Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 1

Ik krijg ook een melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, ik kan de pickx app niet openen. Niet op de iphone en niet op de ipad. Kan iemand van proximus de koppeling doen aub? Alvast bedankt.

Hier werkt het ook nog steeds niet, op geen enkele gsm.


Hallo,
ik heb ook dit  probleem. Zou u mij ook kunnen helpen a.u.b.?
Mvg

ter info: maandag pas komt er hier op het forum terug iemand langs van Proximus zelf.

Beste, 

 

Bij ons werkt dit ook niet?

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Mvg

Beste,

ik heb hetzelfde probleem!?

Ook hier is de login niet gekoppeld!  Ook hier hetzelfde probleem! Kan pickx niet openen!.

mvg

 

 

Hallo Proximus,

 

net hetzelfde probleem hier. 

ik kan niet inloggen in mijn proximus pickx app

 

 

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem hier. De Proximus-installateur is 20 september al bij mij geweest en alles werkt perfect behalve de Pickx app kan ik nog steeds niet gebruiken. Ik krijg steeds dezelfde melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, zowel in de app als op de site. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4

 @tine1976  kan je mij even via prive bericht laten weten over welke aansluiting het gaat (adres) ? 

Hier net hetzelfde probleem....

Beste,

De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.

mvg, Dave
Reputatie 7
Badge +3

@jadema 

je account is gekoppeld, kan je dit eens uittesten?

 

Geert

Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere

Ook bij mij werkt de APP niet. Kunnen jullie dit even nakijken aub? 

Dit klopt familus bevat ook een TV abonnement dus moet je normaal gebruik kunnen maken van deze toepassing, maar de Proximus medewerkers zullen je seffens wel kunnen verder helpen als je hier je post doornemen.
Reputatie 1

Ik heb net gebeld naar Proximus: ze hebben de koppeling onmiddellijk gedaan en nu werkt het.

@Charlotte.D Het werkt nu, bedankt!

@Patrick louis

Je account is nu gekoppeld.

 

Geert

Alles werkt nu. Hartelijk dank voor de goede hulp. 

Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen!
Fijne dag nog.

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het aanmelden van de app krijg ik de foutmelding dat ik niet de beheerder ben (login niet gekoppeld), terwijl het abonnement wel degelijk op mijn naam en login staat.

We hebben het minimus abonnement, voor zover ik kan zien zit de Pickx app hier ook voor inbegrepen.

De installatie van deze pack is vorige maand gebeurd, we hebben sindsdien de Pickx app nog niet kunnen gebruiken.

Is het mogelijk om mij hierin verder te helpen?

Mvg,

Elien

Beste,

De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.

Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan
Reputatie 7
Badge +4

@slijkdabber8 dit probleem zou nu moeten opgelost zijn. 

't zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen.