Dit lukte voor de eerste 6 afleveringen wel zonder enig probleem via PC of de app op mijn iPad. Dus ik denk niet dat het aan de rechten ligt zodoende je deze serie alleen via de decoder kan zien.
Via de app als ik op de opname druk, dan crasht de app en sluit hij af. Via de PC krijg ik de volgende melding: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !"
Via de decoder heb ik geen probleem om de opnames te zien.
Zoals ik het al zei is het raar dat de eerste afleveringen wel lukte.
Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing?
Ik breng redelijk veel tijd in het buitenland door en had graag de afleveringen gezien :)
Alvast bedankt.
Tom Cerpentier
Tom
ho tom, deze problematiek is nog steeds in onderzoek, maar ik push even voor meer info
onze excuses voor het ongemak
Beste, hebben jullie dit al kunnen bekijken en/of oplossen?
Enige suggesties om dit ook te verhelpen op de iPad?
Tom
Ik ook niet, zit in buitenland (EU - Duitsland) en kan zowel via app android (locatie aan , idem toestemming voor app) als via windows 10 lenovo niet kijken. Ofwel foutmelding ‘oeps ...’ ofwel start de streaming niet indien live TV! Zowel gisterenavond rond 20u30 als vandaag vanaf 7u getest … via Wifi met voldoende sterke ontvangst
Ik ook niet, zit in buitenland (EU - Duitsland) en kan zowel via app android (locatie aan , idem toestemming voor app) als via windows 10 lenovo niet kijken. Ofwel foutmelding ‘oeps ...’ ofwel start de streaming niet indien live TV! Zowel gisterenavond rond 20u30 als vandaag vanaf 7u getest … via Wifi met voldoende sterke ontvangst
Via chat hulp gekregen, waarschijnlijk wordt dit binnen de Wifi waar ik me bevind geblokkeerd ter voorkoming van overbelasting van het netwerk (al laten ze Netflix wél toe … )
Via 4G gaat het wel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.