Vraag

Pickx opnames niet te bekijken via proximus Pickx app o (ios) of computer

  • 25 September 2019
  • 29 reacties
  • 1817 Bekeken

Ik kan de opnames (bv Game Of Thrones) niet meer bekijken via proximus Pickx app of computer.
Dit lukte voor de eerste 6 afleveringen wel zonder enig probleem via PC of de app op mijn iPad. Dus ik denk niet dat het aan de rechten ligt zodoende je deze serie alleen via de decoder kan zien.
Via de app als ik op de opname druk, dan crasht de app en sluit hij af. Via de PC krijg ik de volgende melding: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !"
Via de decoder heb ik geen probleem om de opnames te zien.

Zoals ik het al zei is het raar dat de eerste afleveringen wel lukte.
Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing?
Ik breng redelijk veel tijd in het buitenland door en had graag de afleveringen gezien :)

Alvast bedankt.

Tom Cerpentier

29 reacties

Ik ook niet, zit in buitenland (EU - Duitsland) en kan zowel via app android (locatie aan , idem toestemming voor app) als via windows 10 lenovo niet kijken. Ofwel foutmelding ‘oeps ...’ ofwel start de streaming niet indien live TV! Zowel gisterenavond rond 20u30 als vandaag vanaf 7u getest … via Wifi met voldoende sterke ontvangst

 

Via chat hulp gekregen, waarschijnlijk wordt dit binnen de Wifi waar ik me bevind geblokkeerd ter voorkoming van overbelasting van het netwerk (al laten ze Netflix wél toe … )

Via 4G gaat het wel.

Ik ook niet, zit in buitenland (EU - Duitsland) en kan zowel via app android (locatie aan , idem toestemming voor app) als via windows 10 lenovo niet kijken. Ofwel foutmelding ‘oeps ...’ ofwel start de streaming niet indien live TV! Zowel gisterenavond rond 20u30 als vandaag vanaf 7u getest … via Wifi met voldoende sterke ontvangst

Beste, hebben jullie dit al kunnen bekijken en/of oplossen?
Enige suggesties om dit ook te verhelpen op de iPad?


Tom

Reputatie 7
Badge +4
Beste, hebben jullie dit al kunnen bekijken en/of oplossen?

Tom

ho tom, deze problematiek is nog steeds in onderzoek, maar ik push even voor meer info
onze excuses voor het ongemak
TUI: pas maandag komt hier terug iemand langs van Proximus zelf.
Beste, hebben jullie dit al kunnen bekijken en/of oplossen?

Tom
Inderdaad we kunnen alleen maar hopen dat morgen als de Proximus medewerkers van het forumteam hier terug langskomen, met de oplossing afkomen.
Hoi Martin,

Hier ook dezelfde versies als jouw.
Bij sommige werkt het blijkbaar wel en bij sommige niet. Dit is inderdaad het vreemde aan dit probleem.
Ik heb nog eens alles gewist en terug geïnstalleerd maar nog steeds crasht de app als ik op een opname duw.

Misschien toch een instelling bij proximus.

Tom
heb je ook iPados versie 13.1.2 en Pickx versie 5.1.2 staan op je iPad want zo werkt het bij mij wel.
Beste, ondertussen werk het terug op de pc en de iPhone. Maar nog niet op de iPad. Ikzelf heb niets gedaan om dit te herstellen.
Enige suggesties om dit ook te verhelpen op de iPad.?

Alvast bedankt.
hier nog eens pickx getest op iPad met ios13.1.2 en het werkt goed
Reputatie 7
Badge +4
@Tom C Ik vraag het nog eens na bij mijn collega's zodat we je een update kunnen bezorgen.
Beste,

Is hier al een oplossing voor?
Ik kan nog steeds geen opnames zien via tablet, telefoon of pc zoals hierboven gemeld.

Zou graag willen krijgen waarvoor ik betaald heb. Nu kan ik enkel thuis via de decoder zien.
Dus ik mis de "Volledige Pickx-ervaring" die jullie zo mooi aanbieden!
Moet ik dan ook maar de helft betalen???

Graag zo snel mogelijk een oplossing.

Tom
Ook ik ben benieuwd naar de afloop van dit verhaal aangezien in dezelfde problemen ervaar! Graag dringende terugkoppeling voor dit probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Hebben jullie dit vandaag kunnen bekijken?

Zou graag snel een oplossing willen zodoende ik opnames kan bekijken zoals het zou moeten via de app of PC.

Tom

Ik heb hier momenteel nog geen verdere info van jammer genoeg
Beste,

Hebben jullie dit vandaag kunnen bekijken?

Zou graag snel een oplossing willen zodoende ik opnames kan bekijken zoals het zou moeten via de app of PC.

Tom
Reputatie 7
Badge +3
@Tom C

We hebben je account opnieuw gekoppeld. Kan je het eens uittesten op je (Windows 10) PC?
Op IOS zijn er op dit moment algemene problemen, dit is in behandeling bij IT.

Geert
Maandag pas komen de Proximus medewerkers hier terug langs op het forum.
Beste,

Hebben jullie dit reeds kunnen bekijken?

Momenteel kan ik steeds enkel nog alleen programma's bekijken via tv decoder.
iOS app of windows 10 laptop werkt Pickx niet zoal hierboven beschreven.

Tom
TOP Charlotte. Merci 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Tom,

Bedankt voor al je info, ik heb dit onmiddellijk doorgestuurd en we wachten mee met je op feedback. Als wij info krijgen, dan delen we dit hier onmiddellijk mee.
Alvast bedankt Charlotte,

Om op je vragen te antwoorden :

o App versie
Proximus Pickx laatste versie 5.1.1
o Toestel name en software versie
iPhone XR met ios 13.1 (ook met versie 13.0 & 12.4.1 lukte het niet)
o Tijdstip van foutmelding:
14:01 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)

o App versie
Proximus Pickx laatste versie 5.1.1
o Toestel name en software versie
iPad Pro 11inch met ios 13.1 (ook met versie 12.4.1 lukte het niet)
o Tijdstip van foutmelding:
14:03 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)

o App versie
Proximus Pickx web (ook met Chrome of Explorer browsers lukt het niet)
o Toestel name en software versie
Lenovo X280 met windows 10
o Tijdstip van foutmelding:
14:06 25/09/2019 (laatst geprobeerd. Fout dateert van 20/09/2019)
Reputatie 7
Badge +4
Tom,
We laten dit verder onderzoeken, kan je me nog even volgende gegevens doorgeven:

o App versie
o Toestel name en software versie
o Tijdstip van foutmelding:
Beste Charlotte,

Dit heb ik niet getest vermits ik geen Android apparaten bezit. Alleen ios.
Maar het werkt zowel op ios als op Windows 10 niet.
Reputatie 7
Badge +4
Tom,

Lukt dit op een toestel die via Android werkt wel? Of heb je dit nog niet getest?

Reageer