Beantwoord

Programmagids op V6 decoder

  • 30 December 2018
  • 39 reacties
  • 808 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Daar kan ik geen goed antwoord op geven, ik heb de indruk sinds de laatste software upgrade
ik zit nu op V100R001C00B139.
Reputatie 2
Dat kan ik jullie ook meegeven. Vermoedelijk na de laatst software-upgrade naar B139.
Reputatie 2
Blijkbaar is er vanmiddag toch een aanpassing van de programmagids gebeurd. Afwachten wat het morgen zal zijn.
Nog iets van gehoord ?

Ik heb gemerkt dat mijn programmagids "stopt" op middernacht vandaag (maandag > dinsdag).
mvg
Reputatie 2
Verbinding tussen modem en decoder is dmv plc adapter. Tot vandaag is de tvgids up-to-date gebleven.
Bij mij zitter er 2 switchen tussen en dat is nooit een probleem geweest.
Dus modem -> switch1 -> switch 2 -> decoder
Zojuist de decoder af en op gezet (geen reset) programmagids is ingeladen , waarschijnlijk voor een week ?
Ik heb niet gecheckt hoever die in de toekomst gaat.
Dat is inderdaad goed mogelijk dat je geen problemen hebt maar dat hangt af van welke switchen er tussen staan, met sommigen krijg je wel problemen zelf al ondersteunen ze igmp snooping, toch wat je dikwijls kunt lezen op forums.
Hangt er ook wel van af wat er allemaal op die switch hangt je gaat bv vlugger problemen ondervinden als er twee decoders ophangen ipv één enz....
Reputatie 1
Badge
Ik heb dit probleem de voorbije weken ook al een aantal keren gehad. Ik heb een V6 decoder en een zwarte modem (V3??). Ik kan wel niet zeggen wanneer dit precies is begonnen, en heb dit nog maar 2 of 3 keer voorgehad. Het was wel telkens op te lossen door de decoder even zonder stroom te zetten.
Niet echt onoverkomelijk natuurlijk, maar het is wel erg irritant dat deze ingreep zo frequent nodig is. Niet alleen duurt het een tijdje eer de decoder dan weer opgestart is, maar de schakelaar zit ook irritant achteraan.

Ik heb ook de indruk dat de V6 decoder een pak minder stabiel en krachtig is dan de V5. Ik heb veel meer last van traag reageren, en uit sync gaan van beeld en geluid na het doorspoelen.
Dat is inderdaad al uit de verschillende klachten omtrent de V6 gebleken dat die nog niet 100% op punt staat en fouten vertoont die de V5-C bvb niet vertoont.

Werkt die youtube app ondertussen al op de V6
(ik stel die vraag omdat ik mijn v6 teruggestuurd heb en toen was er nog geen youtube app op de v6)
Reputatie 1
Badge
De youtube app werkt ja. En goed zelfs. De YT app in mijn BR speler is een pak slomer.

Nu kan je je wel afvragen in hoeverre dit nog een nuttige feature is. Een beetje moderne TV heeft youtube en andere apps inmiddels gewoon ingebouwd.
In mijn geval is het wel handig. Mijn oude TV is nog niet smart.
Een update,
men heeft misschien toch iets gedaan ?
Alleszins is mijn programmagids nog steeds up to date ook voor de volgende dagen (ik heb maar tot overmogen gecheckt.)
Reputatie 2
Dagelijkse aanpassing programmagids is tot vorige week goed gebleven. Nu is het weer van dat! In het weekend modem restart en decoder reset gegeven. Dit helpt niet. Vorige maand is de oplossing vanzelf gekomen.
Reputatie 2
Mijn opgenomen programma's zijn nog steeds aanwezig. Tv gids gaat maar tot zaterdag 2 maart middernacht.
Reputatie 2
Decoder uit,paperclips in reset gaatje,nieuwe software laadt op.Dus niet alleen uit/aan gezet.

Reageer