Eind oktober komen jullie alles aansluiten internet en tv, de eerste 10dagen niks van klachten. Na 10dagen heb ik amper verbinding geen tv geen internet niks! Als ik jullie probeer te bereiken via telefoon moet ik al heeeeel veel geduld hebben om iemand aan de lijn te krijgen. Als ik chat dan krijg ik te horen dat ik alles moet uit trekken en opnieuw moet opstarten( ja hallo alsof ik dat nog niet heb gedaan). Maar ondertussen krijg ik wel al mijn factuur tijdens dat ik amper 10dagen internet en tv heb gehad, ik betaal niet voor iets die niet werkt!! Komen jullie vandaag eindelijk langs om te kijken wat het probleem is, ik moest zo noodzakelijk thuis zijn dus heb hiervoor verlof genomen, want ja jullie komen tussen 8u-17u specifieker kan natuurlijk niet... zijn jullie hier 7u bezig en is er nog niks veranderd!
Vraag
na werken nog steeds geen internet en tv
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

