Vraag
Pickx opnames niet te bekijken via proximus Pickx app o (ios) of computer
Ik kan de opnames (bv Game Of Thrones) niet meer bekijken via proximus Pickx app of computer.
Dit lukte voor de eerste 6 afleveringen wel zonder enig probleem via PC of de app op mijn iPad. Dus ik denk niet dat het aan de rechten ligt zodoende je deze serie alleen via de decoder kan zien.
Via de app als ik op de opname druk, dan crasht de app en sluit hij af. Via de PC krijg ik de volgende melding: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !"
Via de decoder heb ik geen probleem om de opnames te zien.
Zoals ik het al zei is het raar dat de eerste afleveringen wel lukte.
Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing?
Ik breng redelijk veel tijd in het buitenland door en had graag de afleveringen gezien :)
Alvast bedankt.
Tom Cerpentier
Dit lukte voor de eerste 6 afleveringen wel zonder enig probleem via PC of de app op mijn iPad. Dus ik denk niet dat het aan de rechten ligt zodoende je deze serie alleen via de decoder kan zien.
Via de app als ik op de opname druk, dan crasht de app en sluit hij af. Via de PC krijg ik de volgende melding: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !"
Via de decoder heb ik geen probleem om de opnames te zien.
Zoals ik het al zei is het raar dat de eerste afleveringen wel lukte.
Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing?
Ik breng redelijk veel tijd in het buitenland door en had graag de afleveringen gezien :)
Alvast bedankt.
Tom Cerpentier
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.