Ik kan de opnames (bv Game Of Thrones) niet meer bekijken via proximus Pickx app of computer.
Dit lukte voor de eerste 6 afleveringen wel zonder enig probleem via PC of de app op mijn iPad. Dus ik denk niet dat het aan de rechten ligt zodoende je deze serie alleen via de decoder kan zien.
Via de app als ik op de opname druk, dan crasht de app en sluit hij af. Via de PC krijg ik de volgende melding: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !"
Via de decoder heb ik geen probleem om de opnames te zien.
Zoals ik het al zei is het raar dat de eerste afleveringen wel lukte.
Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing?
Ik breng redelijk veel tijd in het buitenland door en had graag de afleveringen gezien :)
Alvast bedankt.
Tom Cerpentier
Bladzijde 1 / 2
Staat je locatie op want in het buitenland zou dit een rol kunnen spelen.
Dit heeft geen invloed. Ben nu bv in Wallonië en ook zonder resultaat.
Blijft hetzelfde.
En even misschien een stom vraagje van mij, wat bedoel je met "locatie op"?
Blijft hetzelfde.
En even misschien een stom vraagje van mij, wat bedoel je met "locatie op"?
op je iPad kun je locatie bepaling op of uit zetten > https://support.apple.com/nl-be/HT207092
Merci Martin voor de uitleg, maar het heeft geen effect.
Hoop dat er nog andere dit probleem hebben en/of dat Proximus een oplossing kan bieden.
Hoop dat er nog andere dit probleem hebben en/of dat Proximus een oplossing kan bieden.
Tom,
Lukt dit op een toestel die via Android werkt wel? Of heb je dit nog niet getest?
Lukt dit op een toestel die via Android werkt wel? Of heb je dit nog niet getest?
Beste Charlotte,
Dit heb ik niet getest vermits ik geen Android apparaten bezit. Alleen ios.
Maar het werkt zowel op ios als op Windows 10 niet.
Dit heb ik niet getest vermits ik geen Android apparaten bezit. Alleen ios.
Maar het werkt zowel op ios als op Windows 10 niet.
Tom,
We laten dit verder onderzoeken, kan je me nog even volgende gegevens doorgeven:
o App versie
o Toestel name en software versie
o Tijdstip van foutmelding:
We laten dit verder onderzoeken, kan je me nog even volgende gegevens doorgeven:
o App versie
o Toestel name en software versie
o Tijdstip van foutmelding:
Alvast bedankt Charlotte,
Om op je vragen te antwoorden :
o App versie
Proximus Pickx laatste versie 5.1.1
o Toestel name en software versie
iPhone XR met ios 13.1 (ook met versie 13.0 & 12.4.1 lukte het niet)
o Tijdstip van foutmelding:
14:01 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
o App versie
Proximus Pickx laatste versie 5.1.1
o Toestel name en software versie
iPad Pro 11inch met ios 13.1 (ook met versie 12.4.1 lukte het niet)
o Tijdstip van foutmelding:
14:03 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
o App versie
Proximus Pickx web (ook met Chrome of Explorer browsers lukt het niet)
o Toestel name en software versie
Lenovo X280 met windows 10
o Tijdstip van foutmelding:
14:06 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
Om op je vragen te antwoorden :
o App versie
Proximus Pickx laatste versie 5.1.1
o Toestel name en software versie
iPhone XR met ios 13.1 (ook met versie 13.0 & 12.4.1 lukte het niet)
o Tijdstip van foutmelding:
14:01 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
o App versie
Proximus Pickx laatste versie 5.1.1
o Toestel name en software versie
iPad Pro 11inch met ios 13.1 (ook met versie 12.4.1 lukte het niet)
o Tijdstip van foutmelding:
14:03 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
o App versie
Proximus Pickx web (ook met Chrome of Explorer browsers lukt het niet)
o Toestel name en software versie
Lenovo X280 met windows 10
o Tijdstip van foutmelding:
14:06 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
Tom,
Bedankt voor al je info, ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en we wachten mee met je op feedback. Als wij info krijgen, dan delen we dit hier onmiddellijk mee.
Bedankt voor al je info, ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en we wachten mee met je op feedback. Als wij info krijgen, dan delen we dit hier onmiddellijk mee.
TOP Charlotte. Merci
Beste,
Hebben jullie dit reeds kunnen bekijken?
Momenteel kan ik steeds enkel nog alleen programma's bekijken via tv decoder.
iOS app of windows 10 laptop werkt Pickx niet zoal hierboven beschreven.
Tom
Hebben jullie dit reeds kunnen bekijken?
Momenteel kan ik steeds enkel nog alleen programma's bekijken via tv decoder.
iOS app of windows 10 laptop werkt Pickx niet zoal hierboven beschreven.
Tom
Maandag pas komen de Proximus medewerkers hier terug langs op het forum.
We hebben je account opnieuw gekoppeld. Kan je het eens uittesten op je (Windows 10) PC?
Op IOS zijn er op dit moment algemene problemen, dit is in behandeling bij IT.
Geert
Beste,
Hebben jullie dit vandaag kunnen bekijken?
Zou graag snel een oplossing willen zodoende ik opnames kan bekijken zoals het zou moeten via de app of PC.
Tom
Hebben jullie dit vandaag kunnen bekijken?
Zou graag snel een oplossing willen zodoende ik opnames kan bekijken zoals het zou moeten via de app of PC.
Tom
Hebben jullie dit vandaag kunnen bekijken?
Zou graag snel een oplossing willen zodoende ik opnames kan bekijken zoals het zou moeten via de app of PC.
Tom
Ik heb hier momenteel nog geen verdere info van jammer genoeg
Ook ik ben benieuwd naar de afloop van dit verhaal aangezien in dezelfde problemen ervaar! Graag dringende terugkoppeling voor dit probleem.
Beste,
Is hier al een oplossing voor?
Ik kan nog steeds geen opnames zien via tablet, telefoon of pc zoals hierboven gemeld.
Zou graag willen krijgen waarvoor ik betaald heb. Nu kan ik enkel thuis via de decoder zien.
Dus ik mis de "Volledige Pickx-ervaring" die jullie zo mooi aanbieden!
Moet ik dan ook maar de helft betalen???
Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Tom
Is hier al een oplossing voor?
Ik kan nog steeds geen opnames zien via tablet, telefoon of pc zoals hierboven gemeld.
Zou graag willen krijgen waarvoor ik betaald heb. Nu kan ik enkel thuis via de decoder zien.
Dus ik mis de "Volledige Pickx-ervaring" die jullie zo mooi aanbieden!
Moet ik dan ook maar de helft betalen???
Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Tom
hier nog eens pickx getest op iPad met ios13.1.2 en het werkt goed
Beste, ondertussen werk het terug op de pc en de iPhone. Maar nog niet op de iPad. Ikzelf heb niets gedaan om dit te herstellen.
Enige suggesties om dit ook te verhelpen op de iPad.?
Alvast bedankt.
Enige suggesties om dit ook te verhelpen op de iPad.?
Alvast bedankt.
heb je ook iPados versie 13.1.2 en Pickx versie 5.1.2 staan op je iPad want zo werkt het bij mij wel.
Hoi Martin,
Hier ook dezelfde versies als jouw.
Bij sommige werkt het blijkbaar wel en bij sommige niet. Dit is inderdaad het vreemde aan dit probleem.
Ik heb nog eens alles gewist en terug geïnstalleerd maar nog steeds crasht de app als ik op een opname duw.
Misschien toch een instelling bij proximus.
Tom
Hier ook dezelfde versies als jouw.
Bij sommige werkt het blijkbaar wel en bij sommige niet. Dit is inderdaad het vreemde aan dit probleem.
Ik heb nog eens alles gewist en terug geïnstalleerd maar nog steeds crasht de app als ik op een opname duw.
Misschien toch een instelling bij proximus.
Tom
Inderdaad we kunnen alleen maar hopen dat morgen als de Proximus medewerkers van het forumteam hier terug langskomen, met de oplossing afkomen.
Beste, hebben jullie dit al kunnen bekijken en/of oplossen?
Tom
Tom
TUI: pas maandag komt hier terug iemand langs van Proximus zelf.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.