Vraag

programma vergrendeld op pickx

  • 19 December 2019
  • 83 reacties
  • 2075 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

NB: voor alle duidelijkheid voor wie dit hier meeleest en om alle misverstanden te vermijden kunnen niet alle opgenomen programma’s die programmeert altijd ook bekeken worden via Pickx app of Pickx webversie wegens (omdat de zenders dit niet voor alle programma’s toelaten) en in dat geval is het normaal dat je dan in deze gevallen de melding krijgt in de pickx (app/webversie) “alleen op decoder te bekijken”

Reputatie 5
Badge +2

dit weet ik, maar dit is natuurlijk info dat je meegeeft, daarvoor dank, want ik heb dit inderdaad voor sommige opnamen, maar nu zijn ze niet te zien op TV wat heel onhandig en vervelend is.

dank je voor je medewerking en regelmatige info martin, alle info helpt

Ik hoop dat de specialisten bij Proximus toch de echte reden zullen kunnen achterhalen van je probleem.

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia we hebben dit nu net nagekeken op onze server:
Toespraak Koning FIlip op 25/12 om 20.35u op VTM HD staat Record Failed (Opname mislukt)
Christmas with aa prince becoming Royal 24/12 om 20.35u op Vitaya HD staat Record Failed (opname mislukt)
Winter’s Tale 14/12 om 20.20u op Vijf HD Record Failed (opname mislukt)

Reputatie 5
Badge +2

wat is de reden daarvoor, want de film op vitaya Christmas with a prince, heb ik dan handmatig later opgenomen en het eerste deel via replay bekeken, 

Hoe komt het dat die drie opnames als mislukt staan, ze waren nochtans goed geprogrammeerd, en de uitzendingen gebeurden ook op dit moment, ligt dit aan mijn decoder of aan jullie?

kan ik daar dan iets aan doen?

Reputatie 5
Badge +2

Nog een bijkomende vraag, is mijn vorige V4 decoder correct uitgeschreven, ik heb de v5mini al van augustus maar je weet nooit dat het daardoor zou komen, 

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia , deze V4 staat niet meer geregistreerd, dus daar heeft het niet mee te maken. Hoe het komt zien we ook niet, we zien gewoon dat de opname niet heeft plaatsgevonden. 

Reputatie 5
Badge +2

ok dank u voor het nazien, hopelijk waren het maar eenmalige mankementen, 

ik heb dat vroeger nog eens tegengekomen als een uitzending verzet of afgelast wordt dat de opname begint en dan stopt, maar nu waren het uitzendingen die effectief uitgezonden werden.

ik laat iets weten als het zich nog zou voordoen, en alleszins een heel prettig eindejaar en een goed begin voor het ganse team

Reageer