Vraag

programma vergrendeld op pickx

  • 19 December 2019
  • 83 reacties
  • 2003 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

sedert gisteren staan de opnamen en geplande opnamen op mijn pickx (dus op de computer) vergrendeld voor opnamen van -16, ik heb het kinderslot niet ingesteld, en op de tv staan die niet als vergrendeld.  Als je er op klikt komt erop kinderslotcode (zelfde code als je een film huurt lukt)  invullen en dan wordt die ontgrendeld voor 10 minuten.  Ik heb niet geprobeerd als je dan effectief maar tien minuten kan kijken.  Raar want het is maar sedert gisteren dat dit gebeurd en niet op de tv.


83 reacties

Dan loopt er toch ergens iets mis met de synchronisatie tussen pickx en decoder!

De opname is toch niet beschikbaar op onze servers voor deze regio. Het terugplaatsen is technisch niet mogelijk.

Reputatie 5
Badge +2

het blijft toch eigenaardig dat het via het ene kanaal te zien is en op TV niet.,

op pickx staat enkel te kijken op decoder en op tv kan ik niets zien dus het blijft jammer, hopelijk spelen ze de film nog eens af

Reputatie 5
Badge +2

nog steeds te zien op pickx en niet op de tv

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Gilbert_050 heb je dit fenomeen nog steeds ? En dan via website, of via de app ?

Reputatie 5
Badge +2

ik heb dus ook hetzelfde als je kunt zien op het beeld hierboven, ik heb wel geen app (computer met windows) dit beeld van mij is via de website en op de TV staat hij niet in de lijst. Maar je vraag was niet aan mij gesteld, maar ik antwoord toch ook maar

Reputatie 1

Is opgelost nu. Ben overgeschakeld op Chrome.

 

Reputatie 7
Badge +4

Blij dit te horen Gilbert.

Reputatie 5
Badge +2

is er voor mij geen oplossing voor de film op de tv te kunnen bekijken?

Reputatie 7
Badge +4

Valencia, kan je de film bekijken op de website? 

Reputatie 5
Badge +2

neen, zoals je kunt zien op het beeldje staat er enkel te bekijken via decoder en daar staat hij dus niet op, dus op TV en op website niet te bekijken

Reputatie 7
Badge +4

Want wij vinden deze opname niet terug, dus kunnen deze ook niet verwijderen of terugplaatsen, helaas.

Reputatie 5
Badge +2

jammer, eigenaardig, het is de eerste keer dat een film spontaan verdwijnt, en dat hij blijft te zien via de website, of beter waar erop staat te bekijken via decoder en toch daar niet op staat.  Maar toch bedankt voor de hulp, groetjes en een prettig eindejaar 

Reputatie 5
Badge +2

Ik kom nu weer hetzelfde tegen met de film dat ik nu aan het opnemen ben, op vitaya neem ik Christmas with a prince op, 

ik kijk uitgesteld naar thuis en ik kijk op pickx of de film opneemt en alles is ok, als thuis gedaan is zie ik op TV dat dat film niet opneemt en ik neem vlug de rest op maar op pickx staan er niet twee items één zogezegd op de decorder maar dit zie ik niet op TV en de andere die ik later ben beginnen opnemen

toch een raar fenomeen, iets wat ik nog nooit heb meegemaakt

 

Reputatie 5
Badge +2

nu staat de film die zogezegd opgenomen is op pickx als vervalt binnenkort, die dus begonnen is op 20.35 en die die ik dan zelf beginnen op te nemen op TV die van 21.04 staat er wel nog goed op, dus vanavond eerst beginnen met replay anders mis ik het begin van de film, hopelijk kom ik dit niet meer tegen, als test heb ik de film erna ook opgenomen, en die is goed opgenomen.

heb wel de decoder herstart zonder resultaat

 

op den duur om zeker te zijn zal men het programma er voor en dit er na moeten opnemen !

Reputatie 5
Badge +2

Het is wel raar dat die twee films opnemen werden en dan vermeld staan als te kijken op decoder en op TV zie je niks van de opname, het moet toch ergens opgenomen worden als je dit ziet staan.  

Dit is nu al tweemaal op korte tijd, had ik dit gisteren niet gezien was er ook geen opname gebeurd.

Het is nieuw wat nu gebeurd, zoiets heb ik nog niet tegengekomen.

Ik heb nu al enige tijd de nieuw V5mini, en geen problemen gehad, 

Misschien eens vragen dat er op de volgende werkdag eens gekeken wordt of mijn vorige decoder de V4 met harde schijf wel goed uitgeschreven is.  Je weet niet of het daar soms mee te maken heeft.

Maar ik zou er toch eerder last van gehad hebben denk ik, want ik heb die V5 al van eind augustus.

 

 

dit kun je ook zelf door te bellen naar het gratis nummer 0800 99 696

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_deac_reac/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/andere-oplossingen/hoe-vervangt-u-een-oude-decoder-door-een-nieuwe.html

Reputatie 5
Badge +2

Lap weeral zo ver, zojuist de toespraak opgenomen van de koning , was eigenlijk maar om te testen, op één ok vtm zogezegd op decoder, niets te zien op TV, 

hopelijk reactie van proximus, als er weer gewerkt wordt, ‘t is kerstdag voor iedereen

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Er moet echt een probleem zijn tussen de synchronisatie tussen wat je instelt via Pickx website en je decoder. Dat dit niet wordt doorgegeven.Voer eens een reset uit van de decoder: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5c De enigste systeemvereisten voor Pickx zijn de volgende: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/tv-op-uw-gsm-of-computer/van-start-met-de-tv-op-gsm-of-computer/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html#/tvcomputer

blijkbaar helpt dit allemaal niet Cfr. andere posten van TS waar het ook duidelijk naar boven komt dat er iets mank loopt tussen synchronisatie Picks en decoder...

Reputatie 7
Badge +4

Kan je mij even een lijst geven met alle opnames die je in je opnames op je tv terugziet? Dan kunnen wij even overlopen en vergelijken met het netwerk, want ofwel staat je decoder aangemeld op een ander lijnnummer ofwel gaat de decoder niet reageren.

Reputatie 5
Badge +2
op tv kan ik alles zien behalve de toespraak van de koning op vtm, die staat vervalt binnenkort, Christmas with the prince die begonnen is om 8.35 die staat ook vervalt binnenkort, die was ook geprogrammeerd  en ook niet te zien op tv, en de film waarvoor jullie al gekeken hebben winter tales is ook niet te zien op tv
de andere met bekijk op decoder de onderste zijn die ik voor langer dan twee maanden heb gezet voor lange periode, 
dus het gaat dus voorlopig over drie items,  ik heb wel de decoder nog niet gereset

 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt, maar dit is vanop de website, graag welke je op je TV, via je decoder terugvind.

Reputatie 5
Badge +2

Dus zoals ik al zei hierboven, ik kan alles zien behalve de toespraak van de koning op vtm, Christmas with the prince die van 20.35 en winter tales

die drie staan op de website maar niet op TV

hierboven zie je een beeld van de website, waarop die programma’s wel staan, dus er staan er drie niet op de TV

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Dan moet er toch iets mis zijn met de server waarop de opnames opgenomen worden en ook dat er problemen zijn om met de decoder van @Valencia deze opnames te bekijken.Inderdaad met synchronisatie.Want de compact decoder heeft geen harde schijf.

Reageer