Vraag

programma vergrendeld op pickx

  • 19 December 2019
  • 83 reacties
  • 2003 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

daarom dat ik mijn ervaring hier zoveel mogelijk post want parate kennis van iemand krijgen is nog altijd meer doeltreffend en als ik geen ervaring heb dan uiteraard zit er niet veel anders op dan googel zijn advies te vragen maar zoals je weet dan krijg je zoveel oplossingen suggesties waarvan er ook heel veel niet lukken als je ze uitprobeert, een beetje de zelfde ziekte als bij Dokter Google :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt, maar dit is vanop de website, graag welke je op je TV, via je decoder terugvind.

Reputatie 6
Badge +3

Daarom is ook iedereen haar of zijn visie/ervaring ook enorm belangrijk, omdat hoe meer verschillende invalshoeken er zijn hoe beter om het probleem van iemand op te lossen. Klopt volkomen wat je zegt.

Reputatie 5
Badge +2

Dus zoals ik al zei hierboven, ik kan alles zien behalve de toespraak van de koning op vtm, Christmas with the prince die van 20.35 en winter tales

die drie staan op de website maar niet op TV

hierboven zie je een beeld van de website, waarop die programma’s wel staan, dus er staan er drie niet op de TV

Reputatie 5
Badge +2

dank u voor de opvolging, gisteravond wilde ik kijken en toen merkte ik dat de film verdwenen was en natuurlijk te laat voor replay.

Blijkbaar is de opname onherroepelijk verdwenen van onze servers en deze zal niet kunnen worden teruggezet. Onze excuses hiervoor.

Reputatie 5
Badge +2

dank voor het opzoeken, maar het is raar dat het ook van de opgenomen item verdwenen is, dit is de eerste keer dat ik dit tegenkom dat ze geen zestig dagen blijven staan, niet dat ik zo lang laat staan, als ik gekeken heb verwijderd is ze toch; 

toch bedankt voor de hulp groetjes en een goed einde jaar

Reputatie 5
Badge +2

ik heb zojuist gezien dat op pickx de film terug staat vermeld met enkel op decoder beschikbaar , maar op de TV staat hij niet ook niet na herstarten van de decoder, raar want op pickx was hij ook verdwenen.

 

Een vraag uit interesse: Had je eigenlijk bij de herstart eerst de decoder uitgezet en dan de bbox volledig laten herstarten (tot DSL led continu blijft oplichten) om dan pas de decoder te laten herstarten

Reputatie 5
Badge +2

Eigenlijk juist de decoder herstart, niet de bbox afgezet, misschien die ook eens herstarten, probeer nu

Reputatie 5
Badge +2

juist geprobeerd, allebei uitgedaan, eerst bbox laten herstarten en gewacht tot alle lichtjes branden en dan decoder herstart, maar film staat er niet op wel nog altijd op pickx

Dan loopt er toch ergens iets mis met de synchronisatie tussen pickx en decoder!

Dan loopt er toch ergens iets mis met de synchronisatie tussen pickx en decoder!

De opname is toch niet beschikbaar op onze servers voor deze regio. Het terugplaatsen is technisch niet mogelijk.

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Dan moet er toch iets mis zijn met de server waarop de opnames opgenomen worden en ook dat er problemen zijn om met de decoder van @Valencia deze opnames te bekijken.Inderdaad met synchronisatie.Want de compact decoder heeft geen harde schijf.

Reputatie 5
Badge +2

ik wacht nog op verdere uitleg of oplossing van proximus, heb voorlopig de decorder niet gereset, zal eerst eens zien wat er van proximus komt als uitleg

Reputatie 5
Badge +2

het blijft toch eigenaardig dat het via het ene kanaal te zien is en op TV niet.,

op pickx staat enkel te kijken op decoder en op tv kan ik niets zien dus het blijft jammer, hopelijk spelen ze de film nog eens af

Inderdaad dat heb ik vroeger al in vorige topics van TS gezegd ook maar aangezien er herstarten/resetten geen oplossing biedt zal er zelf weinig aan kunnen gedaan worden en zal de oplossing van prox uiteindelijk moeten komen.

Reputatie 6
Badge +3

Het zou mij sterk lijken dat een beveiligingsprogramma op de computer/laptop van @Valencia roet in het eten strooit. Welk beveiligingsprogramma gebruik je @Valencia? Dat is het nog het enigste wat er nog geprobeerd kan worden dat een gebruiker kan doen, al de rest is op Proximus niveau. Door de beveiligingssoftware is even uit te schakelen en dan een testopname te doen via de Pickx website.  

Reputatie 5
Badge +2

ik gebruik bitdefender, maar ik vind het toch raar dat dit een beveiligingsprogramma zou tegenhouden dat er opnamen op mijn tv gebeuren, 

ik zie de opname gebeuren op pickx en niets op tv en op pickx komt er dan op bekijken op decoder en nu staat erop zal binnenkort verdwijnen, 

hoe kan dit met mijn computer te maken hebben, ik heb dit fenomeen ook nog maar enkele dagen, vroeger en sedert de nieuwe V5mini nog geen problemen gehad, nu dit raar gebeuren, 

Reputatie 5
Badge +2

heb zojuist via pickx website, een test gedaan, op vier friends beginnen op te nemen, dus stond nog niet geprogrammeerd want ik kijk daar niet naar

ok op pickx en ook op tv te zien dat het opneemt, 

die missen waren voordien geprogrammeerd en werden niet opgenomen maar te zien op pickx als opnamen en niet op tv, maar nergens te bekijken dus.

Reputatie 6
Badge +3

Ik gebruik natuurlijk ook het almachtige Google en we doen inderdaad we doen allemaal ons best om de problemen op te lossen. Soms ligt het bij Proximus. Het blijft altijd een checklist af werken van mogelijke oplossing, zoals ook een draaiboek. 

Als het een beveiligingsfout op pc zou zijn dan zou het probleem bvb zich nidte stellen als je op een ander toestel de opname programmeert bv via smartphone….

Het is hier inderdaad ondertussen al een heel dik draaiboek geworden :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Wat @Martin  zegt klopt,  indien op andere apparaten het probleem zich ook voordoet. Dan ligt het bij Proximus. Doe het probleem zich enkel voor op uw computer dan zou het aan het beveiligingsprogramma kunnen liggen. Regelmatig worden er ook updates uitgebracht.Probeer dit ook eens op een smartphone.

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb geen smartphone, 

de keren dat het zich voorgedaan heeft waren het losse films of losse opnamen, voorlopig niet met serieopnamen

die zag ik dus verschijnen op pickx website maar er verschijnt enkele op decoder te zien

op de tv zag ik niets 

het heeft zich maar drie maal voorgedaan en hopelijk blijft het daarbij

voor de V5mini wordt toch alles opgenomen op de server, waar het probleem zich voordoet weet ik ook niet

 

 

 

Reageer