Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten
icon

Beste antwoord door jonathandr 30 August 2019, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jadema 

je account is gekoppeld, kan je dit eens uittesten?

 

Geert

Ook bij mij werkt de APP niet. Kunnen jullie dit even nakijken aub? 

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick louis 

Je account is nu gekoppeld.

 

Geert

@Patrick louis

Je account is nu gekoppeld.

 

Geert

Alles werkt nu. Hartelijk dank voor de goede hulp. 

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

 

Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. 

Maar kan zelf niet vinden waar het aan kan liggen.

Kan iemand me helpen a.u.b.

Alvast bedankt

 

MVG

 

Heb ondertussen zelf naar Proximus gebeld.

Ze hebben het nu gekoppeld en ik kan kijken.

 

Zelfde probleem hier. Ben beheerder, Pickx-app staat tussen de inbegrepen diensten maar krijg de melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je account hier gekoppeld. Het zou in orde moeten zijn. Kan je het nog eens proberen ?

Beste,

Ik krijg ook de melding dat pickx niet gekoppeld is aan mijn account.

Ik heb het pakket 'tuttimus'

Dank bij voorbaat.

Reputatie 7
Badge +4

@Ecuadoria  Heb een aanpassing gedaan, zou in orde moeten zijn.

Bij mij werkt de app ook al even niet meer.. zelfde probleem. Kan niet inloggen terwijl de inloggegevens correct zijn. Heb bij het begin meermaals moeten bellen met proximus vooralleer het opgelost geraakte.. het heeft een tijdje gewerkt maar nu weer al een tijd niet meer.. ik heb het opgegeven. Heb geen zin om alweer 20 keer te moeten bellen voor het opgelost te krijgen

Ter info: pas maandag komt er hier op het forum terug iemand van proximus zelf langs om je hierbij verder te helpen door alle settings nog eens na te trekken.

de pickx app zou niet gekoppeld zijn , kan iemand mij helpen 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@slijkdabber8 dit probleem zou nu moeten opgelost zijn. 

@Charlotte.D  bedankt het is opgelost nu

prettige dag nog

thnx

Waarom word ik overgeslagen en de rest wel geholpen??

Reputatie 7
Badge +4

@Noesh , onze excuses, je tekst zal ons ontglipt zijn, ik heb dit ondertussen voor je rechtgezet.


Hallo,
ik heb ook dit  probleem. Zou u mij ook kunnen helpen a.u.b.?
Mvg

Beste, 

 

Bij ons werkt dit ook niet?

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Mvg