Skip to main content
Beantwoord

Programmagids op V6 decoder


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

39 reacties

  • Auteur
  • Practitioner
  • 30 reacties
  • 22 januari 2019
Een update,
men heeft misschien toch iets gedaan ?
Alleszins is mijn programmagids nog steeds up to date ook voor de volgende dagen (ik heb maar tot overmogen gecheckt.)

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 28 februari 2019
Dagelijkse aanpassing programmagids is tot vorige week goed gebleven. Nu is het weer van dat! In het weekend modem restart en decoder reset gegeven. Dit helpt niet. Vorige maand is de oplossing vanzelf gekomen.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 28 februari 2019
Paul, je tv gids staat blanco of al je opgenomen programma's zijn verdwenen?

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 28 februari 2019
Mijn opgenomen programma's zijn nog steeds aanwezig. Tv gids gaat maar tot zaterdag 2 maart middernacht.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 28 februari 2019
Paul, met een reset van de decoder, wat bedoel je daar precies mee?

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 28 februari 2019
Decoder uit,paperclips in reset gaatje,nieuwe software laadt op.Dus niet alleen uit/aan gezet.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2019
Ik heb van hieruit de decoder even herstart. Kan je dit straks even testen aub?

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 28 februari 2019
Ok na je herstart. Tv gids gaat nu tot begin donderdag 7 maart. Hopelijk wordt hij morgen terug automatisch bijgewerkt. Bedankt.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 28 februari 2019
Graag gedaan. Fijne dag nog!

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 4 maart 2019
Aanpassing programmagids is nog niet in orde. Zaterdag decoder uit/aan. Ook heb ik regelmatig na opstarten decoder geen beeld op tv ondanks dat er 3 blauwe leds oplichten. Afstands bediening laten werken met Bluetooth gaat ook al een hele tijd niet meer. Resetten afstandsbediening en terug instellen helpt niet. Is er nu iets mis met de decoder of de afstandsbediening?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 4 maart 2019
paul, heb je hiervoor enkel de decoder herstart ?
bij een problem met de tvgids kan je altijd best zowel modem als decoder herstarten
voor je afstandsbediening kunnen we eventueel kijken of deze eens om te ruilen

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 4 maart 2019
Zowel modem als decoder zijn vorige keer herstart. Dat helpt telkens niet.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 4 maart 2019
kan je ons hiervoor via prive contacteren ?
dan kunnen we via daar ook kijken voor de omruiling

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Practitioner
  • 37 reacties
  • 5 maart 2019
Nieuwe afstandsbediening gekregen. Nu werkt bluetooth wel. Programmagids blijkt nu plots weer te volgen tot op heden.
Fingers crossed. Bedankt.