien niet meer lukte om met het internet te verbinden (synchro probleem). Hij is dan van alles beginnen uitzoeken en modem van plaats veranderen en nieuwe kabel door de gang gelegd etc. (terwijl het voordien toch altijd heeft gewerkt, aan ADSL snelheid weliswaar) Vrijdagavond is hij uiteindelijk zonder enig resultaat vertrokken, met als gevolg dat we nu al enkele dagen geen internet, tv of telefoon hebben. Er ging zaterdag normaal gezien iemand langskomen om ons verder te helpen, aldus de technieker, maar wij hebben niemand gezien hoewel er steeds iemand thuis was. De rest van het weekend en vandaag zijn we compleet afgesloten gebleven. Niets werkt nu nog.