sedert gisteren staan de opnamen en geplande opnamen op mijn pickx (dus op de computer) vergrendeld voor opnamen van -16, ik heb het kinderslot niet ingesteld, en op de tv staan die niet als vergrendeld. Als je er op klikt komt erop kinderslotcode (zelfde code als je een film huurt lukt) invullen en dan wordt die ontgrendeld voor 10 minuten. Ik heb niet geprobeerd als je dan effectief maar tien minuten kan kijken. Raar want het is maar sedert gisteren dat dit gebeurd en niet op de tv.
NB: voor alle duidelijkheid voor wie dit hier meeleest en om alle misverstanden te vermijden kunnen niet alle opgenomen programma’s die programmeert altijd ook bekeken worden via Pickx app of Pickx webversie wegens (omdat de zenders dit niet voor alle programma’s toelaten) en in dat geval is het normaal dat je dan in deze gevallen de melding krijgt in de pickx (app/webversie) “alleen op decoder te bekijken”
dit weet ik, maar dit is natuurlijk info dat je meegeeft, daarvoor dank, want ik heb dit inderdaad voor sommige opnamen, maar nu zijn ze niet te zien op TV wat heel onhandig en vervelend is.
dank je voor je medewerking en regelmatige info martin, alle info helpt
Ik hoop dat de specialisten bij Proximus toch de echte reden zullen kunnen achterhalen van je probleem.
Toespraak Koning FIlip op 25/12 om 20.35u op VTM HD staat Record Failed (Opname mislukt)
Christmas with aa prince becoming Royal 24/12 om 20.35u op Vitaya HD staat Record Failed (opname mislukt)
Winter’s Tale 14/12 om 20.20u op Vijf HD Record Failed (opname mislukt)
wat is de reden daarvoor, want de film op vitaya Christmas with a prince, heb ik dan handmatig later opgenomen en het eerste deel via replay bekeken,
Hoe komt het dat die drie opnames als mislukt staan, ze waren nochtans goed geprogrammeerd, en de uitzendingen gebeurden ook op dit moment, ligt dit aan mijn decoder of aan jullie?
kan ik daar dan iets aan doen?
Nog een bijkomende vraag, is mijn vorige V4 decoder correct uitgeschreven, ik heb de v5mini al van augustus maar je weet nooit dat het daardoor zou komen,
ok dank u voor het nazien, hopelijk waren het maar eenmalige mankementen,
ik heb dat vroeger nog eens tegengekomen als een uitzending verzet of afgelast wordt dat de opname begint en dan stopt, maar nu waren het uitzendingen die effectief uitgezonden werden.
ik laat iets weten als het zich nog zou voordoen, en alleszins een heel prettig eindejaar en een goed begin voor het ganse team
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.